Archief - [HL2] HL2 Goud Maandag!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nothingButme

Legacy Member
maandag gaat h2 goud (ik ben er zeker van) jeee!
:offtopic:captain insano wa betekent gtfo?

Insano

Legacy Member
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar met 99% zekerheid kan ik zeggen dat het niet waar is. Zijn account is gewoon gehacked.
:offtopic: Get the fuck out! :D

sincere

Legacy Member
Allee ze laten ons weeral ma is happy voelen en weeral ma is hoop krijgen da we binnekort hl2 gaan kunnen spelen. Pfff waarom moet da nu weer fake zijn? En geef nu toe, zou gabe nu echt zo een belachelijk postje plaatsen met:"we are going gold monday...". Nee die zou toch iets meer uitleg geven en een iets uitgebreidere post plaatsen. Ik wist al op voorhand dat er iets nie pluis was maarja, khad toch hoop gekregen. Nu weet ik wel dat het 100% fake is. Ik hoop nog tegen eind september hl2 te spelen, door die preload doet het mij vermoeden dat het niet ver meer af is. Tzal waarschijnlijk wel pas tegen december zijn, allesinds voor de release van stalker. En stalker is december naart schijnt. Ach ja als we nog wa verder zijn en ze releasen nog wa filmkes hebben we heel het spel al gezien in avi ma nog nie kunnen beleven. Ik hoop da half life een uitzondering is op alle andere toekomstige games. Een paar jaar wachten is er net iets teveel aan.

sypro9000

Legacy Member
sincere zei:
Allee ze laten ons weeral ma is happy voelen en weeral ma is hoop krijgen da we binnekort hl2 gaan kunnen spelen. Pfff waarom moet da nu weer fake zijn? En geef nu toe, zou gabe nu echt zo een belachelijk postje plaatsen met:"we are going gold monday...". Nee die zou toch iets meer uitleg geven en een iets uitgebreidere post plaatsen. Ik wist al op voorhand dat er iets nie pluis was maarja, khad toch hoop gekregen. Nu weet ik wel dat het 100% fake is. Ik hoop nog tegen eind september hl2 te spelen, door die preload doet het mij vermoeden dat het niet ver meer af is. Tzal waarschijnlijk wel pas tegen december zijn, allesinds voor de release van stalker. En stalker is december naart schijnt. Ach ja als we nog wa verder zijn en ze releasen nog wa filmkes hebben we heel het spel al gezien in avi ma nog nie kunnen beleven. Ik hoop da half life een uitzondering is op alle andere toekomstige games. Een paar jaar wachten is er net iets teveel aan.

het zal zeker niet meer lang duuren .
gabe is iemand van weinig woorden .
-----------------------------------

half life 2 is al tijdje af dat zij gabe ook maar ze zijn nog altijd bezig met bug eruit te halen ofzoiets ..

sincere

Legacy Member
ja en gabe gaat da op ne forum plaatsen terwijl er op zijn eigen site nergens spraak van is. Kvind het toch een beke raar. Ma ge kunt gelijk hebben, als ik fotos van die kerel zie dan denk ik toch dat die gast er serieus onderdoor zit. Ik zou ook een man van weinig woorden worden dan lol.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan