Archief - Iemand ESL EMS Qualifiers BE?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaegger159753

Legacy Member
Vroeg me af of er hier mensen zijn die zich ingeschreven hebben met een team voor het nieuwe seizoen vd ESL Major Series (de vorige finale werd @ gamescom gespeeld)

Ik geloof dat Brainrain zijn team ook meedoet? Ik heb mij ook ingeschreven met RG.

Dit is een puur Belgisch tornooi waar ge tot maximum komende nacht, nog kunt inschrijven.

Dus moest ge geinteresseerd zijn, schrijft u gauw in :)
Moesten uwen maten niet online zijn, kunt ge gauw voor hen inschrijven als ge hun "ESL" username weet.

Het niveau is niet superhoog (Vorig seizoen had ik, monopoly guy & pinoken een teamke gevormd en kgeloof dat we tot in 3e ronde (zijn er 5) waren geraakt terwijl we 0,0 ervaring hadden als team)

Info: http://www.esl.eu/benelux/lol/news/169647/EMS-IX-LoL-Dutch-and-Belgian-qualifier-info-/

BrNlicious

Legacy Member
Kdenk ni da wij dr aan mee doen tis nogal inactief atm:P Kga mss ander teamke zoeke fzo

The Monopoly Guy

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Het niveau is niet superhoog (Vorig seizoen had ik, monopoly guy & pinoken een teamke gevormd en kgeloof dat we tot in 3e ronde (zijn er 5) waren geraakt terwijl we 0,0 ervaring hadden als team)
ge onderschat mijn niveau :doc:
mss dak is me wa mate ga joine als die goesting hebben (en ik ook)
maar ik denk da we dat voor season 2 gaan houden

The Monopoly Guy

Legacy Member
singup was tot 9/9 lol
morgen begint het al
ok dan

Jaegger159753

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
ge onderschat mijn niveau :doc:
mss dak is me wa mate ga joine als die goesting hebben (en ik ook)
maar ik denk da we dat voor season 2 gaan houden
Waarom doede eens ni mee aan go4lol? (elke zondag om 15.00)

Tzou plezant zijn om eens wat meer 9livers te zien spelen aan ESL cups.

Jaegger159753

Legacy Member
lol kheb net eens gekeken naar de andere teams hun profielen, en da zijn bijna allemaal spelers met 1200 rating of minder. Als ik dat win (wat ik toch verwacht), dan is mijn team zogezegd het beste in Belgie.

Ik had nochtans verwacht dat de belgische high elo spelers Wewillfailer, Wetdream, Krepo, Skullomania etc teamkes gingen vormen (zoals vorig seizoen), maar omdat zij in Europese teams zitten momenteel en geen 60% belgen hebben, mogen ze niet meedoen :p

Curtis_ssk

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
lol kheb net eens gekeken naar de andere teams hun profielen, en da zijn bijna allemaal spelers met 1200 rating of minder. Als ik dat win (wat ik toch verwacht), dan is mijn team zogezegd het beste in Belgie.

Ik had nochtans verwacht dat de belgische high elo spelers Wewillfailer, Wetdream, Krepo, Skullomania etc teamkes gingen vormen (zoals vorig seizoen), maar omdat zij in Europese teams zitten momenteel en geen 60% belgen hebben, mogen ze niet meedoen :p

Miskijk u niet op rating .. Veel mensen van 1200 zijn beter dan mensen die rond de 1500 hangen, ranked games zijn zoals iedereen wel weet games waar ge sjans moet hebben

Jaegger159753

Legacy Member
Curtis_ssk zei:
Miskijk u niet op rating .. Veel mensen van 1200 zijn beter dan mensen die rond de 1500 hangen, ranked games zijn zoals iedereen wel weet games waar ge sjans moet hebben
Tzou wel heel toevallig zijn moesten alle 5 spelers "goede spelers" zijn die onder hun rating zitten.

Om eerlijk te zijn zit ik ook onder mijn rating imo, maar de rest van mijn team zit allemaal tussen 1500-1750 dus kverwacht eerlijk gezegd niet veel tegenstand.

Enige team dat er goed uitziet is dat van Ephox & Geeving (lezen hier regelmatig ook 9lives) en die hebben we vorige week verslagen in een oefenmatch dus kheb er vertrouwen in :p

Syntec

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Waarom doede eens ni mee aan go4lol? (elke zondag om 15.00)

Tzou plezant zijn om eens wat meer 9livers te zien spelen aan ESL cups.

Dan moet ge eerst een team vinden... :)

Jaegger159753

Legacy Member
Voila mijn 1e game gaat nu beginnen. We hebben opzettelijk onze beste setup nog niet gebruikt omdat we verwachten dat het volgende team er dan een paar banned :p.

GO ANIVIA <3

KiPpIe

Legacy Member
Ligt het nu aan mij of had uw team zo goed als exclusief magic damage?
Snap dan niet dat ze niet meer magic resist gebuild hadden.

Jaegger159753

Legacy Member
KiPpIe zei:
Ligt het nu aan mij of had uw team zo goed als exclusief magic damage?
Snap dan niet dat ze niet meer magic resist gebuild hadden.
Yup, triple AP meta zullen we het maar noemen :p.

Ons enemy team had naar onze match history gekeken en had onze jungler compleet aangepakt in de bans. Lee Sin gebanned, nocturne gebanned, gangplank gebanned en dan amumu gefirstpicked dus er bleef alleen nog maar fiddlesticks over vd top5 junglers atm. De enige tank die we eigenlijk hadden was Rumble, maar onze solo top speler speelt al zijn champs tanky AP (cho gath, rumble, kennen ...)

We hebben deze triple AP combo nog al eens gedaan en het valt niet echt te counteren in early/mid. Zoals ge kunt zien, hadden bijna al hun champs al magicres items. 't nadeel daarvan is dat ze daarvoor "damageitems" moeten opgeven. Reken daar nog eens bij dat wij alle dragons hadden gepakt ( stuk of 3) en we hadden 2x baron dus wij hadden een enorm geldvoordeel, zij hadden geen geld om meer mres te kopen terwijl wij wél het geld hadden om magic pen items te kopen.

splasH^

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Yup, triple AP meta zullen we het maar noemen :p.

Ons enemy team had naar onze match history gekeken en had onze jungler compleet aangepakt in de bans. Lee Sin gebanned, nocturne gebanned, gangplank gebanned en dan amumu gefirstpicked dus er bleef alleen nog maar fiddlesticks over vd top5 junglers atm. De enige tank die we eigenlijk hadden was Rumble, maar onze solo top speler speelt al zijn champs tanky AP (cho gath, rumble, kennen ...)

We hebben deze triple AP combo nog al eens gedaan en het valt niet echt te counteren in early/mid. Zoals ge kunt zien, hadden bijna al hun champs al magicres items. 't nadeel daarvan is dat ze daarvoor "damageitems" moeten opgeven. Reken daar nog eens bij dat wij alle dragons hadden gepakt ( stuk of 3) en we hadden 2x baron dus wij hadden een enorm geldvoordeel, zij hadden geen geld om meer mres te kopen terwijl wij wél het geld hadden om magic pen items te kopen.

way 2 go :) aan u praat alleen zie ik al dage een pak beter zijt geworden dan de laatste keer dawe een discussie hadden :D. Anyway proficiat and good luck

Jaegger159753

Legacy Member
amai mn botte gérard zeg

FUCK U LOSERS BRACKET

wij zijn al een uur aant wachten op onze finalematch voor de "grand final" vd winners+losers bracket

blijkbaar had de losersbracket, 3 uur tijd nodig voor 2 matches wtf (ze begonnen om 19.30 en zijn nu nog bezig :/)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan