Archief - Het Algemene WIN Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fixer187

Legacy Member
Om de bezoekers op de hoogte brengen van de laatste nieuwe acties van buitenlandse of binnenlandse sites waar iets te winnen valt, is er een nieuw topic geboren. Om verschillende topics op het forum te vermijden is er dus 1 centrale thread om in te posten.

Wel eerst een paar regels.

1. Het moet Xbox 360 related zijn.

2. Posts waar een persoon zoveel mogelijk cliks moet verzamelen zodat diezelfde persoon iets kan winnen zijn niet toegestaan.

3. Om het overzichtelijk te houden gebruik zo veel mogelijk quotes en subtitles in je post.

4. Het topic zal op regelmatige basis opgekuist worden om het overzichtelijk te houden.




Dus als je een leuke wedstrijd weet die je wil delen met de anderen laat het dus hier weten.

Ik zal dus de aftrap geven met de befaamde Fable 2 wedstrijd waar je eigen potret kan te zien krijgen in de nieuwe game van Peter Molyneux. Je hebt niet veel tijd meer want de deadline ligt op 4 juni.

Voor meer info check de homepage nieuwspost van 9 lives.

S3TH

Legacy Member
Is volgens mij gewoon een campagne om aan emailadressen te geraken, wie zegt dat er überhaupt een xbox360 weggegevn wordt...

Davyke

Legacy Member
S3TH zei:
Is volgens mij gewoon een campagne om aan emailadressen te geraken, wie zegt dat er überhaupt een xbox360 weggegevn wordt...

Daarom lees ik tegenwoordig ook graag de kleine lettertjes. Bij www.x-power.be kan ik garanderen dat je gegevens vertrouwelijk behandeld worden. Ze worden enkel gebruikt om je prijs te melden en op te sturen.

fixer187

Legacy Member
Ter info: Dit topic wordt niet meer opgeruimt doordat 9lives nu een systeem hanteert dat iedereen waar een post van wordt verwijderd een automatisch e-mail bericht krijgt over dit en zodus bij een opruiming een massaspam plaats zal vinden.

Davyke

Legacy Member
fixer187 zei:
Ter info: Dit topic wordt niet meer opgeruimt doordat 9lives nu een systeem hanteert dat iedereen waar een post van wordt verwijderd een automatisch e-mail bericht krijgt over dit en zodus bij een opruiming een massaspam plaats zal vinden.

Zo kan het nogal snel onoverzichtelijk worden natuurlijk. Misschien kan je bij de afspraken enkel zetten dat wedstrijden mogen gepost worden, maar reacties niet? Ik don't care dat ik dan nadien bij verwijdering een mail krijg.

S3TH

Legacy Member

fixer187

Legacy Member
Een nieuwe maand, een nieuwe wedstrijd waar je een Xbox360 kan winnen., deze maal door middel van een grappig onderschrift van een opgelegde foto te geven. Check deze link voor meer info

Davyke

Legacy Member
De wedstrijd waar je drie exemplaren van Pure kan winnen, is nog niet afgesloten of we zijn er alweer met een nieuwe wedstrijd. Het gejuich van wekelijkse winnaars is voor ons namelijk een oppepper waar Viagra nog een puntje aan kan zuigen.

Deze week maken all geregistreerde leden van X-Power kans op drie exemplaren van Lego Batman. En dat zelfs zonder een moeilijke wedstrijdvraag! Kijk dus snel op volgende link en win!

http://www.x-power.be/?act=nieuws&content_id=8787&game_id=790

fixer187

Legacy Member
Gratis toegangticketten voor de Belgische finale van de WCG kan je hier verkrijgen. Buiten de finale matchen kan je ook aan fin compos meedoen van Fifa 09, WOW en wordt Guitar Hero 4 aan het publiek voorgesteld.

WCG 2008 Belgium
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan