Archief - Hoe word ik beter in bf3?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eagle-Eye

Legacy Member
Als je op Kharg Island op de berg met die radio tower staat, kun je met een x3.4 of hoger iemand zien op de US Carrier of aan de Docks. Om die te spotten zou je dus moeten schieten.

Nog voor je schiet weet je al meteen dat jij hem niet kunt raken (laat staan doden) en dan heb je nog het risico dat het spotten niet meteen geregistreerd wordt Waarom dan kogels verspillen eraan? Ook zal je op de minimap oplichten als kerstverlichting in het donker, of zullen je schoten de vijanden aantrekken waardoor je jezelf heel erg kwetsbaar maakt.
Dan kun je kiezen om hem niet te spotten, maar dat kan er wel voor zorgen dat een teamgenoot niet in de gaten heeft dat hij vijanden in de buurt heeft en daardoor het loodje legt...

Talis

Legacy Member
Vergeet alles wat ge in COD zopu doen: Rushen, rondlopen gelijk een kieken zonder kop en rambo style toepassen... Als ge dat allemaal vergeet dan speelde fantsoenlijk BF en volgt de score wel.

Als squad leader ook altijd objectives aanduiden die ge wilt attacken of defenden. Hiervoor krijgt ge ook extra punten.

Soms kunde met 3 kills een map eindigen in de top 5 van u team. Als ge goe capt, revived, support, ...

Thin Liz

Legacy Member
Eagle-Eye zei:
Als je op Kharg Island op de berg met die radio tower staat...

Doet er mij aan denken: Op de radiotower van Caspian Border (Antenna) zelf, waar je enkel via chopper of vliegtuig kan geraken, worden geregeld respawn beacons gezet. Kan handig zijn :)

HansP

Legacy Member
niet teveel metro op 64/64 spele want daar haalde geen skills imo :)
karkand is leuker en niet altijd op hetzelfde punt een grote chaos oorlog

Thin Liz

Legacy Member
-=Spyder.LA=- zei:
niet teveel metro op 64/64 spele want daar haalde geen skills imo :)
karkand is leuker en niet altijd op hetzelfde punt een grote chaos oorlog

Klopt: als je gewoon snel wil stijgen in rang, je hoeft zelfs niet te schieten, dan is Metro 64 ideaal.

Karkand echter is pure actie en fun :D

u4ea

Legacy Member
Talis zei:
Vergeet alles wat ge in COD zopu doen: Rushen, rondlopen gelijk een kieken zonder kop en rambo style toepassen... Als ge dat allemaal vergeet dan speelde fantsoenlijk BF en volgt de score wel.

Als squad leader ook altijd objectives aanduiden die ge wilt attacken of defenden. Hiervoor krijgt ge ook extra punten.

Soms kunde met 3 kills een map eindigen in de top 5 van u team. Als ge goe capt, revived, support, ...

Bwa, tzen meestal wel rushers da punten halen door mcoms te planten, reviven,...

Als ge ni rushed blijfde 'campen'.

Eagle-Eye

Legacy Member
Nog niet getest, maar heeft de colorblind mode eigenlijk voor- of nadelen voor normaalziende mensen?

Bart Religion

Legacy Member
Punten halen = samen werken met een squad, beetje uitbalanceren en voor de vlagjes gaan.

Het valt mij op hoe weinig spelers voor de vlaggen daan. Heb al dikwijls in een squad gezeten die domweg onbewaakte vlagjes voorlopen, terwij je met 4 man dat vlag in no-time hebt.
What's up with that shit.

En dan hangt ook af van mijn score, met deftig squadje eindig ik vanboven anders van onder.

2 engis & 2 assaults raak je ver mee. Vooral als een van de assaults veel reviven. Tank erbij is ook handig, of in sommige gevallen een jeep op enige afstand plaatsen als je team aan het cappen is om inkomen aanvallers die naar het vlagje lopen vanop afstand neer te knallen voor ze nog maar een bedreiding vormen voor de rest van je team. Zijn ze toch dood, dan revive of spawnen op de dude die vanop afstand de boel suppressed.

Als lone-wolf ga ik vaak dood. Kom ik squad tegen, knal ik de eerste en (soms) tweede af dan word ik alsnog doodgeschoten door de derde terwijl ik aan het reloaden ben.

Neoken

Legacy Member
Squads, en vooral de samenstelling dan, zijn inderdaad cruciaal. In het begin van elke game kijk ik altijd waar ik terecht kan met de klasse die ik op dat moment wil spelen. Of soms pas ik me gewoon aan. Zie ik bijvoorbeeld twee engi's en een support, dan join ik vaak gewoon als assault.

NSA.Rhinox

Legacy Member
Twee vraagjes waar ik geen antwoord op vind:

1. Hoe kan ik als support rookgranaten afschieten?
2. Is het mogelijk om een MAV te laten dalen zonder uit de console te gaan of gas te lossen? Zoja, hoe?

Thx ^^

coldvinc

Legacy Member
Marsmillo zei:
Volgens mij niet.

Zie filmpje: BF3: New Recoil and Color Blind Mode - YouTube

Wat je wel hebt is dat voor 100% kleurenblinde mensen de fix die ze gemaakt hebben niet goed is. Voor hun zou er meer met kleur intensiteit gespeeld moeten worden omdat zij enkel dat zien, licht kleur vs donker kleur. Nu zij zowel team (blauw) als vijand (rood) donker kwa kleur, dus voor hun is het geen goeie fix, voor iedereen als ik, is het wel een goeie fix (wij die verschil tussen dat squad en vijand voor de fix)

Die colorblind mode is dus eigenlijk gewoon terugkeren naar wat in BF2/2142 al van in het begin zat :rofl:
Straks nog de comma rose zoals in bf2/2142 en de map nog wat aanpassen.

Hypocriete lullen zijn het gewoon, die gasten van DICE/EA.

elalexandro

Legacy Member
Vandaag het verdomd moeilijk gehad om voorbij enemylines te geraken. Smoke doet wonderen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan