Dripke
Legacy Member
Jows,
Vorig jaar zagged zo die eerste beelden. Schitterend zei ik. Zelf mijn broer vond het schitterend
. Maar nu begin ik het stilaan te krijgen. Er is altijd amper nieuw nieuws maar toch moeten ze MINSTENS 1pg. kunnen vullen van die 3 zinnen dat ze krijgen. Van stalker krijg je dit niet vaak te zien. Ik vind het stillaan maar een overhypte game te vinden. Iedereen gaat denk ik teleurstellend vinden. concolusie: er komt veel te veel gezaag en gedoe over dan over andere toppers zoals: S.t.a.l.k.e.r., F.e.a.r., Brother in arms, ....
Vorig jaar zagged zo die eerste beelden. Schitterend zei ik. Zelf mijn broer vond het schitterend
. Maar nu begin ik het stilaan te krijgen. Er is altijd amper nieuw nieuws maar toch moeten ze MINSTENS 1pg. kunnen vullen van die 3 zinnen dat ze krijgen. Van stalker krijg je dit niet vaak te zien. Ik vind het stillaan maar een overhypte game te vinden. Iedereen gaat denk ik teleurstellend vinden. concolusie: er komt veel te veel gezaag en gedoe over dan over andere toppers zoals: S.t.a.l.k.e.r., F.e.a.r., Brother in arms, ....
). Als het in de winkels ligt zie ik nog wel dak het koop of ni. Reden wrom ik het zou kopen is voor de mods enzo.

.
. Maar het was gewoon met die stomme organisatie!