Archief - [HL2] Aankoopadvies: HL2 / HL2 CE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
De CE gaat waarschijnlijk een limited edition zijn. Dit wil zeggen dat het na een tijd niet meer te kopen gaat zijn.
Hi, I have a quick question about the collector’s edition of half-life 2. Will it be a limited edition release?

Thanks.
__________________________________

Not sure, but I think so.

Cheers

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
De CE gaat waarschijnlijk een limited edition zijn. Dit wil zeggen dat het na een tijd niet meer te kopen gaat zijn.


misschien beslissen ze dan, als hun overschot te groot is/ te weinig exemplaren verkocht, dat ze dan de onderdelen individueel verkopen/mod-boeken, making of hl² etc.

volgens mij gaat da allemaal wel uitkomen... maar volgens mij gaan we het dan hebben over de software, en niet de boeken(dus: boeken komen uit in tutorials of zo: mod-boek dan)

die making of interesseert me ook nog wel majah, k koop mij de gewone editie, punt gedaan.

btw: voor aan geld te geraken, kan je ook dingen verkopen :wtf:

Zotten

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ik weet niet wat jij denkt, maar het gaat nog wel even duren voor we HL3 in onze handen krijgen hoor ;)


Is Half-Life 2 niet de conclusie van het verhaal ? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben ... .

Holy Paladin

Legacy Member
nee er komt zeker een hl3, zegt gabe zelf :p

ik ga de CE kopen
tis maar geld he, die CE is zoveel meer :unsure:

Insano

Legacy Member
Nope. Half-Life 2 gaat een open einde hebben.
Zoals Gabe in een interview zei "We zijn al begonnen met HL3 omdat we rekening moeten houden met het verhaal."

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
maar tussen hl² en 3 komt er toch ook een nieuwe opposing force he? of is da gewoon de oude overgezet naar de source engine? :unsure:

Wid@ker

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
maar tussen hl² en 3 komt er toch ook een nieuwe opposing force he? of is da gewoon de oude overgezet naar de source engine? :unsure:
Das de oude met de Source Engine denk ik :)

Insano

Legacy Member
Maar er is wel een uitbreiding gepland. Misschien in de rol van een headcrab? ;)

sypro9000

Legacy Member
Captain Insano zei:
Nope. Half-Life 2 gaat een open einde hebben.
Zoals Gabe in een interview zei "We zijn al begonnen met HL3 omdat we rekening moeten houden met het verhaal."

open einde het is nie waar ..... maw :help: ik hou niet van raadseltjes

Maar er is wel een uitbreiding gepland. Misschien in de rol van een headcrab?

dat zal wel weer zeer orgineel zijn laat me raden . ne police of een combine

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
sypro9000 zei:
open einde het is nie waar ..... maw :help: ik hou niet van raadseltjes



dat zal wel weer zeer orgineel zijn laat me raden . ne police of een combine

bwa, kan toch is leuk zijn, die inwoners van city17 martelen :D






:unsure:

killgore

Legacy Member
Holy Paladin zei:
nee er komt zeker een hl3, zegt gabe zelf :p

ik ga de CE kopen
tis maar geld he, die CE is zoveel meer :unsure:
Ik begin toch ook sterk te twijfelen. Ik heb nu al een tijdje gespaard dus kan et me wel veroorloven :).

Kunde de CE pre-orderen in de game-mania?

elarto

Legacy Member
sypro9000 zei:
dat zal wel weer zeer orgineel zijn laat me raden . ne police of een combine

als gij in ook maar 1 filmke of interview of screenie "ne police" hebt gezien, point em out :p

Insano

Legacy Member
killgore zei:
Ik begin toch ook sterk te twijfelen. Ik heb nu al een tijdje gespaard dus kan et me wel veroorloven :).

Kunde de CE pre-orderen in de game-mania?
Ik heb een tijdje geleden een mail gestuurd naar Game Mania en ze zeiden dat dat mogelijk was :woohoo:

smon

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ik heb een tijdje geleden een mail gestuurd naar Game Mania en ze zeiden dat dat mogelijk was :woohoo:
vreemd, ik ben het gaan vragen in game mania en ik kon de CE nog niet bestellen.Omdat het nog niet op de releaselijst staat ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan