Inch
Legacy Member
Iedereen zit hier bezig over CS
en alle mods voor Half-Life² maar we staan er niet bij stil dat er ook nog zoiets bestaat als de gewone standaard Deathmatch mode. Gisteren heb ik een avondje de gewone ouwe HL
M mode gespeeld via steam en het was mighty fun!! Met de kruisboog en de magnum iedereen afknallen of met de bazooka uw raketten zelf naar uw doel leiden. Dingen die je in CS/TFC/DOD nie echt kan doen. Gewoon complexloos knallen zonder stil te moeten staan bij realisme, teams, etc.
Ergens hoop ik dat die dingen ook in de standaard DM mode van HL² gaan ziten. Ik begin al te kwijlen bij de gedachte om de kruisboog en de magnum in HL² terug te zien!! Om nog maar te zwijgen van nieuwe levels van hetzelfde niveau als gasworks of crossfire.
Allez ja, wat vinden jullie?
en alle mods voor Half-Life² maar we staan er niet bij stil dat er ook nog zoiets bestaat als de gewone standaard Deathmatch mode. Gisteren heb ik een avondje de gewone ouwe HL
M mode gespeeld via steam en het was mighty fun!! Met de kruisboog en de magnum iedereen afknallen of met de bazooka uw raketten zelf naar uw doel leiden. Dingen die je in CS/TFC/DOD nie echt kan doen. Gewoon complexloos knallen zonder stil te moeten staan bij realisme, teams, etc. Ergens hoop ik dat die dingen ook in de standaard DM mode van HL² gaan ziten. Ik begin al te kwijlen bij de gedachte om de kruisboog en de magnum in HL² terug te zien!! Om nog maar te zwijgen van nieuwe levels van hetzelfde niveau als gasworks of crossfire.
Allez ja, wat vinden jullie?



. Kbegin er hoe langer hoe meer aan te twijfelen of cs source wel een kaskraker gaat worden zoals cs indertijd bij hl1.
toffe avatar moenk zegge 
