mysol
Legacy Member
Beste Nederlanders en Belgen,
Ik en met nog een aantal mensen hebben sinds kort een nieuwe DOD Public Server. Deze server heeft een zeer snelle verbinding en heeft vooral voor de Nederlanders Belgen Zweedse en Amerikaanse mensen Low pings... De server is nog niet zo bekend als bijv in nederland LostSouls hopelijk komt dat snel want lostsouls is behoorlijk laggie de laatste tijd. (btw 1 of 2 admins kan ik ook nog wel gebruiken)
Info over de server:
Hostname: [NL] Public-House-Public[By Computerdummies.nl]
IP: 212.238.159.214:27016
Slots: 15
The Netherlands
Mod: Adminmod, Metamod en Statsme
Mapcycle
dod_charlie
dod_jagd
dod_flash
dod_caen
dod_kalt
(In de list staan nog veel meer mappen dus kan gechangt worden door de admins)
Hopelijk komen jullie ALLEMAAL SPELEN BE/NL, en wordt het erg gezellig!
Wij zijn Public-House organisatie Crew visit www.public-house.nl
Ik en met nog een aantal mensen hebben sinds kort een nieuwe DOD Public Server. Deze server heeft een zeer snelle verbinding en heeft vooral voor de Nederlanders Belgen Zweedse en Amerikaanse mensen Low pings... De server is nog niet zo bekend als bijv in nederland LostSouls hopelijk komt dat snel want lostsouls is behoorlijk laggie de laatste tijd. (btw 1 of 2 admins kan ik ook nog wel gebruiken)
Info over de server:
Hostname: [NL] Public-House-Public[By Computerdummies.nl]
IP: 212.238.159.214:27016
Slots: 15
The Netherlands
Mod: Adminmod, Metamod en Statsme
Mapcycle
dod_charlie
dod_jagd
dod_flash
dod_caen
dod_kalt
(In de list staan nog veel meer mappen dus kan gechangt worden door de admins)
Hopelijk komen jullie ALLEMAAL SPELEN BE/NL, en wordt het erg gezellig!
Wij zijn Public-House organisatie Crew visit www.public-house.nl
)

merk je het snel genoeg of het iets voor je is of niet 

tenzij? -> vul zelf maar in.... :ironic: