Archief - [HL2] Nieuwe Belgische server

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Innerlife

Legacy Member
Aangezien de vlaamse dodders redelijk inactief gaan en er weinig activiteit is in de telenet community had ik zo gedacht om een 100% vlaamse privé server te lanceren (pw door de telenetters gekend weliswaar :P)

Het gaat dus om een 12 slots server die na het stoppen van de cs clan e-Sensation is omgezet naar dod, helaas is het cs gedeelte helemaal verbrokkeld, slechts een 4tal mensen blijven over en die zijn overgeschakeld naar dod en blijven deze server runnen. Vandaar hadden we gedacht om de telenet dodders de kans en gelegenheid te geven om nu en dan met allemaal vlamingen te spelen die tegelijk wat actief zijn op het telenet.dod forum :woohoo:

Het gaat dus om een vrijwillig initiatief, en indien hier interesse voor zou zijn zal dat doorgaan mits wat enthousiasme ;)

Bij deze wil ik ook nog vermelden dat wij geen ancients zijn op dod gebied, dus misschien kunnen bepaalde spelers ons aanraden wat de meest geschikte mapcycle zou zijn. (ook ivm custom maps enzo)

De server is private zodat er alleen vlaamse spelers op kunnen, (wat bij de telenet dod server spijtig genoeg niet het geval is) :doc:

Ik zou vriendelijk willen vragen om jullie mening hierover te replyen :)

(rules op de server zijn easy -> just behave)
IP & PW gaan publiek zodra er genoeg interesse is :woohoo: :p

Mr Syphon

Legacy Member
Ik ga der waarschijnlijk elke avond zijn :p

*edit* server gaat open staan voor jullie op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag als het zou doorgaan :p, die andere dagen houden we hem voor ons om een pcw ofzo erop te spelen :D

Warbringer

Legacy Member
cool initiatief :) Ik zou zoiezo meer dod spelen dan (tegen hollanders en duitsers enzo spelen is ni echt fijn imho) We can only hope that it brings back some of the better moments in tn.dod history :)

mapcycle zou ik voorstellen :
anzio
donner
avalanche
kalt

als 'must have' maps. Persoonlijk zou ik alle maps waar britten inzitten weren zoals de pest, allemaal leeglopers. Mischien good old 1.3b maps die geremaket zijn naar 1.3 erop zette ?

che

Legacy Member
:offtopic: Goeie fuif gedaan net!

On topic: ik zal ook wel eens langskomen dan

Herr Snits

Legacy Member
goed idee als de sfeer wat goed is kan ik nog een hardere poging doen om een deel van men weekend vrij te houden :niceone:

Reejon

Legacy Member
I am in!!! ge kunt ma proberen hé
goed idee btw!!! :applause:

Kilroy

Legacy Member
Yup, geen slecht id, hope it works, ma vrees der een bekke voor, anyways, I'm in...

Posten dat IP en pass :niceone:

Mr Syphon

Legacy Member
Mja innerlife zal da IP en PW binnekort wel posten, ik ga da zelf ma ni doen :p

Innerlife

Legacy Member
Zo te zien veel enthousiasme :) waarvoor dank

we zijn overeengekomen om nu woensdag (08/09) een soort test-startdag te placeren om te zien wa het geeft :baard:

woensdag staat hij dus publiek vanaf 19.00 tot 21.00
83.98.133.32:27015 pw = pub

mapcycle : avalanche, anzio, donner & flash (kan altijd aangepast worden) :crazy:

vanaf volgende week elke maandag, dinsdag en donderdag van 19.00 tot 21.00

hf :woohoo:

*edit* alle telenetters zijn welkom en breng gerust wat vrienden mee indien de server niet vol zou zitten (wat normaal niet zou mogen maarja) :doc:

Herr Snits

Legacy Member
met alle respect maar morge is het nog altijd dinsdag :sad: is hij morgen online? of blijft het woensdag?

PS ik zal zien wat ik kan forceren om de start mee te maken :woohoo:
maar die van frans maakt het ons al van den eersten dag moeilijk :cry:

Davidje

Legacy Member
heel de week zit ik alleen bijna op de dod server van telenet

Vespa

Legacy Member
/me admin dus
/me zal der zijn

Da gaat goed loslopen hoor Innerlife en nog iemand (Scjeir) hebben speciaal script enal voor zien dus afkomen

Sander H

Legacy Member
mja tzal wel lukken idd :)

om 19.00 allemaal komen hé :p, dan zal het pass worden ingesteld op "pub"

ik weet nie of ik de andere dagen kan komen, kheb namelijk mijn handen al vol met school, ma we zullen wel zien, tkan ook dak dan in de helft ofzo kom ;)

Cya all @ 19.00 :niceone:

Diablos

Legacy Member
mapcycle zou ik voorstellen :
anzio
donner
avalanche
kalt



chemille,zafod
mss ook nog

.Sinister.

Legacy Member
Heel goed idee enal, twas leuk. Volgende keer terug hier posten!

Innerlife

Legacy Member
gg :)

ten eerste wil ik de mensen bedanken die eens zijn langsgekomen, hopelijk was het eens leuk :doc:

hopelijk krijgt de server nog wat meer bekendheid, want nu bleef het aantal voortdurend hangen op 10, spijtig genoeg :baard:

gg en tot volgende week hoop ik, met een volle server :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan