Archief - [HL2] HL2 logo animatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

avalon.be

Legacy Member
Captain Insano zei:
Code_X9: Ik denk dat de threadstarter deze thread niet helemaal leest dus stuur hem eens een email of PM.

Ik lees die wel :D Altijd benieuwd naar jullie commentaren ;) Ga binnenkort beginnen aan een Counterstrike logo animatie. Heb een leuk ideetje.

Heb Code_X9 gewoon nog niet toegevoegd aan mijn msn omdat ik momenteel bezig ben om een klein animatiebedrijfje uit de grond te stampen en het pakt nogal wat tijd.

@Code_X9: Je mag me altijd een mail sturen of pm'en. Zal die met plezier antwoorden. Je kan me contacteren via mijn site of met een pm of zo.

Cya later
jabbs

giganta

Legacy Member
sé avlon, nog een vraagske...
hedde gij alles in adobe aftereffects gemaakt, of hebt ge nog andere programma's gebruikt ?
ne maat van mij moet da weten.

grtz

avalon.be

Legacy Member
De logo zelf heb ik in Illustrator formaat van het net geplukt. Heb die gewoon geimporteerd in After Effects en daar een 3d vorm gegeven met behulp van een plugin. Tekst, achtergrond, lichteffecten allemaal in After Effects gemaakt.

Insano

Legacy Member
Misschien kan je voor bijvoorbeeld grote mods zoals svencoop ofzo een trailer maken. Je kan het altijd eens vragen en als je mag is dat toch wel heel goede reclame voor jou :woohoo:

killgore

Legacy Member
Captain Insano zei:
Misschien kan je voor bijvoorbeeld grote mods zoals svencoop ofzo een trailer maken. Je kan het altijd eens vragen en als je mag is dat toch wel heel goede reclame voor jou :woohoo:
kzie niet in wrom sven coop nu een trailer nodig heeft :p.

Code_X9

Legacy Member
avalon.be zei:
Ik lees die wel :D Altijd benieuwd naar jullie commentaren ;) Ga binnenkort beginnen aan een Counterstrike logo animatie. Heb een leuk ideetje.

Heb Code_X9 gewoon nog niet toegevoegd aan mijn msn omdat ik momenteel bezig ben om een klein animatiebedrijfje uit de grond te stampen en het pakt nogal wat tijd.

@Code_X9: Je mag me altijd een mail sturen of pm'en. Zal die met plezier antwoorden. Je kan me contacteren via mijn site of met een pm of zo.

Cya later
jabbs
ik heb je site bekeken en het ziet er echt prachtig uit!! ik zal je straks een mailtje sturen

Insano

Legacy Member
killgore zei:
kzie niet in wrom sven coop nu een trailer nodig heeft :p.
Ervaren gamers (zoals ons twee :p ) weten wel van Sven Co-op af, maar er zijn heel veel mensen die er nog nooit hebben van gehoord of weten hoe het werkt.

Bij voorbeeld als slogan: "één team, honderden bots, let's play!" :p

MoRb3z

Legacy Member
Oogt zeer mooi en profesioneel, maar probeer die bold letter onderaan van half-life weg te doen. Sprint te fel in het oog en is niet mooi

MoRb3z

Blackend

Legacy Member
Zeer nice en het ziet er nog nicer uit omdat ik totaal geen idee heb hoe ge zo iets zou moeten maken :-o

Keep up the very good work ;)

paardenman

Legacy Member
nice maar ik vind het einde beetje stom, het stuk waarin de "half-life 2" toestand onderaan "wappert" zou beter zijn als ge dat deruit laat, maar voor de rest ist echt bangelijk :)

goedzo makker

killgore

Legacy Member
paardenman zei:
nice maar ik vind het einde beetje stom, het stuk waarin de "half-life 2" toestand onderaan "wappert" zou beter zijn als ge dat deruit laat, maar voor de rest ist echt bangelijk :)

goedzo makker
tbh vind ek die eind "flappering" nogal goed, enkel wat meer soundeffecten mocht :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan