Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
le mastre zei:er is geen vete. HL² is gewoon beteren dat weten we dus waarom zouden we bekvechten.
(d³ was ook een tegenvaller voor mij. Als je constant monster in de rug krijgt moet je wel verschiete)
One-t|M@[hINe zei:doom 3 is leuk als je alles op very high speelt tegen 60 fps constant
doom³ sakt dus bij mij...

-[*RSOD*]-chubby zei:leuk is het mss omdat je het dan goed kan draaien, maar toch, de gameplay is en blijft eentonig![]()
Ok het is mss een remake van doom 1, maar moet de gameplay dan weer zo primitief zijn (lineair en keycards,...)?
)
).
.le mastre zei:Stel u voor dat HL² nu vierkant tegenslaat als we het eenmaal hebben na al die heisa.(niet dat dat zo zal zijn)
Als gij u baseert op al de roddels, tja, dat je dan teleurgesteld bent is imho logisch.byterage zei:is er een ander scenario ?
geen enkel game kan tegen zo'n hype gelijk er nu is :\
en nog meer: veel mappen niet bezat, geen AI had, veel textures ontbraken, ...Captain Insano zei:Volgens mij baseren die zich gewoon op die gestolen versie van vorig jaar. Wat ze vergeten is dat dat een E3 2003 build was en dus niet een beeld van het uiteindelijke product.
sure zei:Nu dat zou pas een stunt zijn, zonder enig nieuws vooraf, ineens ne release.![]()
Maar ik ben 100% zeker da het een vergissing is van diene site.![]()
Ik wil juist zeggen dat die dingen er niet grotendeels niet inzaten omdat die versie van voor de E3 2003 dateerde. In tussentijd zouden ze wel alles hebben opgevuld.killgore zei:en nog meer: veel mappen niet bezat, geen AI had, veel textures ontbraken, ...
En het was gewoon niet af