Archief - [HL2] Preload or not?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat ga je doen? :)


  • Totaal aantal stemmers
    125
  • Opiniepeiling gesloten.

sypro9000

Legacy Member
sincere zei:
Ik preload juist niks, dan zit ge gegarandeerd over uw limiet en moete bijbetalen. Ge hebt gene boxart en boekske :woohoo: . Als uwe pc plots crashed of ge moe formateren zitte weer met die download. Wie zegt da ge half life 2 al ga kunnen spelen voor het in de winkels ligt? Ik wacht wel mooi af als het in de winkel ligt, dan ga ik op mijn gemakske het halen en dan volgt de magische install via cds. Tis een ritueel hehe.

ja maar ik doe het omdat als ik het spel koop en thuis kom direct open shuur de boeksken eruit snok op de achterkant kijk en bij steam cd key enter en direct kan spelen . ik kan met alle geduld wachten maar vanaf ik dat dvd doosken in me hande heb zal het niemeer lang duuren voor ik freeman ben .
"the man in the orange suit"

AvAtArKe

Legacy Member
ik ga em dus via steam binnenhalen
maar kga wel ff w88 met da preloade

Insano

Legacy Member
Machia85 zei:
hoelang op voorhand weten we eigenlijk met ZEKERHEID dat hl² op die datum dan in de winkels gaat liggen?
Zodra de game goud gaat.
AvAtArKe zei:
ik ga em dus via steam binnenhalen
maar kga wel ff w88 met da preloade
Ik raad echt aan dat als je het via Steam gaat kopen om het te pre-loaden.

Acra

Legacy Member
AvAtArKe zei:
ik ga em dus via steam binnenhalen
maar kga wel ff w88 met da preloade

ik zou het nu doen als ik van u was...
kheb het ook gedaan. Als je gaat slapen laat je pc op staan en laat hem pre-loaden. tegen dat je terug wakker bent is het binnen.

AvAtArKe

Legacy Member
Acra zei:
ik zou het nu doen als ik van u was...
kheb het ook gedaan. Als je gaat slapen laat je pc op staan en laat hem pre-loaden. tegen dat je terug wakker bent is het binnen.

mja ga het dan wel pas den 31ste doen
want ik zit bijna over me limiet ;)

le mastre

Legacy Member
Geef het mij maar op een schijfje. Via steam ... i dunno... ik zal het meer vertrouwen als ik em in mijn handen heb. Ook mijn limiet is een pluspunt ik zit er nu al constant over :).
Dan moet je dat toch nog op een deeveedeetje zetten als backup.

Insano

Legacy Member
HL2 gaat geen dvd groot zijn. Alleen de Collector's Edition gaat op een dvd staan. En bovendien zijn die cache files ook nog eens gecomprimeerd.

le mastre

Legacy Member
het zal allesins groter zijn dan 700 MB. Ik bedoel maar uit mijn standpunt als je een dvd-writer hebt dan smijt je hem op dvd :)

Insano

Legacy Member
Ik denk dat het +/- 2 cd's gaat zijn en een dvd is nog altijd duurder als dat :)

le mastre

Legacy Member
Wow een spel van 2 cd's? In dezen tijd? hmm raar :)
Ik verwachtte op zijn minst 6 cd's! Ohja (pssst die aldi dvd's zijn heel goedkoop en goed :p)

sypro9000

Legacy Member
le mastre zei:
Wow een spel van 2 cd's? In dezen tijd? hmm raar :)
Ik verwachtte op zijn minst 6 cd's! Ohja (pssst die aldi dvd's zijn heel goedkoop en goed :p)

nuja , ik zou ook zoiets denken want de gecomprimeerde beta was rond de 2 GB en zoveel ...

Oetjebek

Legacy Member
beta was 1.4GB
das 2CD's vol
en er zat maar 1/3 in
dus verwacht voor hl2 5à6CD's of 1 DVD

sypro9000

Legacy Member
Oetjebek zei:
beta was 1.4GB
das 2CD's vol
en er zat maar 1/3 in
dus verwacht voor hl2 5à6CD's of 1 DVD

idd me was wrong thx voor verbeteren want kzout nie opgemerkt ebbe :p

Yasutoko

Legacy Member
Wel, khoop dat ze het niet gaan oplossen als met de Far Cry CD doos... :ironic:

sypro9000

Legacy Member
ze zouden het beter doen zoals ubisoft ......
zoals je had bij ravenshield 3 en splinter cell zo'n kartone dvd doosje :p

Insano

Legacy Member
Hoeveel CDs of DVDs zal de game nodig hebben (en indien mogelijk de Collector's Edition)?
Doug Lombardi zei me dat Half-Life 2 waarschijnlijk 4 CDs of 1 DVD zal zijn. De Collector's Edition daarentegen zal waarschijnlijk alleen in DVD format verschijnen.

le mastre

Legacy Member
Ik versta zelf niet dat je het overweegt van via steam? Als je hem koopt heb je hem toch ... vast ... hard ... en .... blinkend?

Wid@ker

Legacy Member
le mastre zei:
Ik versta zelf niet dat je het overweegt van via steam? Als je hem koopt heb je hem toch ... vast ... hard ... en .... blinkend?
idd, we wachten nu al zolang, daar zal et nu ni op aankomen he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan