Archief - [HL2] Nieuwe E3 2004 Bink

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sypro9000

Legacy Member
zo'n matrix move zo de kogels opvangen met dat manipulator ding en dan andere richting uit in de vorm van een flak shot of shotgun .

Insano

Legacy Member
sypro9000 zei:
zo'n matrix move zo de kogels opvangen met dat manipulator ding en dan andere richting uit in de vorm van een flak shot of shotgun .
Don't push it ;)

Ik zou al blij zijn als je een andere rocket kunt volgen met de RL. Die andere rocket probeert dan nog weg te vliegen :p

Wid@ker

Legacy Member
sypro9000 zei:
zo'n matrix move zo de kogels opvangen met dat manipulator ding en dan andere richting uit in de vorm van een flak shot of shotgun .
das idd wa overdreven :)

Insano

Legacy Member
Gabe had gezegd dat in het begin dingen zoals bullettime etc er wel inzaten, maar die er 1 na 1 allemaal zijn uitgevlogen :)

ZuStErZoRrO

Legacy Member
bullettime zit er toch nog in?
In zo 1vd nieuwere filmpkes is Gordon zo verdoofd na een schot op hem,
dan gaat alles in slomo. Volges mij zou da er dus wss nog in zitte

Holy Paladin

Legacy Member
da is gewoon shellshock effect he, zoals in saving private ryan

Wid@ker

Legacy Member
Idd shellshock effect denk ik.

Bullettime zou HL² gewoon helemaal verneuken en de uniekheid weghalen.

blaZe

Legacy Member
ik vond wel dat als je iets met die manipulator opnam dat het wat meer "onstabiel" moest zweven in je beam.

nu is dat zo strak, tuurlijk makkelijker om er wa mee te mikken tjein :)

ander punt is dat soms dingen me niet zoo realistisch lijken te vallen als je ze wegschiet. bij ravenholm bv, hoe dat daar enkele palletten werden weggegooid leken ze bijna van karton, ze vielen niet zwaar genoeg.
of in deze bink waar ene van die kraan weggekatapulteerd word -> me ietsje teveel lappenpop effect imho.

de shadowbug -> da kent iedereen nu wel...blijven hopen dat ie er niet meer inzit zeker ;)

sommige ontploffingen van tonnen, of het moet toevallig zijn dat elk van die tonnen maar een beetje brandbaar spul bevatten maar anders mag zo een ton ewa heviger knallen.

ik ben dan gewoon ff ZEER kritisch het blijft toch nog even wachten :'(

Holy Paladin

Legacy Member
idd lappepop is wa te veel, ze zouden moeten spartelen in de lucht zoals in the A-team :D

Insano

Legacy Member
2 maanden geleden Valve heeft bevestigd dat die shadowbug gefixed is. Daar hoef je geen kaarsje meer om te branden :p

En hoe die mannekes spartelen in de lucht bij The A-Team is zó niet realistisch he ;)

Holy Paladin

Legacy Member
is wel kewl, en ik prefereer esthetische waarde boven realisme :cool:

killgore

Legacy Member
tja, da lappepop effect is altijd al zo geweest in games. en ik denk dat dit zo zal zijn tot het moment dat we mannetjes realistisch in stukken vaneen kunnen zien vliegen :).

tbh vind ik dat nog redelijk fun om te zien :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan