Archief - [HL2] HL2 in stock?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
http://www.overstock.com/cgi-bin/d2.cgi?PAGE=PROFRAME&PROD_ID=752543
Ze hebben zogezegd HL2 in stock.
I just phoned them, and the woman said that according to their records, they have it in stock. At least we know the website isn't fake...

I asked if she could confirm this, and asked if she could tell me how many they do have in stock. She said there's no way of knowing how many they have in stock, and the only other thing she can say is that they just got it in and no one has ordered it yet.
Een vergissing of is HL2 ondertussen al goud gegaan? Who knows ;)

Bron

sypro9000

Legacy Member
verkoop stunt ja ..... ik kom hier gek al da nieuw bwja als gabe nu eens wat info heeft wat we kunnen geloven en wat nie ..

sure

Legacy Member
Nu dat zou pas een stunt zijn, zonder enig nieuws vooraf, ineens ne release. :woohoo:

Maar ik ben 100% zeker da het een vergissing is van diene site. :(

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
sure zei:
Nu dat zou pas een stunt zijn, zonder enig nieuws vooraf, ineens ne release. :woohoo:

Maar ik ben 100% zeker da het een vergissing is van diene site. :(

hopelijk ni :D
maja, het zal wel.. :sad:

P2K-

Legacy Member
kheb altijd al eens stil gehoopt da ze zoiets zouden doen, releasen zonder da iemand er iets van weet, ma spijtig genoeg lijkt da wel zo goed als onmogelijk(da moet wel door ieman uitlekken ) en denkek da dees wel fake zal zen zu. too bad eigenlijk :p

TiM007

Legacy Member
P2K- zei:
kheb altijd al eens stil gehoopt da ze zoiets zouden doen, releasen zonder da iemand er iets van weet, ma spijtig genoeg lijkt da wel zo goed als onmogelijk(da moet wel door ieman uitlekken ) en denkek da dees wel fake zal zen zu. too bad eigenlijk :p
kheb da ook altijd gezegd ma niemand geloofde me en dat is feitelijk perfect mogelijk en des te groter de verrassing als het spel in de winkels ligt :)

Insano

Legacy Member
I just talked to a supervisor at overstock.com and he verified that there is an error with their website and that Half-Life 2 is not actually in stock. I have the transcript of the conversation if it is needed.
Jammer :sad:

Morpheus

Legacy Member
idd laten we er gewoon over zwijgen tot we nieuws krijgen uit officiële hoek :)

sincere

Legacy Member
kmoe zeggen alst al in de winkels zou liggen hebben die gasten die via steam gekocht hebben wel pech....

le mastre

Legacy Member
Geen fake volgens mij... Der zijn nu al 2 winkels die beweren dat ze hem in stock hebben en mss wil valve het uitstel-sfeertje wegwerken door nooit te zeggen dat hij al lang goud gegaan is :). Maar onmiddellijk: "u mag nu naar de winkel lopen"! Het zou freaky zijn :D

Ze mogen hem wel maar verkopen in OKTOBER :wtf: :cry: en ja dit zou kunnen oktober zijn met de uitstelling van de preloads ... maw we mogen wachten door de steam-users.

SupradynE

Legacy Member
le mastre zei:
Geen fake volgens mij... Der zijn nu al 2 winkels die beweren dat ze hem in stock hebben en mss wil valve het uitstel-sfeertje wegwerken door nooit te zeggen dat hij al lang goud gegaan is :). Maar onmiddellijk: "u mag nu naar de winkel lopen"! Het zou freaky zijn :D

Ze mogen hem wel maar verkopen in OKTOBER :wtf: :cry: en ja dit zou kunnen oktober zijn met de uitstelling van de preloads ... maw we mogen wachten door de steam-users.


rofl da zou neig zijn al ze gewoon zeggen:'loop naar uw winkel' en het is er :D

One-t|M@[hINe

Legacy Member
fake

bron: halflife-2.nl

Overstock blijkt ook fake

Eigenlijk wisten we het al, maar nu is het even bevestigd. Het bericht over Overstock.com, dat claimde HL2 te verkopen, is onderuit gehaald. Een mailtje van Gabe bevestigd dit.

From: Jean [taken out for privacy]
Sent: Thursday, September 02, 2004 10:46 AM
To: [email protected]
Subject: They say the have HL2 in stock!

according to overstock.com Half-life 2 is in stock and ready for shipping. Is this true?

here is a link
overstock.com
------------------------------------------------------------
nope

sypro9000

Legacy Member
ik krijg stilaan de sheit van diene gabe krijgt zijn personeel zwijg geld ofwat .....

Daimao

Legacy Member
Ze hebben trouwens gezegd dat er een hele heisa ging zijn als hl12 gold ging gaan...

le mastre

Legacy Member
Stel u voor dat HL² nu vierkant tegenslaat als we het eenmaal hebben na al die heisa. :rofl: (niet dat dat zo zal zijn)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan