|^MTW^|Maj.Sean
Legacy Member
Enkele dagen geleden(dinsdag denk ik) was er een war georganiseerd op clanbase maar donderdag was die gecanceld. Ik zet dit mooi in me nick dat hij niet doorgaat komt er een ex-member vragen wrm is die war gecanceld? Ik zeg ik weet het niet, zegt hij wrm weet je het niet en zo is het begonnen die ruzie. Hij is 12 jaar stelt altijd zo een domme vragen(wrm gaat dit niet wrm gaat dat niet). Gisteren kwam hij terug en hij had zo een 10-tal mensen toegevoegd in het gesprek en ik werd uitgescholden aan allle kanten. Ze zeiden van domme belg(gebruiken ze veel) tot kanker lijer en dat was de druppel die de emmer deed overlopen, ik heb iemand in de familie die kanker heeft en dan komt er een nederlander op msn zeggen kanker belg kanker lijer enz. Ik heb hem nu geblokt, nu krijg ik mails van ik ga je verrot slaan. Ik zend terug een kind van 12 die mij gaat verrot slaan
dat wordt wereld nieuws
. De nederlanders zeggen altijd wij hebben iets tegen hun maar ze hebben geen respect voor anderen ze gebruiken kanker tegen wie dan ook. Ik heb niets tegen nederlanders in het algemeen(btw enkele nederlanders in mijn clan en ik schiet er goed mee op) maar tegen zo een nederlanders heb ik wel iets.
EINDE
dat wordt wereld nieuws
. De nederlanders zeggen altijd wij hebben iets tegen hun maar ze hebben geen respect voor anderen ze gebruiken kanker tegen wie dan ook. Ik heb niets tegen nederlanders in het algemeen(btw enkele nederlanders in mijn clan en ik schiet er goed mee op) maar tegen zo een nederlanders heb ik wel iets.EINDE





)