Archief - [HL2] Aankoopadvies: HL2 / HL2 CE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

]HT[Simon

Legacy Member
ok, 'k zit dus met een zwaar dillema:

enerzijds koop ik de gewone HL2 waar ik het geld al voor heb, en koop ik hem meteen als hij uitkomt.

Pro
-ik kan hem dus meteen kopen als hij uitkomt
-"goedkoop" vergeleken met CE
contra
geen leuke, handige stuff zoals in de CE

Anderzijds de CE, echt handige stuff zoals die handboeken, ik ben van plan voor hl2 (proberen) te mappen, net als voor hl1 (:counter-strike).

Pro
-
echt handige stuff zoals die handboeken, ik ben van plan voor hl2 (proberen) te mappen, net als voor hl1 (:counter-strike).
-DVD editie (denk ik)
-uuuren making-of DVD's en zo!
contra
-€120 :(


Ik heb nu ong. € 50 in m'n portefeuille zitten, net genoeg voor de gewone HL2 die de meesten zullen kopen, maar ik wéét dat ik me het ga berouwen als ik de CE niet koop, maar tegen dat ik €70 gesprokkeld heb
:sad: en werken zit er ook niet in op mijn leeftijd, behalve auto wassen dan


Wat zouden jullie doen?

elarto

Legacy Member
Hurricurry zei:
wat is het verschil tussen HL2 en HL2 CE?

rrrrrrrrrrriiiiiiiiiight

lees ofwel de FAQ es of nog es heeeeeeel traag wat zijn post was... :unsure:
*hint*het staat erin*hint*

ElGargamel

Legacy Member
doe de gewone versie maar

uiteindelijk zal al die informatie wel op internet komen

blaZe

Legacy Member
ga gerust voor de gewone versie.
met wat geduld komen die boeken en/of de making-of DVD's wel ergens beschikbaar "gratis".

je moet dan gewoon ietsje langer wachten maar hey !! je kan ondertussen wel rustig HL² spelen zonder het je mss te berouwen als die 70euro x-tra het niet waard was.

ik was vroeger soms ook nogal impulsief en dacht altijd iets dringend nodig te hebben zodat ik weekend werkjes deed of bespaarde op enkele dingen om te concluderen dat als ik enkele weken wachte er net een solden was, of ne maat zijn (bijvoorbeeld) topnotch discman net verkochte...

het is al tof dat je HL² officieel gaat kopen. (en int ergste geval verkoop je deze en gaat later alsnog voor de CE)

sebastos

Legacy Member
ik koop ook gewoon de normaalste versie van HL2
ook al ben ik een grote fan en heb ik geld genoeg

want ik ben vandaag JARIG :woohoo: :woohoo:

]HT[Simon

Legacy Member
Ok, thx :)

het ziet er dus naar uit dat ik de gewone versie ga kopen, maar het zal met pijn in het hart zijn, zeker als ik de CE in de rekken zie liggen, maja, da's 't leven zeker?


ow ja en HB sebastos :)

Insano

Legacy Member
Die boek over "Hoe een Mod maken" gaat apart te koop zijn en als je aan je ouders vraagt of ze voor jouw die boek willen kopen doen ze dat wel :p

Tatum

Legacy Member
nee denk dat je dat speciaal moet bestellen of gewoon via mail ordering ...

Insano

Legacy Member
Volgens mij gaan ze 1 CE tegenover 3 gewone (1 Gordon, 1 Alyx en 1 G-Man).

deadkennedy

Legacy Member
]HT[Simon zei:
Ok, thx :)

het ziet er dus naar uit dat ik de gewone versie ga kopen, maar het zal met pijn in het hart zijn, zeker als ik de CE in de rekken zie liggen, maja, da's 't leven zeker?


ow ja en HB sebastos :)

:woohoo: sebastos :woohoo:

On topic: als je die CE zo graag wilt, dan moet je die kopen he. Er is maar 1 persoon die kan beslissen of het die €120 waard is, en dat ben jezelf.
Het spel zal toch nog niet de eerste weken uitkomen dus kun je nog ergens klusjes doen (grasmaaien, auto's wassen, ...).
Je moet gewoon weten of het voor jou die moeite waard is. ;)

]HT[Simon

Legacy Member
deadkennedy zei:
:woohoo: sebastos :woohoo:

On topic: als je die CE zo graag wilt, dan moet je die kopen he. Er is maar 1 persoon die kan beslissen of het die €120 waard is, en dat ben jezelf.
Het spel zal toch nog niet de eerste weken uitkomen dus kun je nog ergens klusjes doen (grasmaaien, auto's wassen, ...).
Je moet gewoon weten of het voor jou die moeite waard is. ;)
Nu begin ik weer te twijfelen :sad:

Mja, 't zal toch de gewone versie worden denk ik.

sebastos

Legacy Member
zorgt ervoor da ge 120 euro hebt
koopt de gewone versie van HL2
dan hebt ge nog 70 euro over voor HL3 ;)

Insano

Legacy Member
Ik weet niet wat jij denkt, maar het gaat nog wel even duren voor we HL3 in onze handen krijgen hoor ;)

elarto

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ik weet niet wat jij denkt, maar het gaat nog wel even duren voor we HL3 in onze handen krijgen hoor ;)

zeer zeker, de releasedate + dubbel zoveel delays :)

Inch

Legacy Member
In pcgp van september zijn ze al bezig over oktober :unsure:

Nu ja, je kan kiezen: ofwel ben je ongeduldig en moet je dat spel hebben dag 1 dat het uit is. Ofwel wacht je gewoon tot je 120 euro bijeen hebt en koop je dan de CE.

Overigens heb je 120 euro zó bijeengespaard als je het wat slim aan boord pakt. Wisselgeld opsparen, af en toe eens voor een euro of 5 klussen bij meme of pepe, etc. Als je écht iets wilt en je gaat er voluit voor, dan gaat het zoveel beter smaken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan