Archief - Hyper Joins SK

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

giganta

Legacy Member
misschien een domme vraag
maar wie is "hyper" en wat is er zo belangrijk aan hem ?

giganta

Legacy Member
Citje zei:
eeeuh...als ze u morgen geld aanbieden voor te gamen...



mja, als het om geld begint te draaien vind ik dat het ni meer om de fun gaat.
dan heb je meer een plicht om te spelen.
ik durf er ook voor te wedden als ze een aantal wars verliezen dat ze er dan ook achter hun geld of sponsers kunnen fluiten...

maar zoals mijn vorige reply
"wie is die hyper en wa is er zo belangrijk aan hem ? :confused: "

Citje

Legacy Member
giganta zei:
mja, als het om geld begint te draaien vind ik dat het ni meer om de fun gaat.
dan heb je meer een plicht om te spelen.
ik durf er ook voor te wedden als ze een aantal wars verliezen dat ze er dan ook achter hun geld of sponsers kunnen fluiten...

maar zoals mijn vorige reply
"wie is die hyper en wa is er zo belangrijk aan hem ? :confused: "

eeeeuh..again..
OF ge ga ergens werken (zonder fun) en ge krijgt geld..
OF ge gamed heel den dag (zonder fun) en ge krijgt geld..

KIES!

Aerton

Legacy Member
Als je wil weten wie Hyper is, kijk dan op sk site daar staat een interview met hem waar je uithaalt wie of wat hij is.

Hij heeft met Eyeballers CPL Summer gewonnen, zegt dat soms niet genoeg.

Aerton

Legacy Member
jawel, maar reageer daar niet op. dat is zo'n bevooroordeelde kerel die denkt dat wij dag en nacht achter de pc zitten en dat is zo fucking niet waar, maar ja.

:p:p:pSorry voor dat ene niet zedelijke woord in mijn replay:p:p:p

Smokey_3800

Legacy Member
El ByToS zei:
ziet niemand hier nu hoe sarcastisch die post was ? :doh:
ik had da wel gezien, maar hij precies niet echt ...

Ach ja, je bent 12 en je wilt wat :D

ta55o

Legacy Member
jammer dat ze weeral bewijzen dat je in alles (ook cs) overwint als je veel geld hebt, dat is het jammerlijke aan heel die "pro-gaming". En sk heeft idd
weer een goeie concurrent minder. :unsure:

In 1 zin; triestig van Hyper dat ie na zo een beleving met EYE z'n clan laat
staan voor het grote geld :sad:

Godlessarto

Legacy Member
Dit kan je vergelijken met Real Madrid die al de leetars opkoopt :lol:

liquido

Legacy Member
luCian snapt het idd percies ni
en hyper naar sk tja what can is say ?

Skoy

Legacy Member
Godlessarto zei:
Dit kan je vergelijken met Real Madrid die al de leetars opkoopt :lol:

Het verschil is wel dat Real suckt ^^


En trouwens, je kan toch perfect voor geld spelen en nog fun hebben, anders zouden die mannen trouwens al gestopt zijn imo.

candycrash

Legacy Member
Skoy zei:
En trouwens, je kan toch perfect voor geld spelen en nog fun hebben, anders zouden die mannen trouwens al gestopt zijn imo.

ja ge hebt gelijk ik stop me werken tis gewoon nie fun meer :sad:

friggelke

Legacy Member
swel grappig hoe die zo de "mediabelangstelling" trekken. commerce it is. :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan