Archief - [HL2] NEW NL/BE Server

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mysol

Legacy Member
Beste Nederlanders en Belgen,

Ik en met nog een aantal mensen hebben sinds kort een nieuwe DOD Public Server. Deze server heeft een zeer snelle verbinding en heeft vooral voor de Nederlanders Belgen Zweedse en Amerikaanse mensen Low pings... De server is nog niet zo bekend als bijv in nederland LostSouls hopelijk komt dat snel want lostsouls is behoorlijk laggie de laatste tijd. (btw 1 of 2 admins kan ik ook nog wel gebruiken)

Info over de server:
Hostname: [NL] Public-House-Public[By Computerdummies.nl]
IP: 212.238.159.214:27016
Slots: 15
The Netherlands
Mod: Adminmod, Metamod en Statsme

Mapcycle

dod_charlie
dod_jagd
dod_flash
dod_caen
dod_kalt
(In de list staan nog veel meer mappen dus kan gechangt worden door de admins)

Hopelijk komen jullie ALLEMAAL SPELEN BE/NL, en wordt het erg gezellig!

Wij zijn Public-House organisatie Crew visit www.public-house.nl

Kilroy

Legacy Member
Geef de man die die mapcycle heeft gekozen een priiijjjjssss!

seriously, worst...mapcycle...ever...

che

Legacy Member
flash, caen, kalt

daar kan ik me wel in vinden

maar die andere 2 ni echt

mysol

Legacy Member
Ja sorry mapcycle is beetje brak MAAR als jullie nouw eens de ideale mapcycle hier posten dan zorg ik dat de mappen der instaan en kies ik 1 a 2 mensen uit die admin mogen worden op de server... deal? ;)

Geen hoofdadmin natuurlijk, maar wel gewoon genoeg en voldoende rechten om het gezellig te kunnen maken voor de andere mensen map change's etc. (je weet het :baard: )

Groetjes domi

[NL] Public-House IP: 212.238.159.214:27016

An!ma

Legacy Member
hhhmm
Belgen en Zweden op dezelfde server low ping halen
kan da dan ? :crazy:
tgaat toch sowieso één van de 2 laggen ni :unsure:

.Sinister.

Legacy Member
anzio
avalanche
donner
kalt
krafstoff
sturm
northbound
chemille



En zoude uw admins niet ergens anders zoeken, mensen die ge beter kent ofzo?

mysol

Legacy Member
Jullie kunnen wel overal commentaar op hebben maar kom maar eens kijken onze server heeft 1 van de snelste verbindingen, (niet om op te scheppen of zo) maar t's een total verbinding van 250mbit met z'on 8mbit UPstream een dual xace 1gb intern geheugen proc. (dat ter zijde)

Ik wil in ieder geval een goeie mapcycle maken namens jullie, zal een combi maken tussen de mapcycel's die jullie maken en jullie bedanken op onze website(www.public-house.nl) en nog aantal dod website's.
Ik heb al een "Admin Crew", ik kan nog 1admin gebruiken voor als het echt druk wordt, hoop dus dat iedereen die hier post langs komt en in favo zet. (uiteraard praat ik eerst even met die persoon die we uit kiezen, regels, ervaring, leeftijd etc.)

Groetjes domi

mysol

Legacy Member
En trouwens over die pings gesproken, tuurlijk zijn der mensen die in de 100zitten dat is nouw eenmaal dod en hun/onze verbinding dat zal je altijd blijven hebben (komende 2jaar iig), maar onze server is zeker weten Low Ping server, sommige UK-ers zitten gewoon altijd 30/40 sommige 80/90 ligt ook aan hun zelf uiteraard :scream:

kom nouw maar gewoon :P merk je het snel genoeg of het iets voor je is of niet ;) hehe

Cypher

Legacy Member
kwestie van weer commentaar te geven eh che... :)
ma t is wel waar.

Mapcycle: kijk es nr de boomtawn en surftown servers... zie je daar 24/7 charlie tussenstaan ofzo? ik dacht t niet want dat trekt gewoon geen volk

Mapcycle:
Donner
Ava
Chemille
Kalt
Anzio
Falaise
Merderet (nee geen sturm)
Northbound
Saints

zoiets

mysol

Legacy Member
Mapcycle:

anzio
Donner
avalanche
Chemille
Kalt
Falaise
Merderet
Northbound
Saints
krafstoff

Dit is hem geworden...

PS: Als de server binnen 1/2 weken niet druk wordt, verbouw ik hem naar een CS Public Server dus jullie zien maar wat jullie doen... :wtf:

Groetjes domi

ToRb

Legacy Member
Cypherke zei:
Mapcycle: kijk es nr de boomtawn en surftown servers... zie je daar 24/7 charlie tussenstaan ofzo? ik dacht t niet want dat trekt gewoon geen volk

idd, st4 anzio only zit ver altijd vol -> anzio only !11

mysol

Legacy Member
LoL?

Klopt het klinkt als een dreigement (sorry!), ik krijg hier zoveel commentaar op de server (terwijl ik dat toch erg raar vindt als je nog niet eens op zijn minst 1keer langs bent geweest)... Maar wat ik al zei het commentaar is hier enorm dus dan ga je toch bij je zelf nadenken en heb ik maar een besluit genomen. (das het voordeel van super sponsors ;) zei vinden alles goed als ik der weer CS Server van wil maken) Maar der zijn weinig NL/BE dod servers (naar mijn idee) dus koos ik hier voor wat de 1e week erg goed ging maar nu niet meer dus.... Kies zelf maar of je komt ja of de nee tuurlijk dwing ik je niet dat wil ik niet dat kan ik niet en dat zouw ook geen leuke sfeer geven :D ... Dus kies zelf maar nog z'on 8dagen en dan kap ik der mee? :confused: tenzij? -> vul zelf maar in.... :ironic:

groetjes domi(mysoL)

che

Legacy Member
Ik vind die commentaar alleen meer opbouwend persoonlijk.
U vraagt mapcycles en krijgt der nen helen hoop.

Gisteren avond was de server leeg. Misschien eens wa vroeger komen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan