Archief - Hyper Joins SK

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aerton

Legacy Member
We are very happy to announce the signing of Hyper. Former player of teams such as HLO and EYE. Hyper will be a great addition to the team, as an in-game leader, player and person.

Yes, that is right, Hyper will take over as the tactician and in-game captain. Something we have been lacking lately. The team is also back to a six man rotation. Using one extra player always has its pros and cons depending on the situation, but right now this is the by far the best alternative.

We believe that SK is a great step for Hyper in his development as a player. Here he will get a stable team and organisation. And we also feel that Hyper is a great step for the SK Counter-Strike team!

A big welcome from all of us!
Er is ook nog een introductie en interview van Hyper beschikbaar.

Hiervoor stuur ik jullie door naar de officiele site van SK

Schroet Kommando

exo

Legacy Member
OMFG HYPER???????????????
meent gij da nu??? omfg das zalig gast echt
howjow nu word SK echt wel supergoe!!!!
kgaan zo direct is een klakske bestelle van den hyper als da beschikbaar is ze want das de max om daarmee rond te lopen wanneer dak naar clw gaan
omfg man kan da nog altijd nie geloven :niceone: hyper!!!!
luv ya dude (k)

Aerton

Legacy Member
bds precies @ kanker mode maar ja, gl en gg voor die kerel wat die allemaal niet doet voor zijn team

Wid@ker

Legacy Member
exo zei:
OMFG HYPER???????????????
meent gij da nu??? omfg das zalig gast echt
howjow nu word SK echt wel supergoe!!!!
kgaan zo direct is een klakske bestelle van den hyper als da beschikbaar is ze want das de max om daarmee rond te lopen wanneer dak naar clw gaan
omfg man kan da nog altijd nie geloven :niceone: hyper!!!!
luv ya dude (k)
SK was al supergoe :)

KaarZ

Legacy Member
oke echt heel tof enzo, maar om daar nou op elk forum een thread over te maken? Tis goed voor sk, tis slecht voor eye, tis slecht voor "pro-cs". Sk heeft er concurrent minder bij (gare zin) en eye is benicht...

oke heel erg leuk, veel succes aan hun gewenst, voor de rest #care spam erover op sk forum of 1 van de ander 1000 die hier een thread over heeft...


holland 2-0 tsjechie, wopla

FrGkeh

Legacy Member
@KaarZ als t u nie #cared hou die domme reply dan bij zou ik zeggen. want et cared mij nog minder als et u cared of nie (doordenker)



na 10 seconde snap ik em zelf niemeer :doh: mja ik ga slape de groete :sleep:

KaarZ

Legacy Member
hoezo reply je dan, "als t u nie cared hou die domme reply dan bij zou ik zeggen"

Lucian

Legacy Member
exo zei:
OMFG HYPER???????????????
meent gij da nu??? omfg das zalig gast echt
howjow nu word SK echt wel supergoe!!!!
kgaan zo direct is een klakske bestelle van den hyper als da beschikbaar is ze want das de max om daarmee rond te lopen wanneer dak naar clw gaan
omfg man kan da nog altijd nie geloven :niceone: hyper!!!!
luv ya dude (k)

:)
es buitenkome ofzo? daglicht kan soms eens goed doen :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan