Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waxweazel zei:You are not invited![]()

Sumerian Haze zei:BLEAKHILL2 !!!
Hey guys, hoe is't er nog mee ?
Ondertussen al half jaar geleden da'k mijne kop hier nog heb laten zien
en ik dacht, ik kom eens goeiedag zeggen. Anyway, ik zie dat ge mij al lang vergeten zijt, waar zijn die HB felecitaties anders...![]()
![]()
kom eens op irc hé 
Sumerian Haze zei:BLEAKHILL2 !!!
Hey guys, hoe is't er nog mee ?
Ondertussen al half jaar geleden da'k mijne kop hier nog heb laten zien
en ik dacht, ik kom eens goeiedag zeggen. Anyway, ik zie dat ge mij al lang vergeten zijt, waar zijn die HB felecitaties anders...![]()
![]()
) Vanaf dan wat meer vrije tijd. En ondertussen ben ik volop aan het wachten op HL². Mss dak met DoD
of DoD2 de draad terug wat oppik...Vrijdag zijn de mensen met een sociaal leven meestal wel weg. Op een zondag rusten ze uit voor de maandag. Dus ik denk dat zondag populairder is. Imo tochDzn zei:hmmmz,ja,ofwel vrijdag mss,ni?


Neyven.iccd zei:Zafod is een zalige map maar om ze met 32 te spelen ga je veel lag hebben imho
GL Obsessed.

.Sinister. zei:Vrijdag zijn de mensen met een sociaal leven meestal wel weg. Op een zondag rusten ze uit voor de maandag. Dus ik denk dat zondag populairder is. Imo toch![]()
