Archief - [HL2] Planet Half-Life: "The countdown is on!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
Op www.planethalflife.com stond "The countdown is on!", zonder iets anders.
Even later werd dit vervangen door: "Nothing to see here, Citizens. Move along, move along."

Het is duidelijk dat ze meer weten als ons, maar het niet mogen zeggen van Valve. Dit begint hier toch wel heel verdacht te worden :crazy:

Insano

Legacy Member
Is het zo moeilijk om hier een conclusie uit te trekken?

sypro9000

Legacy Member
hehe lol you again .

heef mij nieuws heef mij nieuws .....
en nieuws posters op de frontpage rapper é gasten :p

sure

Legacy Member
Captain Insano zei:
Is het zo moeilijk om hier een conclusie uit te trekken?

Je moet proberen kalm te blijven en ni alles posten wa ge ziet.

Pak een pilleke.

;)

killgore

Legacy Member
dat het nu aftellen is naar de release weet iedereen, men verwacht nu eenmaal elk moment een goud-verklaring :).

Insano

Legacy Member
sure zei:
Je moet proberen kalm te blijven en ni alles posten wa ge ziet.

Pak een pilleke.

;)
Het is nog altijd een HL2 forum dus hier mag imho toch alles ivm HL2 gepost worden.

MUSTIE

Legacy Member
*bid bid bid bid bid bid bid bid bid bid bid bid* (dit is geen spawn)
dat ze maar rap komen met dat goudgaan. :)

sebastos

Legacy Member
ni als er een paar nieuwe letterkes op ne site van HL2 komen
post da dan anders best in nen andere thread
zo kunde elken dag aan 30 nieuwe threads komen ;)

Insano

Legacy Member
Ja, waar zat ik toch met mijn gedachten. Het is maar Planet Half-Life.
Het is niet alsof het een zeer respectabele site is omtrent HL2 nieuws die tot nu toe altijd te vertrouwen was. Dom, dom van mij...
Het zal niet meer gebeuren. Voortaan zal ik mij baseren op www.gamer.nl. Die kan je nog eens vertrouwen!

sebastos

Legacy Member
ge voelt u wel nogal snel aangevalle ze
n/o maar gade ook ne thread starte als erineens "hihihihihi" staat

Insano

Legacy Member
sebastos zei:
ge voelt u wel nogal snel aangevalle ze
n/o maar gade ook ne thread starte als erineens "hihihihihi" staat
1. Ik voel me niet persoonlijk aangevallen.
2. Dit slaat nergens op dus ga ik doen alsof ik dat niet gelezen heb.

sebastos

Legacy Member
hmm dan post ge in u vorige threads " ;) " als vriendelijkheid en niet kwaad bedoeld, denkend da ze da wel zullen begrijpen
tevergeefse moeite
en dan worden ze boos

Insano

Legacy Member
Het wordt zo te zien door sommige mensen niet op prijs gesteld...

MUSTIE

Legacy Member
het is ook maar ene sebastos 1 op de duizendtal mense op dit forum

fragnetic

Legacy Member
Captain insano gij zijt echt bezeten door HL2 release date :p
In alles wat gebeurd ziet ge een hint, ooit zult ge dan wel eens juist zitten zeker :D

DiLinja

Legacy Member
man, laat die toch posten, ten minste iemand die op alles let, en ons da meedeelt, is toch handig

sebastos

Legacy Member
absoluut wel maar je begint er gewoon te verslaafd aan te geraken aan alles wat je ziet te posten
blijkbaar word enige kritiek hier niet op prijs gesteld
snapt ge :) :)
snap je het nu :)
of nu :) :)
...
nee :crazy:
echt ni ;)
ik denk het wel hé :)
nuja
ga maar terug wat nieuwtjes zoeke
anders wordt het hier toch te stil

PS: 'deze 2 bovenstaande zinnen zijn goed bedoeld, 't is maar dat je het weet hé '
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan