Ben 2 weken geleden uitgenodigd door Audi op de lancering van Forza 3 bij Microsoft ... wat een game.
Ze gaven mij gisteren bericht (naar aanleiding van het event) dat je een aantal Xbox'en met Forza 3 kan winnen door een antwoord te geven op 3 vragen.
De antwoorden zijn (mag ik jullie het leven gemakkelijk maken ? )
1. 386
2. 1345
3. geen flauw idee hoeveel mensen zullen deelnemen ... 1 zal alleszins juist zijn ... ik doe mee
Wedstrijd :
Audi
Mijn artikel over de lancering op :
Dr.Pixel -