Archief - [HL2] Preload or not?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat ga je doen? :)


  • Totaal aantal stemmers
    125
  • Opiniepeiling gesloten.

sypro9000

Legacy Member
le mastre zei:
Ik versta zelf niet dat je het overweegt van via steam? Als je hem koopt heb je hem toch ... vast ... hard ... en .... blinkend?

ja , ik vind het ook leuker als ik het orgineel in mijn handen heb maar er zijn mensen die dit niet vinden blijkbaar .

AvAtArKe

Legacy Member
le mastre zei:
Wow een spel van 2 cd's? In dezen tijd? hmm raar :)
Ik verwachtte op zijn minst 6 cd's! Ohja (pssst die aldi dvd's zijn heel goedkoop en goed :p)

6cds is eerder iet voor RPG's
zoals baldurs gate, planescape torment etc
maar dat komt om de HD te sparen :p

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
ik ben bij nader inzien toch maar begonnen met te preloaden :D
zal wel zien of het lukt of niet :)

Insano

Legacy Member
Captain Insano zei:
Hoeveel CDs of DVDs zal de game nodig hebben (en indien mogelijk de Collector's Edition)?
Doug Lombardi zei me dat Half-Life 2 waarschijnlijk 4 CDs of 1 DVD zal zijn. De Collector's Edition daarentegen zal waarschijnlijk alleen in DVD format verschijnen.
Jezelf quoten is toch heerlijk :)
Of je vraag in de FAQ opzoeken ook.

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
kan er iemand zeggen in welke map die bestanden staan van de preload en welke naam ze hebben want ik vind ze nergens? :confused:

Insano

Legacy Member
De file "base source shared materials.gcf" bevindt zich in de map /Steam/SteamApps/

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Captain Insano zei:
De file "base source shared materials.gcf" bevindt zich in de map /Steam/SteamApps/

oké, het staat er tussen :)
thx captain, nu bennek zeker da de preload gelukt is ;)

sypro9000

Legacy Member
ik heb dat preload schermpje nog eens bekeken en er staat zo van " er staat nu een gesloten copy van half life 2 op je pc " dus dat wil toch al iets zeggen he .

le mastre

Legacy Member
AvAtArKe zei:
6cds is eerder iet voor RPG's
zoals baldurs gate, planescape torment etc
maar dat komt om de HD te sparen :p

Mja doom is 3 cd's dus ik verwachtte voor hl meer (aangezien doom er kleiner uitziet in het geheel) en UT2004 was 6 cd's dusja. FPS krijgt ook zijn lading cd's!

En geen geknoei met cd's ... het is bijna zeker dat het meer knoeien is met steam. Downloaden zal traag gaan, want iedereen wil het! Als er al de eerste dagen geen problemen zullen zijn. Je dl-limiet rijst uit de pan. Eigenlijk is de dvd nog het best van al ... insteken ... wisje doen ... gamen maar :D
en CD's ohja kvin da zeker niet erg, t'is zelf nog geestig. Wachten vol spanning en naar de achtergrond-fotootjes zitten kijken van de setup. :)

Insano

Legacy Member
sypro9000 zei:
ik heb dat preload schermpje nog eens bekeken en er staat zo van " er staat nu een gesloten copy van half life 2 op je pc " dus dat wil toch al iets zeggen he .
Niet echt ;)
Dat is gewoon om je een speciaal gevoel te geven :)

elarto

Legacy Member
le mastre zei:
Mja doom is 3 cd's dus ik verwachtte voor hl meer (aangezien doom er kleiner uitziet in het geheel) en UT2004 was 6 cd's dusja. FPS krijgt ook zijn lading cd's!

En geen geknoei met cd's ... het is bijna zeker dat het meer knoeien is met steam. Downloaden zal traag gaan, want iedereen wil het! Als er al de eerste dagen geen problemen zullen zijn. Je dl-limiet rijst uit de pan. Eigenlijk is de dvd nog het best van al ... insteken ... wisje doen ... gamen maar :D
en CD's ohja kvin da zeker niet erg, t'is zelf nog geestig. Wachten vol spanning en naar de achtergrond-fotootjes zitten kijken van de setup. :)


lol @ insteken ... wisje doen ... gamen maar

het enige probleem is, je moet weten aan wie je je cd's NIET uitleent ;)
maar voor mij ook liever cd's of een DVD dan "een plekje op je harde schijf"...
Ik heb ook aan mijn limiet te denken. Diegene die wel de steam dl willen en hun limiet belangrijk vinden, kunnen mss een LAN meer doen zodat ze minder via inet moeten leechen :p

Insano

Legacy Member
Je moet ook weten dat er in veel landen geen downloadlimiet is en voor hen deze Steamdownload heel gemakkelijk is.

]HT[Simon

Legacy Member
Captain Insano zei:
Je moet ook weten dat er in veel landen geen downloadlimiet is en voor hen deze Steamdownload heel gemakkelijk is.
Geen downloadlimiet :eek:


waar?

waar? waar?

Insano

Legacy Member
In verschillende landen (niet bij ons). De download en uploadsnelheid is dan wel niet zo hoog dus zo wordt dat gecompenseerd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan