Brianz
Legacy Member
trueFrGkeh zei:Hyper > f you cant beat him, buy him![]()
![]()
![]()
zelfde verhaal als me element in eol vroeger
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trueFrGkeh zei:Hyper > f you cant beat him, buy him![]()
![]()
![]()
ge0x. zei:die manne doen da voort geld ...
Citje zei:eeeuh...als ze u morgen geld aanbieden voor te gamen...
"giganta zei:mja, als het om geld begint te draaien vind ik dat het ni meer om de fun gaat.
dan heb je meer een plicht om te spelen.
ik durf er ook voor te wedden als ze een aantal wars verliezen dat ze er dan ook achter hun geld of sponsers kunnen fluiten...
maar zoals mijn vorige reply
"wie is die hyper en wa is er zo belangrijk aan hem ?"
LuCian zei:
es buitenkome ofzo? daglicht kan soms eens goed doen![]()
ik had da wel gezien, maar hij precies niet echt ...El ByToS zei:ziet niemand hier nu hoe sarcastisch die post was ? :doh:

ad:Godlessarto zei:Dit kan je vergelijken met Real Madrid die al de leetars opkoopt![]()
Skoy zei:En trouwens, je kan toch perfect voor geld spelen en nog fun hebben, anders zouden die mannen trouwens al gestopt zijn imo.
ad: