Archief - [HL2] Nieuwe E3 2004 Bink

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wid@ker

Legacy Member
Captain Insano zei:
Daarom dat daar staat E3 2004 BINK. Degene die je tot nu toe had gezien waren shaky cam vids van lage resolutie.
Kweetet, twas voor degene die wilden weten hoe oud het was :)

Insano

Legacy Member
Ik was ook niet tegen u bezig, maar wel tegen sebastos en sypro9000

killgore

Legacy Member
Als die schaduwbug er niet uit is bij de release bewijst valve dat ze niet inzit met de community, want je leest echt superveel (ook op hl2.net waar van tijd valve-medewerkers komen) over deze bug.

Insano

Legacy Member
Al die filmpjes zijn +/- op hetzelfde moment opgenomen dus ik verwachtte wel toen ik dit filmpje ging zien dat de shadowbug er opnieuw inzat.

Kill0rBee

Legacy Member
pfffffffffff die bug zal er wel uit zijn, en dan nog mij stoort da ni ze zo nen onozele shaduw, wa kan mij da schelen da ge die pottekes door een tafel ziet ofzo maakt geen verschil ze

killgore

Legacy Member
Kill0rBee zei:
pfffffffffff die bug zal er wel uit zijn, en dan nog mij stoort da ni ze zo nen onozele shaduw, wa kan mij da schelen da ge die pottekes door een tafel ziet ofzo maakt geen verschil ze
nee

maar die magneet vond ik wel een beetje ergerlijk tbh.

Insano

Legacy Member
En trouwens heeft iemand 2 maanden geleden een mail teruggekregen met het antwoord dat die bug gefixed hebben.

Holy Paladin

Legacy Member
omdat da geen nieuw filmke is tiens

de bink is wa ze tonen op E3, mensen op E3 filmen dat en wij zien da in de shakycam vids
en nu releasen ze de binks

sure

Legacy Member
Osi 140 zei:
Wrm laten ze dan nie de fatsoenlijke spel zien? in bink formaat ...
da's toch raar :) of zijn ze gewoon te lui :wtf:

edit : ik bedoel, ze laten zo van die filmkes zien waar nog die shaduw bugs inzit ... da boezemt veel mensen angst in tot gedachten van, oh nee, valve heeft het nie gefixed ...

Angst?

Totaal ni, spel ziet er beestig uit en ik ga da zeker kopen.

Den boom in me die schaduwen, kheb ze ni nodig.
:woohoo:

Insano

Legacy Member
Osi 140 zei:
Wrm laten ze dan nie de fatsoenlijke spel zien? in bink formaat ...
da's toch raar :) of zijn ze gewoon te lui :wtf:

edit : ik bedoel, ze laten zo van die filmkes zien waar nog die shaduw bugs inzit ... da boezemt veel mensen angst in tot gedachten van, oh nee, valve heeft het nie gefixed ...
Omdat er in nieuwe filmpjes gewoon weer andere spoilers zitten voor het verhaal. Dit is gewoon een E3 2004 filmpjes maar dan in high resolution.

Decay

Legacy Member
Waarom brengen ze het spel niet gewoon uit ffs, ze zijnt echt wel aant melken nu ze :/

Insano

Legacy Member
Melken? Een spel uitbrengen gaat niet in 1, 2, 3. Als je niet weet hoe het in elkaar zit dan moet je er ook niet beginnen zagen dat ze aan het melken zijn.

le mastre

Legacy Member
ja idd die rpg rulet in hl deathmatch :p. Je loopt weg maar eigenlijk weet je dat je dood bent!

Insano

Legacy Member
Die combine schiet nog op die rocket. Misschien kan je die inderdaad stuk schieten :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan