Archief - [HL2] Mega dod-party

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Obs

Legacy Member
hmm misschien als 4 clans ipv war meespelen hiermee hebben we al 24 man :)
de resterende 8 kunnen dan opgevult worden met forumhangers
just an idea

Drokzah !

Legacy Member
anzio met 24 man is toch mongool
pak dan toch grote mappen ofzo

inK.

Legacy Member
nice nice ik doe zeker mee wacht wel tot na den 17de want kzit nu nog in usa :)
oja geen mongole anzio of zo eh :)

badeendje

Legacy Member
heuteau en cr44 :)

ma omwille van praktijk rijexamen en 2de zit weet ik nog nie of ik zal kunne meedoen :( :help:
ma kzal zeker proberen :baard:

Diseased

Legacy Member
cherbourg & heutau da zijn nu is mappen waarop ge da kunt doen of mss zafod das ook een klassieker

anzio: you nuts met 20 man is da al vooz dan met 32 :s

saints = barslecht een van de slechtste remakes ooit :) en nortbound met 32 man wow ultimate campmap dan 5 man per team loopt rond 22 man zit ergens in een huizeke achter een deur te wachten tot er een van die 5 doorloopt

Forceflow

Legacy Member
*sjot*

Gaan we is stemmen voor nen datum ofzo ?

Te vermijden (voor mijzelve niet, maar ik denk er maar aan):

- Weekend Pukkelkop
- (meer ?)

Obs

Legacy Member
ja ik ga hier direct eens voor kijken, sorry maar ik had ffs geen internet voor een week.
ergens eind augustus normaal, more info tonight

Obs

Legacy Member
Ok gasten help me out,
De hoofdgedacht is dus om clans te inviten eerder dan individuen (uiteraard kunnen die ook),
dus ik zou vragen aan de clanleaders van belgische clans om ipv een war te spelen met 6 man, deel te nemen aan de party instead (met 6 of meer ofcourse)

Ik zou zeggen een dag in de laatste week van augustus misschien al maandag 23/08 om 20.00 ofzo

CL's reply pls ;)

Reejon

Legacy Member
No Mercy vrij inactive door vakantie ma zal wel volk vinden als de dag er komt!!!

badeendje

Legacy Member
Obsessed zei:
Ok gasten help me out,
De hoofdgedacht is dus om clans te inviten eerder dan individuen (uiteraard kunnen die ook),
dus ik zou vragen aan de clanleaders van belgische clans om ipv een war te spelen met 6 man, deel te nemen aan de party instead (met 6 of meer ofcourse)

Ik zou zeggen een dag in de laatste week van augustus misschien al maandag 23/08 om 20.00 ofzo

CL's reply pls ;)

volgens mij gaat ge meer respons krijgen als ge het in de eerste weken van sept doet :) , degene da naar middelbaar gaan zullen dan toch ook nog gene zak te doen hebben , en de herexamens zijn dan 'denk ik' voorbij?
ik heb dieje woensdag mijn zwaarste dus maandagavond zult ge mij niet zien :sad:

Innerlife

Legacy Member
e-Sensation wil ook wel meedoen, als ik de datum weet scharrel ik wel 6 man bijeen :woohoo:

Innerlife

Legacy Member
en ik ben het btw ook eens met badeentje, volgens mij is de eerste week van september de beste periode :applause:

Herr Snits

Legacy Member
Innerlife zei:
en ik ben het btw ook eens met badeentje, volgens mij is de eerste week van september de beste periode :applause:

en ook voor mij de laatste voor kerstmis :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan