Archief - [HL2] HL2 logo animatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Code_X9

Legacy Member
wat mij opvalt van u intro...(wat UBBER-leet is denk maar ni dak de mening van velen hier niet deel)

de leters van half-life op het einde... daar miste iets aan... de letters zijn precies nog ni afgewerkt

Acra

Legacy Member
effe een vraagske...

( het zal wel hier al tussen staan, maar kheb geen zin om alle posts te lezen )

met welke prog heb je dat gedaan ?
en hoeveel tijd hebt ge daar ingestoken ?


edit : als ik u was zou ik het verder afmaken ( bv klein movieke van maken ofzo ) of gewoon iets voor de fun

Insano

Legacy Member
Acra vroeg iets maar avalon.be had dat al gezegd dus quote ik hem.
Maar je moet altijd minstens 5 char typen (quotes tellen niet mee). Die 10 moet dus 5 zijn. Op HL2.net is dat 10 :p

Grayfox

Legacy Member
Captain Insano zei:
Acra vroeg iets maar avalon.be had dat al gezegd dus quote ik hem.
Maar je moet altijd minstens 5 char typen (quotes tellen niet mee). Die 10 moet dus 5 zijn. Op HL2.net is dat 10 :p
5? hehe

Grayfox

Legacy Member
btw ge zou da logo (buitenste) kunnen laten ronddraaien rond het binnenste... kweenie als je weet wak bedoel, ma da zou wel cool zijn ^^
(beetje tandwiel achtig)

Wid@ker

Legacy Member
gade nu beginne zevere over hoeveel chars uw post moet zijn?

:offtopic: waar is de postcount ineens naartoe?

Grayfox

Legacy Member
wat een bs lol, alsof ik nu geen nutteloze posts meer ga plaatsen :lol:

trouwens, die postcounts verminderne vanzelf toch? ksnap er echt niet veel van hoor, mja, als da het forum gaat verbeteren, zoveel te beter :)

Code_X9

Legacy Member
kheb da program juist "gekcoht" en man das een uberleet program!!


kan de threadstarter mij als em wil eens op msn toevoegen? voor wa tips? [email protected]... of iemand anders da da program kent

Insano

Legacy Member
Niet persoonlijk worden he :)

Code_X9: Ik denk dat de threadstarter deze thread niet helemaal leest dus stuur hem eens een email of PM.

killgore

Legacy Member
Wid@ker zei:
Zegt de uberspammer :)
insano levert ier nog nuttige informatie, er zijn hier mensen die gewoon antwoorden op een thread om geantwoord te hebben.

Wel raar imho dat dat mindert sinds die postcount weg is :ironic:

Wid@ker

Legacy Member
killgore zei:
insano levert ier nog nuttige informatie, er zijn hier mensen die gewoon antwoorden op een thread om geantwoord te hebben.

Wel raar imho dat dat mindert sinds die postcount weg is :ironic:
Ja, dat deed Insano volgens mij toch ook soms hoor :)

n/o Captain, we loooooooooooooove you :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan