Game eindelijk gedaan.
http://i52.tinypic.com/bp07.png
Twas eigenlijk ne spannende game, aangezien onze bot & toplane beetje gefailed hadden, gelukkig ging mid & vooral de jungle goed, waardoor we alle dragons & enemy blue buffs hadden gejat.
We zijn nu dus gekwalificeerd voor ESL Major Series waar we moeten spelen tegen Fnatic, SK, LowlandLions etc. Tzal veel oefenen worden
1x doodgegaan met Anivia in al onze games opgeteld