Archief - high ping

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crack007

Legacy Member
Kheb een probleemke met mijne ping die staat zo hoog.
hoe komt da?? eerste 3 maanden was die laag rond de 20 nu als ik nu kijk schommeld da tussen de 50 en 190 en msn en kazaa en die shit staat nie op alleen et
ik ben echt aant stresse ervan en mijne pc is ne amd athlon 3.000+ g-force fx 5600 1 gig ram


STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

bartichello

Legacy Member
:p mss omdat ge spyware staan hebt. mss omdat iemand uw lijn stoort(uw zusters of zo :wtf: ) best eens kijken als ge nix van verbruik hebt. ook in de piekuren is je ping steeds wat hoger maar zoveel zou me sterk verbazen...

Senator

Legacy Member
Is telenet dat met de dag van kwaliteit vermindert, ik heb net hetzelfde

MaTi

Legacy Member
ja, verwijder uw spyware en gewone kazaa = s^pywarenest.

Check je volume eens, kan goed zijn dat je op smallband zit...

ADSL all the way...

crack007

Legacy Member
Dank u voor te antwoorden allemaal ma ik heb gene spyware en volgens norton ook geen virus.
Ik gebruik all seeing eye en als ik daar kijk naar mijn ping is er bijna geen server onder de 100 ze hange allemaal tusse de 1000 en 2000 wat zeer hoog is he niet?
Vroeger(3mnd. geleden) had ik dat niet en ik zou echt niet weten wat ik nog kan doen???
Heb nieuwe windows service pack 2 ma krijg nu ook 2 opstart fouten iets van service drive niet gevonden
Raar???

Pyke

Legacy Member
@thread starter: gebruik volgende keer 'post reply' ipv 'new thread', heb ze even gemerged voor u ;)

ot: alleen bij ET?

MaTi

Legacy Member
crack007 zei:
Dank u voor te antwoorden allemaal ma ik heb gene spyware en volgens norton ook geen virus.
Ik gebruik all seeing eye en als ik daar kijk naar mijn ping is er bijna geen server onder de 100 ze hange allemaal tusse de 1000 en 2000 wat zeer hoog is he niet?
Vroeger(3mnd. geleden) had ik dat niet en ik zou echt niet weten wat ik nog kan doen???
Heb nieuwe windows service pack 2 ma krijg nu ook 2 opstart fouten iets van service drive niet gevonden
Raar???

De hoogste ping is toch 999 en dan hebt ge meestal geen connectie...


optio zei:
ja jonge das wel best kut mss nieuwe pc kopen zou ik zegge.

Hmmz, mss zou hij beter een format doen, want zijn PC is toch neit verouderd...


OT: kijk eens of et.exe toegang krijgt van uw windows firewall of zet dat ding af, dat kan ook denk ik...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan