Archief - Help me! MX310 prob met TO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insanity

Legacy Member
Als ik TO aant spelen ben en op m'n Scroll druk dan krijg ik zo da bolleke me twee pijlkes voor omhoog en omlaag te scrollen... da is irritant want dan moet ik 2x op knopske drukken zoda'k terug kan switchen tussen m'n wapens... is er geen mogelijkheid da die muis die commands nie used in TO van windows?

Muis is ne MX310 ( voor de mensen die de titel nie zage :o )

Peace Insa

DuffMann

Legacy Member
Insanity zei:
Als ik TO aant spelen ben en op m'n Scroll druk dan krijg ik zo da bolleke me twee pijlkes voor omhoog en omlaag te scrollen... da is irritant want dan moet ik 2x op knopske drukken zoda'k terug kan switchen tussen m'n wapens... is er geen mogelijkheid da die muis die commands nie used in TO van windows?

Muis is ne MX310 ( voor de mensen die de titel nie zage :o )

Peace Insa


Ruff heeft zo 1 en heeft da prob niet, en heeft nix speciaals gedaan dus ...

Insanity

Legacy Member
Wel ja ik had da eerste spel ook nie oO ma toen ik PC reboot had ik da wel, maar als ik die mouseware afsluit voor ik ga spelen dan krijg ik da muis cirkel dingske nie ze :) tligt dus aan die mouseware ma had dan zoiet gedowned advanced mouseware ding en ge kon da instelln da em da uitschakel ingame, nuja da werkt nie eens oO...
Mja kzou die mouseware ervan gooien ma dan verlies ik 3knopkes aan m'n muis da nog handig zijn :(

Peace Insa

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
ge kunt da perfekt instellen in mouseware zodat ge MET mouseware kunt spelen en uw mid button kunt gebruiken en uw ander knopkes ook nog...

Insanity

Legacy Member
Buh mouseware ervan gegooid en da ding werkt nu zoals et hoort in TO behalve dat ik volgende vorige en wisselknop nog steeds nie eb :/ en in windows verlies ik die wisselknop :s

Peace Insa

Insanity

Legacy Member
eb da geprobeert ma da program flipt precies :s krijg constant foutmeldingen in da program :/

Peace

Pistol_Grip

Legacy Member
Ik heb dit probleem ook gehad en heb erges bij de instellingen van de muis iets veranderd, dacht dat dit bij tabblad knoppen was
nummer 3 staat op middelste knop nu. Dacht dat dit eerst anders ingesteld stond.

Insanity

Legacy Member
Title: Mouse Software For PC Version: 9.79.1 build 25 Posted: 01/08/2004
Platform: Windows XP

Kga es zien wa da doet wat Pistol zegt :)

Peace Insa

--

Danku Pistolleke :)
Knufke en kuske ^^

Peace Insa
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan