Archief - [HL2] Half-life 2 overhyped

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
Dripke zei:
Maar wist nie eens dat den beta door amatuers is gemaakt. Daarmee dat die zo sucky is. Ik dacht al, moet da het spel voorstellen, nog chance dat ze het een jaar achteruit schuiven :D. Maar het was gewoon met die stomme organisatie! :p.
beta was niet door amateurs

da was gewoon een build van wat 1 of 2 man op zen pc had staan, ontbrak dus een pak in.

Insano

Legacy Member
Bovendien was deze build nog van de E3 2003 vertoning en zat het werk van sinds toen tot eind september er niet bij.

DGEN

Legacy Member
hmm..grote druk bij die gabe om van dit spel nu iedereen te laten genieten...in die zin van dat iedereen dit spel top gaat vinden

nja k krijg in ieder geval gn natte dromen van freeman lik de rest hier :p

Insano

Legacy Member
Bij Valve kunnen ze nu niets meer doen als hopen dat de RC erdoor geraakt.

Grid_lock_tom

Legacy Member
Overhyped? Elke game dat veel beloofd word gehyped....hypes komen van kidos die het leuk vinden opgewonden te doen over iets waar ze nog niet aan kunnen!

Elke mens met een beetje verstand weet wat hij kan verwechten van een game en dan heb je nooit last van al die "over-hyped" zever!

Ik vind al dat "hype" gedoe in de gamesindustrie ongelooflijk kinderachtig en hou me liever bezig met feiten n realstische speculaties

DesorteD

Legacy Member
T is altijd fijn van een bende pubers bezig te horen, over dingen waar ze nix van weten

ge_ge

killgore

Legacy Member
DesorteD zei:
T is altijd fijn van een bende pubers bezig te horen, over dingen waar ze nix van weten

ge_ge
explain please

over wat weten wij niets en jij alles o almachtige desorted

DesorteD

Legacy Member
killgore zei:
explain please

over wat weten wij niets en jij alles o almachtige desorted

zeg ik dat ik er iets van weet?
anyway

Vorig jaar zagged zo die eerste beelden. Schitterend zei ik. Zelf mijn broer vond het schitterend . Maar nu begin ik het stilaan te krijgen. Er is altijd amper nieuw nieuws maar toch moeten ze MINSTENS 1pg. kunnen vullen van die 3 zinnen dat ze krijgen.
er is amper nieuws...HL² is verzonden naar Vivendi, wat moet er nog meer gebeuren? Er zijn de laatste maanden regelmatig nieuwe movies online gekomen etc....

Van stalker krijg je dit niet vaak te zien.
De release datum van stalker is ook nog een eind weg, maar er bestaat zeker een hype rond stalker..., en deze zal groter worden wanneer de release datum van stalker nadert


Ik vind het stillaan maar een overhypte game te vinden. Iedereen gaat denk ik teleurstellend vinden. concolusie: er komt veel te veel gezaag en gedoe over dan over andere toppers zoals: S.t.a.l.k.e.r., F.e.a.r., Brother in arms, ....

We zullen enkel tot de conclusie kunnen komen of de titel overhypte is of niet wanneer het spel uiteindelijk uit is.

Het nut van deze thread is?

iemand die zijn frustraties op een publieke wijze van zich af wilt smijten
*intresting*

anyway...
we zullen wel zien wat het geeft, Ik koop het spel allesinds gewoon omdat HL1 te hard ownde. En ze hebben nu +-5-6 jaar aan hl2 zitten werken zonder druk van de uitgever, dus het zal wel iets geven denkek.

le mastre

Legacy Member
Mja half-life 2 heeft wel een zeer grote overhyping imho en Valve profiteert er natuurlijk van om op die manier reclame te verspreiden. Doom 3 had ook een overhyping dat geen naam had en als je het dan speelt :unsure: .
Overhyping goed voor de commerce, maar ja hl verdient ze wel...

DesorteD

Legacy Member
le mastre zei:
Mja half-life 2 heeft wel een zeer grote overhyping imho en Valve profiteert er natuurlijk van om op die manier reclame te verspreiden. Doom 3 had ook een overhyping dat geen naam had en als je het dan speelt :unsure: .
Overhyping goed voor de commerce, maar ja hl verdient ze wel...

iedereen wist dat doom3 all graphix ging zijn en veel meer.

van HL wordt er veel meer verwacht
gfx,AI,verhaal,...

Grayfox

Legacy Member
5-6jaar? je moet ook de tijd dat ze aan HL1 gewerkt hebben erbij tellen eigenlijk :p

killgore

Legacy Member
DesorteD zei:
zeg ik dat ik er iets van weet?
anyway
kd8 dat je andere dingen bedoelde.

nu ja, voor het overgrote deel akkoord met je :p, nu niet slecht opvatten wat ik zei he :p

@le mastre: D³ Overhype zo juist voor de release was de schuld van pcgamer (omdat zij het game zo opgehemeld hadden in hun exclusieve review).

Grid_lock_tom

Legacy Member
Hyping = whining

Lees deze thread ff door als je mij niet verstaat...

Vind je het niet ongelooflijk kortzichtig dat je een game gaat slecht vinden omdat onwetende mensen zeggen dat het zalig, omg, leet, perfect, bangelijk of wathever word.....

Imo was de 1ste reply hier meer dan genoeg ;)

sypro9000

Legacy Member
dat is het hem net mensen gaan er zo over zagen omdat het gvd telang duurt . "we weten dat het komt maar het komt maar niet"

Grid_lock_tom

Legacy Member
Iets dat komt kan niet niet komen :unsure:

Gwn nog een beetje geduld hebben > 5 oktober is den officielen hype dag hier in belgie , dan kunde der weer ff tegen :p

^D@mien^

Legacy Member
vroeger was internet nog niet zo normaal in iedere huiskamer en waren er niet zovelen op de hoogte van hetgeen in ontwikkeling was.Nu weet iedereen het al van het moment er aan begonnen wordt en lopen ze direct al te zagen.Vroeger was het op dat vlak veel beter,geen gezaag en kwam je de winkel binnen,hey lijkt me een toffe game,kopen die handel.

DGEN

Legacy Member
^D@mien^ zei:
vroeger was internet nog niet zo normaal in iedere huiskamer en waren er niet zovelen op de hoogte van hetgeen in ontwikkeling was.Nu weet iedereen het al van het moment er aan begonnen wordt en lopen ze direct al te zagen.Vroeger was het op dat vlak veel beter,geen gezaag en kwam je de winkel binnen,hey lijkt me een toffe game,kopen die handel.
daarvoor had je dus maandelijks iets lik de pu...nja bezie es dn:4ever (99 moest em uitkome?) --> crap
heeft gewoon te maken met het feit dat mensen te verwend zijn...ze willen nooit wachten..ppl of today = bunch of hippies who want too much.... ===> CRAP

le mastre

Legacy Member
Je moet eigenlijk zo weinig mogelijk verwachten van een spel zodat ge niet teleurgesteld kunt zijn :). (zoals in tijde entah the matrix waar ik eigenlijk zoveel niet van verwachtte shame :evil: )

Grid_lock_tom

Legacy Member
Thats the spirit ;)

Kweet nog toen ik unreal 2 kocht dak die 8 uur gameplay super bangelijk vond terwijl zo goed als de rest van de gameswereld de game als bagger beschouwde > inet hype, teveel fantasie > gevolg = dik teleurgesteld terwijl dakik bijna op elk vlak verrast was :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan