Archief - [HL2] HL2 in stock?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sypro9000

Legacy Member
doom 3 manneee .... wat bedoel je daarmee je bedoeld toch niet dat je ...... bent hé ^^

killgore

Legacy Member
Doom³ was grote tegenvaller voor mij :p.

Ma ik ben niet tegen hun, maar als je nu nog durft ontkennen dat er geen "vete" is tussen D³ en hl² ben je naïef of blind imho.

le mastre

Legacy Member
er is geen vete. HL² is gewoon beter :D en dat weten we dus waarom zouden we bekvechten.

(d³ was ook een tegenvaller voor mij. Als je constant monster in de rug krijgt moet je wel verschiete)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
le mastre zei:
er is geen vete. HL² is gewoon beter :D en dat weten we dus waarom zouden we bekvechten.

(d³ was ook een tegenvaller voor mij. Als je constant monster in de rug krijgt moet je wel verschiete)



doom 3 is leuk als je alles op very high speelt tegen 60 fps constant


doom³ sakt dus bij mij...

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
doom 3 is leuk als je alles op very high speelt tegen 60 fps constant


doom³ sakt dus bij mij...

leuk is het mss omdat je het dan goed kan draaien, maar toch, de gameplay is en blijft eentonig :p

le mastre

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
leuk is het mss omdat je het dan goed kan draaien, maar toch, de gameplay is en blijft eentonig :p

idd het was de eerste 20 min leuk :) Ok het is mss een remake van doom 1, maar moet de gameplay dan weer zo primitief zijn (lineair en keycards,...)?
De gameplay is al passé sinds het jaar 1999!


*zucht* Ik betrap mijzelf op het vallen in den herhaling.

kSeon?

Legacy Member
oooh boy :)
i smell some fanboys! wie zegt dat hl² beter zal zijn dan d³, nog niet gespeeld dus moeten zo'n uitspraken niet doen...



ter informatie: ik vond nix aan doom3...

Daedie

Legacy Member
waarom moet het eigenlijk zo competitief zijn tussen de d3 en hl2 fanboys. ze zijn beide gebaseerd op 2 topengines van deze tijd. 2 krachtige nieuwe engines is beter dan 1. en het feit dat hl2 nog niet uit is verwerpt eigenlijk elke vorm van discussie voorlopig. en wees gewoon blij dat er 2 toekomstgerichte engines zijn die ons veel prachtige games zullen verschaffen, ipv 1 ervan af te kraken.

beide games hebben (lees: zullen hebben) uiteindelijk een verschillende doelgroep kwa spelers. geen is superieur aan het andere (tenzij hl2 een catastrophale flop wordt :p )

uiteindelijk stond D3 me totaal niet aan, maar het is gewoon mijn type game niet. andere mensen zullen er wel van genoten hebben. hetzelfde zal wss voor hl2 gelden (goed voor sommigen, bucht voor anderen :D ).

dus stfu and enjoy the fucking games :p.

Insano

Legacy Member
Raar dat er zoveel threads uitdraaien in HL² vs Doom³ discussies ;)

byter

Legacy Member
le mastre zei:
Stel u voor dat HL² nu vierkant tegenslaat als we het eenmaal hebben na al die heisa. :rofl: (niet dat dat zo zal zijn)

is er een ander scenario ?
geen enkel game kan tegen zo'n hype gelijk er nu is :\

killgore

Legacy Member
byterage zei:
is er een ander scenario ?
geen enkel game kan tegen zo'n hype gelijk er nu is :\
Als gij u baseert op al de roddels, tja, dat je dan teleurgesteld bent is imho logisch.

Als je je daarintegen baseert op info van betrouwbare sites dan zal je imho niet echt teleurgesteld zijn.

Insano

Legacy Member
Volgens mij baseren die zich gewoon op die gestolen versie van vorig jaar. Wat ze vergeten is dat dat een E3 2003 build was en dus niet een beeld van het uiteindelijke product.

killgore

Legacy Member
Captain Insano zei:
Volgens mij baseren die zich gewoon op die gestolen versie van vorig jaar. Wat ze vergeten is dat dat een E3 2003 build was en dus niet een beeld van het uiteindelijke product.
en nog meer: veel mappen niet bezat, geen AI had, veel textures ontbraken, ...

En het was gewoon niet af

-(orbje)-

Legacy Member
sure zei:
Nu dat zou pas een stunt zijn, zonder enig nieuws vooraf, ineens ne release. :woohoo:

Maar ik ben 100% zeker da het een vergissing is van diene site. :(

Daar zit ik al kei lang aan te denke. :)

Ik heb HL 2 al besteld bij Game Mania. Da zou zo zalig zijn da die mij ineens belle om te zegge dat binnen is èh. Want als ze nen datum vastlegge zit iedereen der op te wachte, nu ikke ni echt omdat toch nog een maandje kan duren.

Insano

Legacy Member
killgore zei:
en nog meer: veel mappen niet bezat, geen AI had, veel textures ontbraken, ...

En het was gewoon niet af
Ik wil juist zeggen dat die dingen er niet grotendeels niet inzaten omdat die versie van voor de E3 2003 dateerde. In tussentijd zouden ze wel alles hebben opgevuld.

De acties van de AI waren inderdaad scripted, maar dit kwam omdat de AI nog niet in zo een ver stadium was dat ze het konden werken zoals in dat filmpje.

Je zou verbaasd zijn hoeveel games scripted events gebruiken in het begin. Niemand komt dit nooit te weten omdat het uiteindelijke product (meestal) overeenkomt met die AI scripted events.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan