Acra
Legacy Member
Wid@ker zei:Ja, dat deed Insano volgens mij toch ook soms hoor
n/o Captain, we loooooooooooooove you![]()
tis ne echte spamz0r

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wid@ker zei:Ja, dat deed Insano volgens mij toch ook soms hoor
n/o Captain, we loooooooooooooove you![]()

Captain Insano zei:Code_X9: Ik denk dat de threadstarter deze thread niet helemaal leest dus stuur hem eens een email of PM.
Altijd benieuwd naar jullie commentaren
Ga binnenkort beginnen aan een Counterstrike logo animatie. Heb een leuk ideetje.kzie niet in wrom sven coop nu een trailer nodig heeftCaptain Insano zei:Misschien kan je voor bijvoorbeeld grote mods zoals svencoop ofzo een trailer maken. Je kan het altijd eens vragen en als je mag is dat toch wel heel goede reclame voor jou![]()
.ik heb je site bekeken en het ziet er echt prachtig uit!! ik zal je straks een mailtje sturenavalon.be zei:Ik lees die welAltijd benieuwd naar jullie commentaren
Ga binnenkort beginnen aan een Counterstrike logo animatie. Heb een leuk ideetje.
Heb Code_X9 gewoon nog niet toegevoegd aan mijn msn omdat ik momenteel bezig ben om een klein animatiebedrijfje uit de grond te stampen en het pakt nogal wat tijd.
@Code_X9: Je mag me altijd een mail sturen of pm'en. Zal die met plezier antwoorden. Je kan me contacteren via mijn site of met een pm of zo.
Cya later
jabbs
Ervaren gamers (zoals ons tweekillgore zei:kzie niet in wrom sven coop nu een trailer nodig heeft.
) weten wel van Sven Co-op af, maar er zijn heel veel mensen die er nog nooit hebben van gehoord of weten hoe het werkt.
tbh vind ek die eind "flappering" nogal goed, enkel wat meer soundeffecten mochtpaardenman zei:nice maar ik vind het einde beetje stom, het stuk waarin de "half-life 2" toestand onderaan "wappert" zou beter zijn als ge dat deruit laat, maar voor de rest ist echt bangelijk
goedzo makker
.