Archief - Ideale CS muis?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
Hello,

Kheb hier een vraagje voor de kenners.
Ik heb al een tijdje zo'n optische draadloze muis van logitech (Mouse Man),maar die begint het stillekesaan te begeven.Aan den duimknop zit zo'n rubberke en da is al aan het afpellen,en den bodem heeft eigenlijk al geen "topkes" meer met als resultaat da heel den bodem al afgesleten is.

Dus kvind da het is tijd word voor een nieuwe muis.

Ze moet wel draadloos zijn.

Ik had deze muis al zien staan,maar weet niet of ze goed is.En ze is eigenlijk ook nog redelijk duur vind ik.

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=3,CONTENTID=9043

Misschien nog andere alternatieven?

Alle voorstellen welkom.

Fr1g0

Legacy Member
mx 510 (ziet er nog kewl uit ook ;))

Geen zonder draad kopen, veel teveel last met battereien.
En ook hééél kleine vertraging, maar daar moet ge het ni voordoen ;)

Blue-Bora

Legacy Member
Dien MX 1000 is da ook nen goeie?
Das gene optische meer geloof ik.
Iets met laser ofzo

Blue-Bora

Legacy Member
Fr1g0 zei:
mx 510 (ziet er nog kewl uit ook ;))

Geen zonder draad kopen, veel teveel last met battereien.
En ook hééél kleine vertraging, maar daar moet ge het ni voordoen ;)


Die ziet er precies wel goed uit ja.

Alsk nu wa snel beweeg met men muis om bv. 180° te draaien dan wil ze niet mee.
Da zou met deze muis ni meer zijn ofwa?

En mijne pc staat nogal ver van men muis weg.Da kabelke is wel te verlengen zeker?Das nen gewone usb prolly

Finch

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Die ziet er precies wel goed uit ja.

Alsk nu wa snel beweeg met men muis om bv. 180° te draaien dan wil ze niet mee.
Da zou met deze muis ni meer zijn ofwa?

En mijne pc staat nogal ver van men muis weg.Da kabelke is wel te verlengen zeker?Das nen gewone usb prolly

vraagje,

hoe kom je erop om ledjes te verkopen op inet? :p

Ble$$ed^

Legacy Member
Microsoft Intelli blijven de beste vind ik ... en draadloos is crap :/ toch voor te csen :niceone:

Undeadhunter

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
Microsoft Intelli blijven de beste vind ik ... en draadloos is crap :/ toch voor te csen :niceone:

gebruik eens een mx700 voor te csen, ik merk echt geen verschil dan met mijn oude logitech zenne (enkel zien da ge reserve baterijen hebt klaar liggen voor tijdens war :scream: :unsure: )

cC^Liteon

Legacy Member
ik heb bij mn pa een mx700 om te csen en bij mn een "cordless optical mouse" van logitech en ze zijn allebij even goed hoor :) alleen de mx700 is wel een zwaargewichtje dus 't hangt er van af of je graag met een zware of een lichte muis speelt.. heb wel van vele csers gehoort dat de intelli 3.0 ook goed is..

Blue-Bora

Legacy Member
Finch zei:
vraagje,

hoe kom je erop om ledjes te verkopen op inet? :p


Op straat vrekoopt da ni zo goed he :)

En enkele maanden geledenging ik ze kopen in een electronicazaak in Mechelen,en die was vrij goedkoop.Maar de prijzen die ik nu bied zijn toch nog aantrekkelijker dan die winkel :)

Ik vind da die winkels ervan profiteren.
Onlangs kreeg ik nog een mail van iemand die was gaan horen voor 3mm blauwe led's.
Die kwamen op 3.75€ zonder weerstand.Ik vraag er 80 cent voor incl. weerstand.
Dus da verkoopt redelijk goed he :)

Dermee da ik<ze verkoop,en er nog een klein beetje winst aan doe.

Grtz

Blue-Bora

Legacy Member
Om nu nog eens op die muis terug te komen.

Dien 510 staat iets bij van : Performance Optical Mouse

Is die niet accurater en gevoeliger dan die andere modellen?

GRtz

Fr1g0

Legacy Member
kweet da ni :p
ik heb nen mx500 gewoon om de simpele reden dat 510 nog niet uit was in mijne tijd ;))
mja, met den 500 heb ik nog geen problemen gehad
prima muis

Fraggie

Legacy Member
een muis moet passen voor jou, niet voor cs
& echt missen kan je niet doen, meeste logitec muizen steken zowa uit, uit hun doos, dus ge kan da es 'passen'
+ al die lazers van MS & Logi zijn zodanig sterk dat je het verschil niet zal merken in cs

alles samen: een muis die past & genoeg knopkes heeft :p

Blue-Bora

Legacy Member
Kben juist den MX1000 gaan halen se.
Ik kan der nog ni veel van zeggen want ze is nog maar 2 minuten aangesloten.

Straks is mee gamen se

Sertu

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
Microsoft Intelli blijven de beste vind ik ... en draadloos is crap :/ toch voor te csen :niceone:
no offence maar mickysoft muizen zuigen voor te gamen die proberen al jaren logitech te kopieren (proberen identieke handgreep en dergerlijke na te bootsen) maar het lukt hun gewoon ni. Eens je een logitech hebt wil je nooit meer een andere

en de MX reeks blijft de ideale reeks voor gamers en verschil tussen snelheid van met of zonder draad is nihill.

Er is mss toch nog 1 muis die beter is als nen mx imo: nen razor boomslang 100dpi ma da fabriek is falliet :sad:

Blue-Bora

Legacy Member
Kheb is ff CS gespeeld met dien MX1000 en hij is wel zeer goed,enkel als ge hem opheft en dan terug neerzet dan is er een kleine vertraging.Ze is wel duidelijk te merken vind ik.Zal wel is van een 300 à 400ms zijn volgens mij.

En met den mouse rate checker geeft ze gemiddeld 350Hz aan met pieken naar de 680Hz.


Conclusie --> Bangelijke muis als ge ze maar laat staan :)
Zal weer ff wennen worden,want ik hef redelijk veel men muis op.

Mini

Legacy Member
Sertu zei:
no offence maar mickysoft muizen zuigen voor te gamen die proberen al jaren logitech te kopieren (proberen identieke handgreep en dergerlijke na te bootsen) maar het lukt hun gewoon ni. Eens je een logitech hebt wil je nooit meer een andere

en de MX reeks blijft de ideale reeks voor gamers en verschil tussen snelheid van met of zonder draad is nihill.

Er is mss toch nog 1 muis die beter is als nen mx imo: nen razor boomslang 100dpi ma da fabriek is falliet :sad:

vooral het feit da die muis cst flipt als ge ermee gamed is wel leuk ;)
ineens kijkte ner bove en blijfde schiete, derna moogde rebooten ;)

Blue-Bora

Legacy Member
Mini zei:
vooral het feit da die muis cst flipt als ge ermee gamed is wel leuk ;)
ineens kijkte ner bove en blijfde schiete, derna moogde rebooten ;)


Ah ierse den Aes se.
Gij zwermt hier ook nog rond.

Waar is den tijd he :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan