karterke1111
Legacy Member
Ik heb elke battlefield reeks in huis gehad en erg veel gespeeld. Het lukte me regelmatig erg goed in bf1 en 2 om bovenaan te eindigen, maar sinds Modern Warfare 2 en de huidige BF3 heb ik na lvl 6 nog maar een K/D ratio van 0.52... Ik merk op dat ik soms traag ben in reactie met mijn muis. Ik gebruik zelf een lage sensitivity omdat een hoge sensitivity erg wennen is, maar is dit beter?
Ook op youtube filmpjes merk ik op dat spelers niet stilzitten, tenzij je sniper bent natuurlijk. Ze bewegen continue, verplaatsen zich heel de tijd. Is dit één van de tactics dat je meer kills kan maken?
Mijn grote vraag dus: Hoe kan ik beter worden? Ik speel 3-4x per week. Zijn het instellingen, tactics, tricks?
Ook op youtube filmpjes merk ik op dat spelers niet stilzitten, tenzij je sniper bent natuurlijk. Ze bewegen continue, verplaatsen zich heel de tijd. Is dit één van de tactics dat je meer kills kan maken?
Mijn grote vraag dus: Hoe kan ik beter worden? Ik speel 3-4x per week. Zijn het instellingen, tactics, tricks?


.