Archief - Hall of shame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord_killalot

Legacy Member
huh?
gaan xp packs na een tijd af? wistik niet
hoelang duurt da ongeveer?

Mesandar

Legacy Member
Lord_killalot zei:
huh?
gaan xp packs na een tijd af? wistik niet
hoelang duurt da ongeveer?

ik denk 2,5 minuten of zo
mss 3?
en me mijnen hetzelfde.

inderdaad, k hebda ook al gehad.
ik heb ook al een variante gehad: er rijd nen tank voor uw expacks, ge denkt: ik ga nog eel ff wachten tot em derover rijd, dan rijd em erover, en terwijl ge uw expacks aant opblazen zijd spawnen er plots 5 man ... :doh:

SharkyXTS

Legacy Member
Tussen de 3 en 4 minuten ja, enorm ambetant, onze eigenste punker had er tijdens onze war tegen SAMD ook last van gehad, spawn je dan ff en ontploft plots gans de boel :p.

kaminikaze

Legacy Member
tis ook ambetant als ge rap al uw expacks wilt uitsmijten .
ge smijt 1 , blijft doorduwen en al rap zit je door al je expacks heen .
dan switcht em automatisch naar uw ontsteker, terwijl ge nog aant duwen zijt om meer expacks te leggen .

resultaat : kamikaze is no more

Punker

Legacy Member
SharkyXTS zei:
Tussen de 3 en 4 minuten ja, enorm ambetant, onze eigenste punker had er tijdens onze war tegen SAMD ook last van gehad, spawn je dan ff en ontploft plots gans de boel :p.


R.I.P "Mirage ` Lobster" :cry:

Ik + exp. <=> Bad ID ! :)

^^pathfinder^^

Legacy Member
Memphis zei:
Een echte super afgang nog nooit gemaakt voor zover ik me kan herinneren :doubt:

mja, ge kent al de kleine dingskes wel eh :)

-geknived
-er schiet van ver nen bazooka op u en ge loopt er letterlijk recht op
-tijdens dogfight wrong button en uit uw plane springen (int midden van de zee natuurlijk)
-eigen jeep over u krijgen is me ook al gelukt o_O
deze dingen heb ik eigenlijk nog nooit aan de hand gehad :)

Memphis

Legacy Member
houden zo... knife-kill is de grootste afgang die je kunt maken ;) (slachtoffer natuurlijk :p)

kaminikaze

Legacy Member
Memphis zei:
houden zo... knife-kill is de grootste afgang die je kunt maken ;) (slachtoffer natuurlijk :p)
nah .
der zijn veel sjiekere dingen dat ge met uw slachtoffer (=argeloze sniper) kunt doen :

u besluipt uw slachtoffer
u dropt eventueel een nade met rechter mouse button
u laat één shout horen (fire in the hole)
het slachtoffer verschiet meestal (grappig op ts)
u steekt een mes door hem of hier ontploft de nade


of ge parkeert er uwen tank achter en laat em lopen :applause:

Samohtt

Legacy Member
als ge je nade met rechtermuisknop laat vallen moet ge wel vlug weg lopen of ge zijt er zelf aan

Lord_killalot

Legacy Member
ik heb nekeer voorgehad da ik een vijandige tank vol met xp packs had gelegd en die kerel had niks door, en op het moment dat ik op afstand naar de tank aan het kijken was om hem tijdens zijn laatste momenten te zien komt er een mustan over en weg met de tank, da is echt frustrerend

Dont_Shoot

Legacy Member
Seraph zei:
Die f-lock vind je enkel terug op microsoft toetsenborden, dus nee. :)
heb nochtans een logitech kb, waar er toch ook zo'n F-Lock knopke op zit ;) maar standaard zijn mijn F-knopkes de normale functies...

Samohtt

Legacy Member
ik heb ook een logitech toetsenbord en daar staat f-lock ook op

SniperSonic

Legacy Member
'k Heb ook een Logitech Keyboard (Logitech Internet Navigator Special Edition). Diene heeft ook een F-Lock key, maar staat standaard niet op... Zééér vervelend.

Ga straks eens proberen of dat ook werkt voor Logitech...

Samohtt

Legacy Member
Ik ben het al gewoon dat ik iedere keer kijk of f-lock wel aanstaat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan