Insanity
Legacy Member
Als ik TO aant spelen ben en op m'n Scroll druk dan krijg ik zo da bolleke me twee pijlkes voor omhoog en omlaag te scrollen... da is irritant want dan moet ik 2x op knopske drukken zoda'k terug kan switchen tussen m'n wapens... is er geen mogelijkheid da die muis die commands nie used in TO van windows?
Muis is ne MX310 ( voor de mensen die de titel nie zage
)
Peace Insa
Muis is ne MX310 ( voor de mensen die de titel nie zage
)Peace Insa
tligt dus aan die mouseware ma had dan zoiet gedowned advanced mouseware ding en ge kon da instelln da em da uitschakel ingame, nuja da werkt nie eens oO...
