Archief - Ideale CS muis?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

daFour

Legacy Member
koop gewoon wat er u goed in de hand ligt van sommige is dat een logitech bij anderen een MS of één of ander merk...

ikzelf heb een mx700 gehad en ben over gestapt naar de intellimouse (wat ik me zeker niet beklaag!)

its ur choice

Sertu

Legacy Member
Mini zei:
vooral het feit da die muis cst flipt als ge ermee gamed is wel leuk ;)
ineens kijkte ner bove en blijfde schiete, derna moogde rebooten ;)

omg nog nooit voorgahad :D moet wel crapy zijn :p

als ge hem opheft

:confused: een goede muis heft ge ni op (tenzij dan bij halo maar da lag aan de crapy besturing van die voortuigen :rofl: ), ik game al jaren en ik hef mijn muis nooit op (en speel met zeer lagen sensitivity)

how strange :wtf:

Acra

Legacy Member
hangt gewoon allemaal af van wat jij het beste vind...
sommige mensen hebben graag van die zijknoppen op hun muis, sommige vinden irri.
ge moet het bekijken zoals sensitivity, bij iedereen staat dat ook anders...

( ik heb een mx500 al ongeveer 8maand en ik heb er tot nu toe nog geen klachten over )

Blue-Bora

Legacy Member
Sertu zei:
omg nog nooit voorgahad :D moet wel crapy zijn :p



:confused: een goede muis heft ge ni op (tenzij dan bij halo maar da lag aan de crapy besturing van die voortuigen :rofl: ), ik game al jaren en ik hef mijn muis nooit op (en speel met zeer lagen sensitivity)

how strange :wtf:


Eum....ik denk ni da ik den enige ben die men muis opheft.
Op den duur valt ge van uwe bureau met u muis als ge die eens ni terug plaatst.
En als ge ze dan ni opheft om ze terug te plaatsen dan draait ge misschien 10x rond in u spelleke.

Snipe

Legacy Member
Mini zei:
vooral het feit da die muis cst flipt als ge ermee gamed is wel leuk ;)
ineens kijkte ner bove en blijfde schiete, derna moogde rebooten ;)
tja, dan kunt ge
1) de muis weggooien
2) JUISTE usb,muis drivers installeren :-)

Mini

Legacy Member
Snipe zei:
tja, dan kunt ge
1) de muis weggooien
2) JUISTE usb,muis drivers installeren :-)

it was spacey, not me :p

ontopic : ms intelli 3.0 als ge een lichte muis wilt, mx510 als ge een ewa zwaardere wilt

EthiC

Legacy Member
beste game muis is mx310 normaal , nie te veel bullshit aan, + gebt nen draad, tis geen log beest, geenbatterij shit, enige probleem is wel da ie nie meer makkelijk te vinden is, ik zit met nen mx300, en ben der enorm content van, mor ja, tis nie of da ne muis uw skills zal verhogen met 5% ofzo ze ...., aim blijft aim eh, en kdenk in da 1000 geval dajen skill idd naar beneden zal gaan in de plaats, als je nu al spreekt van vertragingen .

Snd

Legacy Member
kheb hier ne logitech dual optical, en kmoet eerlijk zegge die ownt op gebied van sensitivity/precisie ..

maarja da komt misschien omda ik dien al zo gewend ben ;)

kvind em in ieder geval super om mee te gamen!

ge0x.

Legacy Member
kheb ier ne mx500 staan, is wel goed maar eerlijk gezegd had ik toen beter de intilili 3 gekocht :)

Blue-Bora

Legacy Member
MAar wa zit iedereen toch te zeveren over dien batterij shit? :)

Ge steekt die savonds gewoon in zen docking bay en hopla ge kunt den dag derna weer 2 dagen aan een stuk gamen.

En ik merk toch wel verschil met men Mouseman zenne.Dien mouseman die regaeerde amper als ge snelle bewegingen deed.

DGEN

Legacy Member
Mini zei:
it was spacey, not me :p

ontopic : ms intelli 3.0 als ge een lichte muis wilt, mx510 als ge een ewa zwaardere wilt
mx openschroeven..gewichtjes uithalen? (got it from de fees :x )

dimpy

Legacy Member
Intelli 3.0
Intelli 1.1 Optical
Intelli 4.0 als ge kunt wennen aan die tilt wheel (iets hogere precisie als 3.0)

logitech muizen zijn ni voor mij bestemd, vooral die draadloze ni :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan