Archief - Hebben jullie iets tegen nederlanders?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|^MTW^|Maj.Sean

Legacy Member
Enkele dagen geleden(dinsdag denk ik) was er een war georganiseerd op clanbase maar donderdag was die gecanceld. Ik zet dit mooi in me nick dat hij niet doorgaat komt er een ex-member vragen wrm is die war gecanceld? Ik zeg ik weet het niet, zegt hij wrm weet je het niet en zo is het begonnen die ruzie. Hij is 12 jaar stelt altijd zo een domme vragen(wrm gaat dit niet wrm gaat dat niet). Gisteren kwam hij terug en hij had zo een 10-tal mensen toegevoegd in het gesprek en ik werd uitgescholden aan allle kanten. Ze zeiden van domme belg(gebruiken ze veel) tot kanker lijer en dat was de druppel die de emmer deed overlopen, ik heb iemand in de familie die kanker heeft en dan komt er een nederlander op msn zeggen kanker belg kanker lijer enz. Ik heb hem nu geblokt, nu krijg ik mails van ik ga je verrot slaan. Ik zend terug een kind van 12 die mij gaat verrot slaan :rofl: dat wordt wereld nieuws :rofl: :rofl: . De nederlanders zeggen altijd wij hebben iets tegen hun maar ze hebben geen respect voor anderen ze gebruiken kanker tegen wie dan ook. Ik heb niets tegen nederlanders in het algemeen(btw enkele nederlanders in mijn clan en ik schiet er goed mee op) maar tegen zo een nederlanders heb ik wel iets.

EINDE

^^pathfinder^^

Legacy Member
ik heb ook nix tegen hollanders(kvind zelfs dat we 1 land moeten worden), ma wrm moeten wij dit weten, en wat moeten wij hierop zeggen?.
mja da hebt ge als ge CL zijt he. en dan nog van (n/o)wss een noob clan

|^MTW^|Maj.Sean

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
ik heb ook nix tegen hollanders(kvind zelfs dat we 1 land moeten worden), ma wrm moeten wij dit weten, en wat moeten wij hierop zeggen?.
mja da hebt ge als ge CL zijt he. en dan nog van (n/o)wss een noob clan
Nee het feit dat ze kanker gebruiken vind ik niet gepast, ze weten geen achtergrond van sommige personen en dan zeggen ze kanker tegen iedereen. Je weet maar nooit of hij of iemand die hij kent kanker heeft

DiLinja

Legacy Member
tuurlijk hebben wij iets tegen nederlanders, we zijn belgen voor iets :crazy:

^^pathfinder^^

Legacy Member
das waar, op TN server krijgt ge berispingen wnnr ge het zegt, terecht eigenlijk.mja het zijn ook kindere waarover ge het had, dus da normaal dat ze "stoere" woorden gebruiken.Een goed pak slaag en een spartaanse opvoeding, da moeten de kinderen van tegenwoordig krijgen,allemaal van die rotverwende kut kinderen

eCu-

Legacy Member
da is gewoon de nederlands mentaliteit ,...
ge moet da zegge zoals het is , de "kinderen" van 12-16 jaar zijn stoere mensen weet je ? :unsure:

vyeate

Legacy Member
belgen zijn veel cooler dan nederlanders,dit is geen vooroordeel,maar simpele waarheid :cool: :cool: :crazy: :p

Snake

Legacy Member
Wieweuh zei:
omg iemand doden omdat die steelt

beeld u in:

ge gaat naar ne lan met uw spiksplinternieuwe pc, ge gaat achter een pint, ge komt terug, en ge ziet daar ene die met uwe pc wegloopt

wat doet ge?

ge gaat er naartoe en ge stampt hem in mekaar ofcoz

Wieweuh

Legacy Member
Snake zei:
beeld u in:

ge gaat naar ne lan met uw spiksplinternieuwe pc, ge gaat achter een pint, ge komt terug, en ge ziet daar ene die met uwe pc wegloopt

wat doet ge?

ge gaat er naartoe en ge stampt hem in mekaar ofcoz

die vrouw zal wel geen PC gepikt hebbe he
en dan nog...

gewoon neerstampen ok
ma nie blijve kloppe

Snake

Legacy Member
Wieweuh zei:
die vrouw zal wel geen PC gepikt hebbe he
en dan nog...

gewoon neerstampen ok
ma nie blijve kloppe

blijft gelijk, stelen is stelen

het is wettelijk strafbaar, of ge nu een pc pikt of een zakske koeken

Tr!ckY*

Legacy Member
hmm vroeger ging ik daar op in, nu ben kwel al ''verstandiger'' geworden en klaat die kindertjes met rust. Ik ben ook nog kind ja, maar kweet me wel al wat te gedragen most of the time ... gwn niet op reageren, is tbeste

F0x

Legacy Member
idd gewoon negeren

of gewoon weglachen, laat ze denken da ze zielig zijn... ;)

en denkt er gewoon aan: wa in hemelsnaam ga nen stomme 12jarige nl'er tegen u doen?

Springfield

Legacy Member
we weten dan nl de meeste aantal *gepakte cheaters* heeft maar dage nu hier een thread overmaakt >_<

beste van al is

kanker smerrige klootzak <:o)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan