Innerlife
Legacy Member
Aangezien de vlaamse dodders redelijk inactief gaan en er weinig activiteit is in de telenet community had ik zo gedacht om een 100% vlaamse privé server te lanceren (pw door de telenetters gekend weliswaar
)
Het gaat dus om een 12 slots server die na het stoppen van de cs clan e-Sensation is omgezet naar dod, helaas is het cs gedeelte helemaal verbrokkeld, slechts een 4tal mensen blijven over en die zijn overgeschakeld naar dod en blijven deze server runnen. Vandaar hadden we gedacht om de telenet dodders de kans en gelegenheid te geven om nu en dan met allemaal vlamingen te spelen die tegelijk wat actief zijn op het telenet.dod forum
Het gaat dus om een vrijwillig initiatief, en indien hier interesse voor zou zijn zal dat doorgaan mits wat enthousiasme
Bij deze wil ik ook nog vermelden dat wij geen ancients zijn op dod gebied, dus misschien kunnen bepaalde spelers ons aanraden wat de meest geschikte mapcycle zou zijn. (ook ivm custom maps enzo)
De server is private zodat er alleen vlaamse spelers op kunnen, (wat bij de telenet dod server spijtig genoeg niet het geval is) :doc:
Ik zou vriendelijk willen vragen om jullie mening hierover te replyen
(rules op de server zijn easy -> just behave)
IP & PW gaan publiek zodra er genoeg interesse is

)Het gaat dus om een 12 slots server die na het stoppen van de cs clan e-Sensation is omgezet naar dod, helaas is het cs gedeelte helemaal verbrokkeld, slechts een 4tal mensen blijven over en die zijn overgeschakeld naar dod en blijven deze server runnen. Vandaar hadden we gedacht om de telenet dodders de kans en gelegenheid te geven om nu en dan met allemaal vlamingen te spelen die tegelijk wat actief zijn op het telenet.dod forum
Het gaat dus om een vrijwillig initiatief, en indien hier interesse voor zou zijn zal dat doorgaan mits wat enthousiasme
Bij deze wil ik ook nog vermelden dat wij geen ancients zijn op dod gebied, dus misschien kunnen bepaalde spelers ons aanraden wat de meest geschikte mapcycle zou zijn. (ook ivm custom maps enzo)
De server is private zodat er alleen vlaamse spelers op kunnen, (wat bij de telenet dod server spijtig genoeg niet het geval is) :doc:
Ik zou vriendelijk willen vragen om jullie mening hierover te replyen

(rules op de server zijn easy -> just behave)
IP & PW gaan publiek zodra er genoeg interesse is


Goeie fuif gedaan net!
ad: is hij morgen online? of blijft het woensdag? 
ik zal zeker eens de server komen ownen