Archief - Hebben jullie iets tegen nederlanders?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Remi

Legacy Member
Snake zei:
beeld u in:

ge gaat naar ne lan met uw spiksplinternieuwe pc, ge gaat achter een pint, ge komt terug, en ge ziet daar ene die met uwe pc wegloopt

wat doet ge?

ge gaat er naartoe en ge stampt hem in mekaar ofcoz


Ge daagt die uit voor een spelleke COD 1vs1 :ironic:

ace4ever

Legacy Member
nederlanders hebbe gwn andere mentaliteit dan ons.We haten ze niet , maar het zijn ook niet onze beste vriendjes, en dit probleem zal nooit opgelosd geraken tussen nl / be ;)

Olivierdp

Legacy Member
mja we zijn gewoon belgen omda we de nederlanders nog minder kunnen hebben as de walen en omda de walen de fransen nog minder kunnen hebben dan ons :p

F0x

Legacy Member
Olivierdp zei:
mja we zijn gewoon belgen omda we de nederlanders nog minder kunnen hebben as de walen en omda de walen de fransen nog minder kunnen hebben dan ons :p
verstaat gij da nu zelf

(meen je die preek?)

Genious

Legacy Member
ge moogt nie veralgemenen.
ik haat (eentalige) walen, maar er zijn uitzonderingen
ik heb niets Nederlanders, maar er zijn ook uitzonderingen

Olivierdp zei:
mja we zijn gewoon belgen omda we de nederlanders nog minder kunnen hebben as de walen en omda de walen de fransen nog minder kunnen hebben dan ons :p

Nederlanders zuigen ons nie leeg, walen wel
alst aan de walen lag, werden ze een deel van Frankrijk (maar die zijn te slim om ze op te nemen :sad: )

massief

Legacy Member
Genious zei:
ge moogt nie veralgemenen.
ik haat (eentalige) walen, maar er zijn uitzonderingen
ik heb niets Nederlanders, maar er zijn ook uitzonderingen



Nederlanders zuigen ons nie leeg, walen wel
alst aan de walen lag, werden ze een deel van Frankrijk (maar die zijn te slim om ze op te nemen :sad: )
/strijk wat een politieke analyse bahahaha ij gaat ier den kenner uithangen ze
de walen zuigen ons leeg maar willen wel bij frankrijk .
beetje foute redenering é ze willen nie bij frankrijk anders kunnen ze ons nimmer leegzuigen (wa dat ze tbh vroeger deden mor nu nimmer)

DesorteD

Legacy Member
kzou een probleem hebben als ik een probleem met nederlanders had...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan