Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lord_killalot zei:huh?
gaan xp packs na een tijd af? wistik niet
hoelang duurt da ongeveer?
SharkyXTS zei:Tussen de 3 en 4 minuten ja, enorm ambetant, onze eigenste punker had er tijdens onze war tegen SAMD ook last van gehad, spawn je dan ff en ontploft plots gans de boel.

Werkt da ook voor een logitechSeraph zei:I know what you mean, heb hier ook een microsoft multimedia toetsenbord. En die functietoetsen staan nooit bij boot op f1, etc...
Dit kan je handig oplossen met volgende tooltje "2gflockflip.zip", dan moet je niet elke keer die f-lock aanzetten.
http://www.mvps.org/jtsang/flock.html

deze dingen heb ik eigenlijk nog nooit aan de hand gehadMemphis zei:Een echte super afgang nog nooit gemaakt voor zover ik me kan herinneren :doubt:
mja, ge kent al de kleine dingskes wel eh
-geknived
-er schiet van ver nen bazooka op u en ge loopt er letterlijk recht op
-tijdens dogfight wrong button en uit uw plane springen (int midden van de zee natuurlijk)
-eigen jeep over u krijgen is me ook al gelukt![]()

nah .Memphis zei:houden zo... knife-kill is de grootste afgang die je kunt maken(slachtoffer natuurlijk
)
fragtallica zei:Werkt da ook voor een logitech![]()
![]()

heb nochtans een logitech kb, waar er toch ook zo'n F-Lock knopke op zitSeraph zei:Die f-lock vind je enkel terug op microsoft toetsenborden, dus nee.![]()
maar standaard zijn mijn F-knopkes de normale functies...SniperSonic zei:Ga straks eens proberen of dat ook werkt voor Logitech...

Seraph zei:Je kan altijd proberen, maar op die website staan enkel microsoft keyboard's vermeld.
Mogelijke oplossing voor logitech;
http://hardware.mcse.ms/message5310.html
