crack007
Legacy Member
Kheb een probleemke met mijne ping die staat zo hoog.
hoe komt da?? eerste 3 maanden was die laag rond de 20 nu als ik nu kijk schommeld da tussen de 50 en 190 en msn en kazaa en die shit staat nie op alleen et
ik ben echt aant stresse ervan en mijne pc is ne amd athlon 3.000+ g-force fx 5600 1 gig ram
STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
hoe komt da?? eerste 3 maanden was die laag rond de 20 nu als ik nu kijk schommeld da tussen de 50 en 190 en msn en kazaa en die shit staat nie op alleen et
ik ben echt aant stresse ervan en mijne pc is ne amd athlon 3.000+ g-force fx 5600 1 gig ram
STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
mss omdat ge spyware staan hebt. mss omdat iemand uw lijn stoort(uw zusters of zo
) best eens kijken als ge nix van verbruik hebt. ook in de piekuren is je ping steeds wat hoger maar zoveel zou me sterk verbazen...
