Archief - Informatie over de server! + ToP vote !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Top verplicht op de telenet server?


  • Totaal aantal stemmers
    85
  • Opiniepeiling gesloten.

Editor

Legacy Member
Jullie zien dat de server atm online is maar velen (hoop ik :p) van jullie merken ook op dat de tost versie outdated is en nog een massa settings niet goed staan.Anywayz,ik wou jullie ff melden dat hopelijk de problemen tegen volgende week zaterdag opgelost zijn.Ok,er is al veel beloofd geweest en al een lange tijd maar zoals we vermeldden,het is moeilijk problemen en errors via mailen op te lossen.Daarom heb ik met scorp afgesproken om volgende week vrijdag naar de Telenet vestiging te trekken en daar de server te configgen.

Hierbij ook de poll over TOP.Velen onder jullie klagen erover en mss veranderen we beter de zaken is.De server zal zowiezo top draaien maar wss neem ik de 'verplichting' om het te dragen van de server.

En idd bzrk heeft gelijk,als we top niet verplichte is het nutteloos om het derop te houden.Ik zal ff informeren bij tost hoe 'goed' top nog is

BZRK

Legacy Member
Dan kunde et er evengoe nie opzetten he, serverbelasting en niemand gaat et nog gebruiken.

cheaters paradise once again


duidelijke JA van mijne kant

botchla

Legacy Member
laat TOP maar aan alhoewel de nieuwste hooks enzo door tost geblocked worden..
of toch een aantal functies ervan.

FF mag voor mij part aan blijven :)

SPin4kker

Legacy Member
top eraf ...

een paar deftige actieve admins enzo en dan zijn er geen problemen ... kijk naar ipl , zdg servers (om maar twee voorbeelden te geven ) daar staat geen top verplicht (dunno of het erop staat maar bon ) en toch zitten daar geen cheaters ....

G-ShOt^

Legacy Member
TOP stopt bij mijn weten niets meer dan wa de nieuwten TOSTProtect nie stopt dus is ewa overbodig denk'k..
Het feit da TOP ook al niet meer verplicht is in CB Cups zegt genoeg..

En ge kunt top activeren/uitzetten in et "showadmintab" menu dus ge kunt et beter toch gewoon mee installeren met tost moest et ooit toch nog nodig zijn da ge et dan gewoon ff kunt aanzette.

Insanity

Legacy Member
Dunno laat smijt top erop maar nie verplicht ofzo :x anyway ik speel liefst met TOP aan :/ ben da nu gewoon en m'n aim is nie zo goe zonder TOP.

Peace

Dunno wa ik nu moet voten oO

CrUsH

Legacy Member
TOP af.
FF af.
Alle brol maps eraf.
Die klok ff tegoei zetten.
En voila tis goe voor mij :)

SPin4kker

Legacy Member
WestST zei:
top aan
ff uit, nade ff uit.
crap maps eraf

nade ff zeker aan :x ... anders kunde zo een nade gooien er dan vol inspringen en dan den andere afschieten terwijl hem aan het coveren is dus af voor mij ....

WAAAZAAAAA

Legacy Member
pff TOP brol zeker af

FF off behalve bij nades

That's my opinion :)

SenZ

Legacy Member
Voor mij mag TOP eraf, hierbij steun ik Spnnkr en GS.
Tost houd ze wel weg, en met admins erbij gee probleem imo
Gl Pandora! :applause:

TippedTerox

Legacy Member
Top on, alhoewel de manne me goei cheats er gemakkelijk door kunne, maar liever da, dan een paar mislukkelingen op de hele server.

En die brolmaps moge er imo af, en kzit gvd voor een week op small :angry:

/me hates webbicams
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan