Archief - [HL2] Mega dod-party

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Obs

Legacy Member
true

btw prolly dus eerste week van september aangezien dat hier een ferm algemene demand is

Cypher

Legacy Member
i m baaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaack dus voor mij maakt t ni uit... ma idd wsl eerste week van september da beter is

Sumerian Haze

Legacy Member
BLEAKHILL2 !!! :p

Hey guys, hoe is't er nog mee ?
Ondertussen al half jaar geleden da'k mijne kop hier nog heb laten zien
en ik dacht, ik kom eens goeiedag zeggen. Anyway, ik zie dat ge mij al lang vergeten zijt, waar zijn die HB felecitaties anders... :p :woohoo:

fordjah

Legacy Member
Sumerian Haze zei:
BLEAKHILL2 !!! :p

Hey guys, hoe is't er nog mee ?
Ondertussen al half jaar geleden da'k mijne kop hier nog heb laten zien
en ik dacht, ik kom eens goeiedag zeggen. Anyway, ik zie dat ge mij al lang vergeten zijt, waar zijn die HB felecitaties anders... :p :woohoo:

ben ik aant dromen of is da sume die terug leeft :eek: :eek:

OMG :love: kom eens op irc hé :love:

edit: ik was u nie vergeten ze :^p

Inch

Legacy Member
Sumerian Haze zei:
BLEAKHILL2 !!! :p

Hey guys, hoe is't er nog mee ?
Ondertussen al half jaar geleden da'k mijne kop hier nog heb laten zien
en ik dacht, ik kom eens goeiedag zeggen. Anyway, ik zie dat ge mij al lang vergeten zijt, waar zijn die HB felecitaties anders... :p :woohoo:

hihi! Iep iep Sume! Ook al weer eens een hele tijd geleden dak hier een teken van leven heb achtergelaten.

Tjah, DoD is flink gezakt in populariteit sinds versie 1.0. Zelfs ik als hardcore speler ben er mee gestopt sinds mei of zo. Toen was er een bug of zo die maakte dak zelfs nie meer online geraakte. Op het steam forum was er een thread met een kleine 2500 posts (was iets héél raars met een file in de GUI die ontbrak) en blijkbaar was dat niet op te lossen of zo. Dan maar definitief gestopt met DoD uit pure frustratie.

Sinsdien niet veel meer gegamed. Examens en sollicitaties. Vanaf 1 september mag ik wel beginnen werken in Antwerpen aan 't Stad (als bruhheling: taking the enemy out from the inside :cool:) Vanaf dan wat meer vrije tijd. En ondertussen ben ik volop aan het wachten op HL². Mss dak met DoD:S of DoD2 de draad terug wat oppik...

Dzn

Legacy Member
hmmmz,blijve spelen zou ik zo zeggen,hoe meer mense da dod spele hoe liever :applause: tzou zonde zyn

che

Legacy Member
Het is de eerste week van september ...
Obsessed kan u ons al een datum geven ?

.Sinister.

Legacy Member
Dzn zei:
hmmmz,ja,ofwel vrijdag mss,ni?
Vrijdag zijn de mensen met een sociaal leven meestal wel weg. Op een zondag rusten ze uit voor de maandag. Dus ik denk dat zondag populairder is. Imo toch :)

Neyven.iccd

Legacy Member
heutau is een goeie 32 players map omdat de helft toch aan het lopen is en zo minder volk in bottlenecks. (buiten misschien als je vastgepinned zit aan 2de vlag)

Zafod is een zalige map maar om ze met 32 te spelen ga je veel lag hebben imho

northbound is wel een grote map, met veel doorgangen maar lagwise weet ik het niet.

railroad lijkt mij ook een goeie optie, cherbourg ook, saints gaat ook wel goed zijn.

veel ruimte en weinig lag en bottlenecks is de key voor een goeie 32 player war imho :D

GL Obsessed.

Tsommy

Legacy Member
Neyven.iccd zei:
Zafod is een zalige map maar om ze met 32 te spelen ga je veel lag hebben imho





GL Obsessed.

Zafod is niet meer goed in V1.3 omdat het viewpoint verlaagd is dus ge kunt nimeer door die ruiten schieten omda viewpoint te laag is ;)
Die map moe een beke aangepast worde

Dzn

Legacy Member
.Sinister. zei:
Vrijdag zijn de mensen met een sociaal leven meestal wel weg. Op een zondag rusten ze uit voor de maandag. Dus ik denk dat zondag populairder is. Imo toch :)

true,hmmmmz,ikzelf zijn meestal zaterdag weg,vrijdagavond= voor mij echter uitrusten na een lange week niks doen :woohoo:

Forceflow

Legacy Member
Wordt het niet een beetje tijd dat we eens gaan beslissen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan