omdat het ontsporen duidelijk is, doen we er maar een slotje op.
alhoewel alle nieuwtjes welkom zijn moet er soms een beetje gefilterd worden over hoe noodzakelijk iets is
zo had bv deze post bij de "DONE !!!" thread kunnen staan aangezien het daar eerder aangehaald werd.
anderzijds is er ook nog de regel, if you don't give a fuck, then don't post a fuck (of zoiets

)
als er al 2 zijdes zouden zijn, beiden hebben gelijk/ongelijk en aangezien jullie allemaal die leuke (of gemodificeerde

) HL² avatars hebben mag ik toch veronderstellen dat jullie hetzelfde doel hebben
