Allee ze laten ons weeral ma is happy voelen en weeral ma is hoop krijgen da we binnekort hl2 gaan kunnen spelen. Pfff waarom moet da nu weer fake zijn? En geef nu toe, zou gabe nu echt zo een belachelijk postje plaatsen met:"we are going gold monday...". Nee die zou toch iets meer uitleg geven en een iets uitgebreidere post plaatsen. Ik wist al op voorhand dat er iets nie pluis was maarja, khad toch hoop gekregen. Nu weet ik wel dat het 100% fake is. Ik hoop nog tegen eind september hl2 te spelen, door die preload doet het mij vermoeden dat het niet ver meer af is. Tzal waarschijnlijk wel pas tegen december zijn, allesinds voor de release van stalker. En stalker is december naart schijnt. Ach ja als we nog wa verder zijn en ze releasen nog wa filmkes hebben we heel het spel al gezien in avi ma nog nie kunnen beleven. Ik hoop da half life een uitzondering is op alle andere toekomstige games. Een paar jaar wachten is er net iets teveel aan.