killgore zei:
explain please
over wat weten wij niets en jij alles o almachtige desorted
zeg ik dat ik er iets van weet?
anyway
Vorig jaar zagged zo die eerste beelden. Schitterend zei ik. Zelf mijn broer vond het schitterend . Maar nu begin ik het stilaan te krijgen. Er is altijd amper nieuw nieuws maar toch moeten ze MINSTENS 1pg. kunnen vullen van die 3 zinnen dat ze krijgen.
er is amper nieuws...HL² is verzonden naar Vivendi, wat moet er nog meer gebeuren? Er zijn de laatste maanden regelmatig nieuwe movies online gekomen etc....
Van stalker krijg je dit niet vaak te zien.
De release datum van stalker is ook nog een eind weg, maar er bestaat zeker een hype rond stalker..., en deze zal groter worden wanneer de release datum van stalker nadert
Ik vind het stillaan maar een overhypte game te vinden. Iedereen gaat denk ik teleurstellend vinden. concolusie: er komt veel te veel gezaag en gedoe over dan over andere toppers zoals: S.t.a.l.k.e.r., F.e.a.r., Brother in arms, ....
We zullen enkel tot de conclusie kunnen komen of de titel overhypte is of niet wanneer het spel uiteindelijk uit is.
Het nut van deze thread is?
iemand die zijn frustraties op een publieke wijze van zich af wilt smijten
*intresting*
anyway...
we zullen wel zien wat het geeft, Ik koop het spel allesinds gewoon omdat HL1 te hard ownde. En ze hebben nu +-5-6 jaar aan hl2 zitten werken zonder druk van de uitgever, dus het zal wel iets geven denkek.