Archief - [HL2] Deathmatch in HL²

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inch

Legacy Member
Iedereen zit hier bezig over CS:S en alle mods voor Half-Life² maar we staan er niet bij stil dat er ook nog zoiets bestaat als de gewone standaard Deathmatch mode. Gisteren heb ik een avondje de gewone ouwe HL:DM mode gespeeld via steam en het was mighty fun!! Met de kruisboog en de magnum iedereen afknallen of met de bazooka uw raketten zelf naar uw doel leiden. Dingen die je in CS/TFC/DOD nie echt kan doen. Gewoon complexloos knallen zonder stil te moeten staan bij realisme, teams, etc.

Ergens hoop ik dat die dingen ook in de standaard DM mode van HL² gaan ziten. Ik begin al te kwijlen bij de gedachte om de kruisboog en de magnum in HL² terug te zien!! Om nog maar te zwijgen van nieuwe levels van hetzelfde niveau als gasworks of crossfire.

Allez ja, wat vinden jullie? :woohoo:

SkY0ne

Legacy Member
'k speel het de laatste weken ook weer :)
beetje oefene voor hl²dm

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
boh, kzal der wel terug me beginnen in hl², hl1 dm heeft mij eigenlijk nooit geboeid :)
maarja, dat zal wel anders zijn met hl² denk ik :D
dm op de source engine :kwijl: :bow:

Grayfox

Legacy Member
mja, HLDM(AG) is vooral fun omdat ge daar kunt bunnyhoppen enzo, dunno als da nog kan in HL2

One-t|M@[hINe

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
boh, kzal der wel terug me beginnen in hl², hl1 dm heeft mij eigenlijk nooit geboeid :)
maarja, dat zal wel anders zijn met hl² denk ik :D
dm op de source engine :kwijl: :bow:


late we hopen da der nie teveel prestatieleed is om te genieten van die engine in MP mode (zie maar naar doom³, multiplayer is een disaster imo)

ik vind de engine van farcry (qua performance/quality) goed overeenstemmen met de gfx/fps van cs source beta video stress test: jah de video stress test is sjieker, maar de grote levels die je bij hl² gaat tegenkomen, zijn ook mogelijk te maken met de crytec engine denk ik( algemeen gezien dan he :) )


OT: kga et bij hl² ook nog eens wage voor de klassieke DM te spelen, als et me bevalt, ebk weer iets om me af te reagere :p. Kbegin er hoe langer hoe meer aan te twijfelen of cs source wel een kaskraker gaat worden zoals cs indertijd bij hl1.

Insano

Legacy Member
Er is een port aangekondigd van de HL DM van HL1. Ze gaat HL DM: Source heten.

sypro9000

Legacy Member
ze zullen allsesind geen groote maps kunnen maken denk ik . want ik met mijn 9800 pro kan zelfs dust niet zonder fps drops spelen in cs : source op ligt dat dan weer aan mij . en ik zou een optie moeten hebben zodat je die real time fuck shadows zou kunnen afzetten die vertragen me systeem nie normaal.

mja over die dm nu zoveel verandering zal er niet zijn ik kwijl alleen van die guns die je voor je ziet zo echt :cool:

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
sypro9000 zei:
ze zullen allsesind geen groote maps kunnen maken denk ik . want ik met mijn 9800 pro kan zelfs dust niet zonder fps drops spelen in cs : source op ligt dat dan weer aan mij . en ik zou een optie moeten hebben zodat je die real time fuck shadows zou kunnen afzetten die vertragen me systeem nie normaal.

mja over die dm nu zoveel verandering zal er niet zijn ik kwijl alleen van die guns die je voor je ziet zo echt :cool:

idd, de guns zien er echt zalig uit, en de zaklamp vinnek ook wel sjiek, zeker als ge iemand anders daar me in rook zie schijnen :D

sypro9000

Legacy Member
idd, de guns zien er echt zalig uit, en de zaklamp vinnek ook wel sjiek, zeker als ge iemand anders daar me in rook zie schijnen

about that . nu ik alles zo speel zijn er heel veel leuke effecten . zoals die flashlight als je een ander ziet schijnen dan zie je zo een straal voor ze ( net echt dus ) en als je in een smokenade staat dan zie je dus gewoon niks ( niet zoals vroeger dat er een paar textuurs voor je neus vliegen ) maar het mooiste zijn die guns toch wel \o/ die AK i love it .

we are bit offtopic :p

DGEN

Legacy Member
ben benieuw naar de nieuw mods voor hl2
bestaande mods lik dien tfc, dmc of zelfs esf moeten er wel machtig uitzien ;)

Inch

Legacy Member
Of dod! Op dod.com forums staat er een leuke faq van molotov_billy over DoD:S naar't schijnt is het gewoonweg :kwijl:

Om terug on topic te komen: de source engine kan wel relatief grote open ruimtes aan. Daar hebben we er genoeg van gezien in die filmpjes imho. Ik vraag mij dus af hoe dat moet zijn: zo met 32 man door een uitgestorven City17 zwerven in DM. Moet gewoonweg zaaaaaaalig zijn. :kwijl: De source kan geloof ik maps aan die serieus veel groter zijn dan wat de oude HL engine aan kan. Als je nu met 32 man speelt dan kan je evengoed een baksteen op je toetsenbord leggen, je zal altijd iets raken omdat er altijd wel iemand voor je neus loopt. So...

Ik vraag mij trouwens af wat voor nieuwe feats erin zullen zitten in die DM. Valstrikken en booby traps en zo opzetten. Zo met die speciale anti-zwaartekrachtgun een piano uit het tweede verdiep van een huis naar beneden laten vallen op nen niets-vermoedende medespeler :rofl:

Dat kan gewoon niet slecht worden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan