Blue-Bora
Legacy Member
Hello,
Kheb hier een vraagje voor de kenners.
Ik heb al een tijdje zo'n optische draadloze muis van logitech (Mouse Man),maar die begint het stillekesaan te begeven.Aan den duimknop zit zo'n rubberke en da is al aan het afpellen,en den bodem heeft eigenlijk al geen "topkes" meer met als resultaat da heel den bodem al afgesleten is.
Dus kvind da het is tijd word voor een nieuwe muis.
Ze moet wel draadloos zijn.
Ik had deze muis al zien staan,maar weet niet of ze goed is.En ze is eigenlijk ook nog redelijk duur vind ik.
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=3,CONTENTID=9043
Misschien nog andere alternatieven?
Alle voorstellen welkom.
Kheb hier een vraagje voor de kenners.
Ik heb al een tijdje zo'n optische draadloze muis van logitech (Mouse Man),maar die begint het stillekesaan te begeven.Aan den duimknop zit zo'n rubberke en da is al aan het afpellen,en den bodem heeft eigenlijk al geen "topkes" meer met als resultaat da heel den bodem al afgesleten is.
Dus kvind da het is tijd word voor een nieuwe muis.
Ze moet wel draadloos zijn.
Ik had deze muis al zien staan,maar weet niet of ze goed is.En ze is eigenlijk ook nog redelijk duur vind ik.
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=3,CONTENTID=9043
Misschien nog andere alternatieven?
Alle voorstellen welkom.
)
)
alleen de mx700 is wel een zwaargewichtje dus 't hangt er van af of je graag met een zware of een lichte muis speelt.. heb wel van vele csers gehoort dat de intelli 3.0 ook goed is..
ad: