Twas een zeer leuke avond vond ik, ik hoop ook dat volgende keer alle 12 spots worden gebruikt, maar met zen 10 heb ik me al goed geamuseerd
blijkbaar is anzio de favoriet, ma 1 mapke is ni goed denk ik

zeg der nog is 1 of 2 da we wa afwisseling hebben
