Archief - [HL2] HL2 Goud Maandag!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inch

Legacy Member
Ik hoop werkelijk dat dat nu eens geen waar is.

Wat voor zieke geesten zijn er niet dat ze het leuk vinden de forumaccount van de ontwikkelaar te hacken en dan doodleuk te verklaren dat het spelletje gold is gegaan??

Wat mij betreft mogen ze diegene die zoiets doet aan de hoogste boom opknopen. :angry:

Anima

Legacy Member
ja de post is gezet op fallout forums he en zij kunnen ip's checke !
dus ....

fragnetic

Legacy Member
killgore zei:
Komaan, klinkt da nie gewoon wa raar voor ulle? Zeggen wanneer je een game goud kan verklaren?
mja ik ga er m'n kop nie over breken, aangezien we overmorgen weten of waar is of niet :)

sis

Legacy Member
Anima zei:
ja de post is gezet op fallout forums he en zij kunnen ip's checke !
dus ....


ja en hackers kunnen een proxy gebruiken, die willekeurig een IP gebruikt.. dus daar begin je niks aan.

DaFreak

Legacy Member
Half-Life 2 GOLD deze maandag [UPDATE 2]

[UPDATE 2]
Het blijkt nu dat de e-mail van hieronder ook fake is. We gaan e nogsteeds vanuit dat Half-Life 2 NIET gold gaat deze maandag, en dat de post van Gabe newell FAKE is. We wachten op officieel nieuws van Valve om deze situatie op te lossen.


Thanks Waswat voor de heads up
[/UPDATE]

[UPDATE]
Het spijt ons om dit te moeten melden maar het schijnt nu dat de post van Gabe Newell FAKE is. Half-Life 2 gaat dus niet GOLD komende maandag:
After a close scrutiny of Gabe Newell’s account history on the forums, we've come to the conclusion that the gold post is a fake. While we can't be 100% certain at this stage, all indicators point towards someone hacking the forum account. That said, all Gabe's previous posts on these forums are quite legitimate.

We apologize for the confusion and will be investigating further. Theoretically, an IPB forum account should be very difficult to hack. Well, that was the theory at least. We'll keep you updated.
Ook deze mail nog weer van Gabe Newell:
From : Gabe Newell
Sent : Saturday, August 28, 2004 9:22 AM
To : "ctarkin"
Subject : GOLD?

No, it's 100% fake.

-----Original Message-----
Hello Gabe, I've just read the thread in hl2fallout about HL2 going gold on monday.
As a hardcore fan I must ask: IS THIS REAL?

Thanks for the kickass game
Chris 'tarkin'
iemand dacht dus dat het leuk zou zijn om Gabe's acount te hacken en dan maar even leuk te posten dat de game gold is. Let dus op voor zover nu bekend is gaat de game NIET gold deze maandag.
[UPDATE]

Iets wat onverwacht meldt Gabe Newell op de Half-Life 2 Fallout forums de volgende korte maar zeer krachtige zin:
We're going gold monday...
Dus Maandag 30 Augustus krijgt Half-Life 2 de GOLD status, wat inhoud dat de game af is en dat hij naar de uitgever kan om op CD-Rometjes geperst te worden. Het duurt dus niet lang meer voordat we Half-Life 2 in onze gamende handjes kunnen hebben. Je kunt de gehele post hier op Half-Life 2 Fallout na lezen. (Let wel op de site kan wat down zijn vanwege zeer veel bezoek, je kun hier op HalfLife2.net een screenshot met bewijs bekijken.)

Bron: HalfLife2.net

sypro9000

Legacy Member
weeeeeeee 30 aug + +- 8 - 9 - 10 dagen i give a shot like 7 sep a 10 sep

zoiets vanaf VU of wie dan ook de cd in handen heeft zalt rap gaan .... :p
me is happy

--------------

nuja als het toch fake is i give no fuck ik blijf hokken op midden sep

Inch

Legacy Member
DAMN!!! :sad:

Maar toch!

Als ze een release in september willen halen (zelfs al is dat dan eind september) dan moeten ze toch zeker in de komende 10 dagen goud gaan.

Bovendien vind ik de preload een indicatie dat het zeker niet langer dan dat kan duren.

Insano

Legacy Member
Waarom niet? De game kan eigenlijk elk moment goud gaan, maandag is zeker niet onmogelijk.

Als een game goud gaat, duurt het nog 2 á 4 weken tot de game released wordt. Reken er maar op de VU het zo snel mogelijk wil uitbrengen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Waarom niet? De game kan eigenlijk elk moment goud gaan, maandag is zeker niet onmogelijk.

Als een game goud gaat, duurt het nog 2 á 4 weken tot de game released wordt. Reken er maar op de VU het zo snel mogelijk wil uitbrengen.


Hebben die gasten van de VU de door valve afgeleverde game dan al goedgekeurd? of is er nog altijd een kans dat valve het opnieuw moet checken op bugs etc. ?

Mister DLicious

Legacy Member
gvd he!!
achterlijke hackers, ik ben dit beu aan het worden!

Insano

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
Hebben die gasten van de VU de door valve afgeleverde game dan al goedgekeurd? of is er nog altijd een kans dat valve het opnieuw moet checken op bugs etc. ?
Zodra de RC is goedgekeurd, gaat de game goud. En VU wil gewoon dat de game op alle systemen goed draait en geen errors geeft. Meer willen ze niet. Maar daarvoor moet je heel wat testen gebruiken.

Morpheus

Legacy Member
we zullen toch moeten wachten tot minstens midden september, waarschijnlijk zelfs maar eind september... nog efkens dus

Insano

Legacy Member
Zowat onmogelijk. Er zijn ongelooflijk veel mensen betrokken bij dat productieproces dus dan zou het wel zijn uitgelekt. Maar ik gok dat de goudstatus niet veraf is.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Zowat onmogelijk. Er zijn ongelooflijk veel mensen betrokken bij dat productieproces dus dan zou het wel zijn uitgelekt. Maar ik gok dat de goudstatus niet veraf is.


maar weetje al of VU et al heeft goedgekeurd, dus of da hl2 geen conflicten meer zou geven met bepaalde systemen? hardware.

Insano

Legacy Member
Kijk: Zodra de RC wordt goedgekeurd, gaat de game goud. Dus dat is het enige waar we moeten op wachten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan