blaZe
Legacy Member
Welkom op het Half Life 2 forum.
Deze sticky zal zo goed mogelijk up to date gehouden worden, langs de ene kant vind je de forum rules en anderzijds allemaal nuttige tutorials
FORUM RULES
Mensen die zich niet houden aan deze enkele simpele regels worden van het forum verwijderd!
Probeer de crew ook zoveel mogelijk te helpen door alle spam/flame, kortom slechte posts te reporten.
Veel plezier hier vanwege het telenet HL² crew (Acra, blaZe)
Crew:
Forum Moderator: Acra
Forum Moderator: blaZe
IRC channel:
#telenet.halflife2
Specials:
Hierzo is een zeer goede link als je zoekt achter een HL² winamp skin.
Hier vind je een zipfile met daarin een .FLA,.AI en .JPG file van het HL² logo.
Hieruh vind je dan weer het HL² font.
Deze sticky zal zo goed mogelijk up to date gehouden worden, langs de ene kant vind je de forum rules en anderzijds allemaal nuttige tutorials
FORUM RULES
- GEEN CS
(of andere counterstrike threads) die horen thuis op een ander forum. - POST GEEN SPOILERS (direkt closed/deleted)!! Laat iedereen ten volle genieten van het spel, soms kom je echt wel een beetje onwillig op info terecht zonder dat je het wilt.
(denk aan mij, ik moet zulke threads moderaten en MOET ze lezen zonder willes dat iemand de oplossing me toewerpt
) - Je kan gerust posten/stoefen
tot waar je bent geraakt of screenies tonen maar laat een detailed how-to achterwege totdat er echt een overwegende vraag achter een oplossing is. - Threads (en posts) in de stijl van "Kan mijn pc met deze spec Half-Life 2 op high res draaien?" zijn NIET toegelaten.Er staan required system specs in de FAQ die je voldoende een richtlijn kunnen geven.
- Als het spel gereleased is kan je wel met technische vragen terecht waarom je spel bv niet vlot draait en wat de oorzaak/oplossing kan zijn.
- Geen enkele vorm van smilie spam is toegelaten!!
- Onzinnige replies met enkel een smiley worden beschouwd als spam en zijn dus niet toegelaten!
- Gebruik eerst de search functie vooraleer je een topic opstart met uw vraag! Zo vermijd je dat men u erop gaat wijzen om de search te gebruiken en te flamen.
- Warez, porno of cracks aanbieden en/of aanvragen zal resulteren in een ban.
- Cheats en/of hacks aanbieden (permanente ban) of aanvragen (temporary ban) is niet toegelaten.
- Informatie over cheats en/of hacks posten is NIET toegelaten, ook al is het louter informatief.
- Flaming en alles wat hieronder valt (ruzie, schelden, ..) naar de moderators en de gebruikers toe is niet toegelaten, als u uzelf niet kunt beheersen zal er een warning volgen, als u uw gedrag nadien nog verder zet zal je gebanned worden.
- Mensen die een newbievraag stellen moet je niet afmaken in een verbaal debat. Als je de persoon in kwestie niet wilt/kunt helpen, zwijg dan gewoon!
- Topics starten om iemand te flamen is verboden! Men heeft de functie PM er voor iets ingestoken.
- Topics verneuken door een reply te zetten dat totaal niet topic-related is, is ook verboden. Iedereen heeft wel eens een probleem of een vraag, dus probeer die persoon dan ook te helpen!
- Stel je thread title zo duidelijk mogelijk op !!
Mensen die zich niet houden aan deze enkele simpele regels worden van het forum verwijderd!
Probeer de crew ook zoveel mogelijk te helpen door alle spam/flame, kortom slechte posts te reporten.
Veel plezier hier vanwege het telenet HL² crew (Acra, blaZe)
Crew:
Forum Moderator: Acra
Forum Moderator: blaZe
IRC channel:
#telenet.halflife2
Specials:
Hierzo is een zeer goede link als je zoekt achter een HL² winamp skin.
Hier vind je een zipfile met daarin een .FLA,.AI en .JPG file van het HL² logo.
Hieruh vind je dan weer het HL² font.