Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en nortbound met 32 man wow ultimate campmap dan 5 man per team loopt rond 22 man zit ergens in een huizeke achter een deur te wachten tot er een van die 5 doorloopt
Obsessed zei:Ok gasten help me out,
De hoofdgedacht is dus om clans te inviten eerder dan individuen (uiteraard kunnen die ook),
dus ik zou vragen aan de clanleaders van belgische clans om ipv een war te spelen met 6 man, deel te nemen aan de party instead (met 6 of meer ofcourse)
Ik zou zeggen een dag in de laatste week van augustus misschien al maandag 23/08 om 20.00 ofzo
CL's reply pls![]()
, degene da naar middelbaar gaan zullen dan toch ook nog gene zak te doen hebben , en de herexamens zijn dan 'denk ik' voorbij?
ad:Innerlife zei:en ik ben het btw ook eens met badeentje, volgens mij is de eerste week van september de beste periode :applause:
ad:tommy_vercetti zei:ooooo Let's have a DOD PARTY :ironic:
