Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DGEN zei:quote fraggie...crap thread btw Oo
Mini zei:vooral het feit da die muis cst flipt als ge ermee gamed is wel leuk
ineens kijkte ner bove en blijfde schiete, derna moogde rebooten![]()
moet wel crapy zijn
als ge hem opheft
een goede muis heft ge ni op (tenzij dan bij halo maar da lag aan de crapy besturing van die voortuigen
), ik game al jaren en ik hef mijn muis nooit op (en speel met zeer lagen sensitivity)
Sertu zei:omg nog nooit voorgahadmoet wel crapy zijn
![]()
een goede muis heft ge ni op (tenzij dan bij halo maar da lag aan de crapy besturing van die voortuigen
), ik game al jaren en ik hef mijn muis nooit op (en speel met zeer lagen sensitivity)
how strange![]()
tja, dan kunt geMini zei:vooral het feit da die muis cst flipt als ge ermee gamed is wel leuk
ineens kijkte ner bove en blijfde schiete, derna moogde rebooten![]()

Snipe zei:tja, dan kunt ge
1) de muis weggooien
2) JUISTE usb,muis drivers installeren![]()


mx openschroeven..gewichtjes uithalen? (got it from de feesMini zei:it was spacey, not me
ontopic : ms intelli 3.0 als ge een lichte muis wilt, mx510 als ge een ewa zwaardere wilt
)