Gen.Spider
Legacy Member
OK gasten ik weet dat er al zoveel topics zijn over this baby maar ik vraag het toch => momenteel ben ik een clan aan het starten (met wat members al etc..) maar klein vraagske => komt er een hL2 multiplayer? (gewoon hl2 geen cs) want er zijn geruchten dat er geen is...
Wanneer komt day of defeat scource uit? bij de release of later? (of helemaal niet? )
Is cs meteen bijgeleverd bij HL2? (dacht van wel ja)
Wanneer kom er de team fortress scource? ook bij de realese of later? of helemaal niet ?)
PLz answer so quick as possible
Wanneer komt day of defeat scource uit? bij de release of later? (of helemaal niet? )
Is cs meteen bijgeleverd bij HL2? (dacht van wel ja)
Wanneer kom er de team fortress scource? ook bij de realese of later? of helemaal niet ?)
PLz answer so quick as possible