Archief - [HL2] Half-life 2 overhyped

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dripke

Legacy Member
Jows,

Vorig jaar zagged zo die eerste beelden. Schitterend zei ik. Zelf mijn broer vond het schitterend :p. Maar nu begin ik het stilaan te krijgen. Er is altijd amper nieuw nieuws maar toch moeten ze MINSTENS 1pg. kunnen vullen van die 3 zinnen dat ze krijgen. Van stalker krijg je dit niet vaak te zien. Ik vind het stillaan maar een overhypte game te vinden. Iedereen gaat denk ik teleurstellend vinden. concolusie: er komt veel te veel gezaag en gedoe over dan over andere toppers zoals: S.t.a.l.k.e.r., F.e.a.r., Brother in arms, ....

m4nTiS

Legacy Member
ge hyped er zelf zoveel van als ge zelf wilt...

Ik koop dit spel gewoon omdat ik HL1 fun vond en ik wel eens wil zien wat het vervolg gaat worden....ni meer, ni minder.

Den Deze

Legacy Member
Ja ik kijk er eigenlijk ni zo ni meer naar uit (eigenlijk ni meer :unsure: ). Als het in de winkels ligt zie ik nog wel dak het koop of ni. Reden wrom ik het zou kopen is voor de mods enzo.

Insano

Legacy Member
Je moet uzelf soms ook niet teveel laten meeslepen en alles met een korreltje zout nemen. Voor de rest zijn het de fans die het hypen, niet Valve zelf.

DriVen

Legacy Member
Ben nu gene HL die hard fan en heb het spel pas jaren later na original release geprobeerd, was vree fun en CS vond ik ook leuk moest er niet zoveel bs over cheaten en whatever zijn. Daarom koop ik HL2, niet voor de hype die sommige er willen rond creëeren.

Dripke

Legacy Member
Mijn mening: Ik ga zien wat het gaat worden. Als counter strike source iets van verbeteringen treft buiten engine. Dus qua gameplay. En half life 2 beter is dan dienen brol bèta dan kopek het ook!

Gen.Spider

Legacy Member
beta nee die anex beta is illegaal en naar verluidt suckt ie zwaar WANT die is zelf gemaakt rond scource en kleine hL2 codes

Insano

Legacy Member
Dripke zei:
Mijn mening: Ik ga zien wat het gaat worden. Als counter strike source iets van verbeteringen treft buiten engine. Dus qua gameplay. En half life 2 beter is dan dienen brol bèta dan kopek het ook!
Counter-Strike: Source is echt zalig imo. Het is echt nog héél lang geleden dat ik me nog zo heb kunnen amuseren met Counter-Strike. Het blaast echt de game nieuw leven in :niceone:

sypro9000

Legacy Member
helemaal gelijk . ze hebben in de tijd de mensen zo opgejaagt nu zijn we 4 maand verder nog niks he zou bijna die dingen haten gewoon omdat er teveel gezaag over is . ik heb veel liever een spel dat kalm is en waar je bijna niks van weet totdat je het speelt .

serieus wat er is gebeurd met HL² is wel erg :p ze zitten nu al 1 jaar jaja hij is er bijna ga lopen ja ! ik zeg niet dat het een slecht spel is maar ik heb gewoon het gevoel dat het nu al afgezaagd is .

Insano

Legacy Member
Afgezaagd en je hebt het nog niet gespeeld? :p

Ik zeg het je: Al die mensen die nu zitten te zagen, gaan de game net zoals de rest kopen.

sypro9000

Legacy Member
nee ik haat HL² niet ik kom gewoon een beetje hek van die onduidelijkheid . we gaan gewoon staken de heele HL Comunity net zoals die van DHL .

Insano

Legacy Member
Half-Life 2 vergelijken met DNF gaat voor mij iets te ver :p

En zoiets gaat op dit moment niet lukken. Er zouden nog wat meer delays moeten zijn.

Wid@ker

Legacy Member
Mja, overhyped of niet, een goed game wordt het volgens mij zeker.

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Wid@ker zei:
Mja, overhyped of niet, een goed game wordt het volgens mij zeker.

Als het geen goeie game word dan stel ik voor om met z'n allen een vliegtuig te kapen en te crashen op het kantoor van valve, met voorkeur in gabe zijn bureau :scream: :evil:

Gen.Spider

Legacy Member
Luister sommige mensen overhypen en dan gaat iedereen zeggen ja het spel is overhyped , en later zullen er weer paar leukerds komen die zeggen dat HL2 suckt en niks is..... gewoon om een game af te kraken die 4 jaar in ontwikkeling is...

luister wacht nu gewoon op hl2 er zijn nog genoeg games om de tijd te vullen , maar hl2 kan bijna niet falen..

mrjack

Legacy Member
Kdenk ook dat et nie meer zal kunnen falen want als hl² zo overhypt is zou het maar dom zijn om een hele slechte game af te leveren...

killgore

Legacy Member
mrjack zei:
Kdenk ook dat et nie meer zal kunnen falen want als hl² zo overhypt is zou het maar dom zijn om een hele slechte game af te leveren...
ik denk niet echt dat valve er rekening mee houdt of jij nu hoopt op een super fysische wereld waarin alle objecten superrealistisch versplinteren of niet.

En geloof me, dit is 1 van de hypes die ik het meest lees :p.

valve brengt uit wat ze hebben, meer niet :).

Dripke

Legacy Member
Ik zaag ook. En koop het eel misschien. Ben de laatsten tijd niemeer echt voor FPS's dusja :p. Maar wss kopek het. Schitterende AI, graphics, gameplay, ....
Da spel kan niet zuigen.
Maar wist nie eens dat den beta door amatuers is gemaakt. Daarmee dat die zo sucky is. Ik dacht al, moet da het spel voorstellen, nog chance dat ze het een jaar achteruit schuiven :D. Maar het was gewoon met die stomme organisatie! :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan