Archief - Hall of shame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brammes

Legacy Member
vermits Keats geen bf meer speelt, zal het in zijn plaats vertellen :)

war >p> tegen bud, 1,5 jaar geleden.
Keats vliegt, doccie en ik zitten op de berg (Iwo Jima).
er komen 3 enemy's te voet af, ik sterf, doccie blijft alleen op berg in z'n tank.

we roepen voor airsupport, keats ziet doccie niet op z'n radar (tank stond te dicht bij de vlag beweert hem :) ), doccie wordt samen met een budder het hiernamaals in gebombed, >p> verliest de war :D

[P]Attila

Legacy Member
Ik kom in Gazala met een jeepke afgereden om de vlag te cappen in het dorpke met de prikkeldraad voor de zandzakjes en er loopt daar een soldaatje ergens net voor die hoop prikkeldraad. Ik denk snel: 'daar rijden we gewoon over' en dat lukt ook, maar de volgende seconde bedenk ik dat ik ga crashen op die zandzakjes, dus reflex: ik stap uit. Ik beland recht in die hoop prikkeldraad en geraak daar gewoon nimeer uit: dead :crazy:

[P]Attila

Legacy Member
Waar ik me int begin ook nog aan gezondigd heb, is de Teamchat verwarren met de General chat-functie; en dan maar informatie typen voor je team ("ik stel voor dat we allemaal via de linkerbrug gaan, uitgezonder 2 tanks" of "rechterbrug gemined") :naughty: Dan staat de vijand je gewoonweg op te wachten :help:

Mesandar

Legacy Member
in el ala ben ik is uit een vliegtuig gesprongen boven de zuiderlijke vlag. 2 keer raden waar ik NATUURLIJK :cry: in terecht kwam... de prikkeldraad :ironic:















waarschijnlijk was die vijandelijke tank die naast mij stond gevaarlijker op da moment ma...

m4nTiS

Legacy Member
- bij herladen van gun op T drukken ipv R en dus die "ToolTips" over uw gans scherm zien" ...peis dak da na 2 jaar toch is ga moeten veranderen :rofl:


- ik rij met een jeepke...vijand komt op me af met jeepke...die springt op een paar meter voor me uit jeepke en kzie dat nen AT'r is...ik ben medic en peis "k, dien is te pakken"...dus spring ook uit m'n jeepke...en wa peisde? Idd, ik spring (zonder er iets aan te kunne doen) langs de verkeerde kant uit m'n jeep. Gevolg ==> Vijand z'n jeepke da nog rustig (meter verder zou m stilgestaan hebbe) verderbolde rijd me gewoon kapot :doh:

Mesandar

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
- bij herladen van gun op T drukken ipv R en dus die "ToolTips" over uw gans scherm zien" ...peis dak da na 2 jaar toch is ga moeten veranderen :rofl:


- ik rij met een jeepke...vijand komt op me af met jeepke...die springt op een paar meter voor me uit jeepke en kzie dat nen AT'r is...ik ben medic en peis "k, dien is te pakken"...dus spring ook uit m'n jeepke...en wa peisde? Idd, ik spring (zonder er iets aan te kunne doen) langs de verkeerde kant uit m'n jeep. Gevolg ==> Vijand z'n jeepke da nog rustig (meter verder zou m stilgestaan hebbe) verderbolde rijd me gewoon kapot :doh:

et eerste probleem heb ik ni, want ik gebruik mijn numeriek toetsenbord daarvoor (7 = reload) en et laatste probleem hoort ni in hall of SHAME thuis ma is gewoon iet waar ge ni aan kunt doen :scream:

Memphis

Legacy Member
Een echte super afgang nog nooit gemaakt voor zover ik me kan herinneren :doubt:

mja, ge kent al de kleine dingskes wel eh :)

-geknived
-er schiet van ver nen bazooka op u en ge loopt er letterlijk recht op
-tijdens dogfight wrong button en uit uw plane springen (int midden van de zee natuurlijk)
-eigen jeep over u krijgen is me ook al gelukt o_O

Machovelli

Legacy Member
oh ja, die Tooltips, zot word ik ervan...
Meestal krijg ik die als ik zeer snel moet herladen in een close combat en in al mn opwinding mn halve toetsenbord ineenram.
Steed s dood dan en telkens vergeet ik die op een andere button te steken achteraf...

toch eens doen :)

Mesandar

Legacy Member
Machovelli zei:
oh ja, die Tooltips, zot word ik ervan...
Meestal krijg ik die als ik zeer snel moet herladen in een close combat en in al mn opwinding mn halve toetsenbord ineenram.
Steed s dood dan en telkens vergeet ik die op een andere button te steken achteraf...

toch eens doen :)

ma manne toch, ga dan naar opties en verander die tooltips van knop hé

brammes

Legacy Member
Mesandar zei:
ma manne toch, ga dan naar opties en verander die tooltips van knop hé

haha ik heb dat ook pas na een jaar veranderd, was echt een ambetante optie, zeker als je midden in een gevecht en plots die tips opsprongen, slechtste feature ooit!

>P>Rushbunny

Legacy Member
De meeste van de kiekenstoten die bij vorige posts genoemd zen, zijn mij ook al te beurt gevallen ... :p

Int begin toen dak helemaal nog ni kon vliegen (nu nog altijd ni mo soit) :p
- Bom droppen en slechte motoriek van mijnentwege, duik met plane met het gekende gevolg :doh: :doh:

Olivierdp

Legacy Member
ik vergeet vaak op k te drukken voor et typen en dan krijgek ook eel die tooltips over mijn scherm :p


edit:

ik vlieg op bocage ook altijd me b17 tegen dee kutmolen :p

Memphis

Legacy Member
tooltips nooit last van gehad tijdens reload eigenlijk zenne...

khad er wel last van omdat in alle vorige spellen die ik speelde chat "t" en "y (teamsay dan) was... snel afgeleerd (heb nu zelfs alle spellen naar k en l veranderd :))...
T is nog altijd tooltips bij mij. Zeker al een halfjaar geleden da'k er nog op gedrukt heb :)

fragtallica

Legacy Member
bij mij is reload een knopje op mijn muis maar waar ik wel last van heb is van mijn multimedia toetsenbord. Daar zit zon handige functie op genaamd "F-lock", normaal is deze uitgeschakeld waardoor bv F10 niet F10 is maar "maar open map documenten". Zo is het al vaak gebeurd dat tijdens het spel ik van camera wil veranderen -> desktop :angry: :angry: Met de gevolgen van dien (vliegtuig dat neerstort op teammate, ...)

Samohtt

Legacy Member
Bij mij is dat ook op al die functie toetsen staan site's ingesteld die ik veel gebruik, voor bf hebt ge die ook nodig maar ge kunt dat afzetten.
Soms als ik het vergeet komen er dan opeens 2 sites op mijn scherm en dat is heel ambetant

Lord_killalot

Legacy Member
ik heb nekeer tijdens een war in stalingrad na een teamswitch, natuurlijk vergist van mense die ik moet neerschieten, aan de railroad 2 man van mijn eigen team neergeschoten en toegekeken hoe een vijand no iemand neerschoot, dan liep ik gewoon weg en de 2 duitsers die daar stonden hadden mij ni gezien ofzo want ze schoten ni op mij :crazy:

ik had het na 5 seconden wel al door en ik ben gewoon doorgelopen en ni terug gegaan, das pas noobisch :doh:

Blood_Raven

Legacy Member
Met een vliegtuig een paar gebouwkes willen bombarderenwaarda wa man tusse zat en er rakelings overvliegen en da bom op het dak (ong klein meterke onder u) van het gebouw placeren=>gevolg: dood

Seraph

Legacy Member
fragtallica zei:
bij mij is reload een knopje op mijn muis maar waar ik wel last van heb is van mijn multimedia toetsenbord. Daar zit zon handige functie op genaamd "F-lock", normaal is deze uitgeschakeld waardoor bv F10 niet F10 is maar "maar open map documenten". Zo is het al vaak gebeurd dat tijdens het spel ik van camera wil veranderen -> desktop :angry: :angry: Met de gevolgen van dien (vliegtuig dat neerstort op teammate, ...)

I know what you mean, heb hier ook een microsoft multimedia toetsenbord. En die functietoetsen staan nooit bij boot op f1, etc...
Dit kan je handig oplossen met volgende tooltje "2gflockflip.zip", dan moet je niet elke keer die f-lock aanzetten. :)
http://www.mvps.org/jtsang/flock.html

dibo

Legacy Member
Seraph zei:
I know what you mean, heb hier ook een microsoft multimedia toetsenbord. En die functietoetsen staan nooit bij boot op f1, etc...
Dit kan handig oplossen met volgende tooltje "2gflockflip.zip", dan moet je niet elke keer die f-lock aanzetten. :)
http://www.mvps.org/jtsang/flock.html

:bow: Life saver! :bow:

Niets zo irritant als tijdens het spelen plots naar uw desktop te vliegen nadat je op een functietoets hebt geduwd om daar een venster te zien openen... Zeker niet als je piloot bent! :crazy:

kaminikaze

Legacy Member
ik heb es op telenet server tijdens battle of brittain de taak op mij genomen om een radar in leven te houden .

het game begint , ik leg mijn expacks rond de radar voor als er van die onozele bailerkes mijn radar willen naden of expackken , of mij willen killen alsk repair .
ik kruip in mijn radar, af en toe bailt er 1tje en die word direct geflakt of geexpackt .
dan herlaad ik en leg ik nieuwe .

na een tiental minuten ben ik de enige radar in leven en spawnt iedereen van mijn team daar .

maar O wee, de tijd van mijn xpacks zit erop , en ze vernietigen zichzelf .
resultaat : wss 5 tk's in 1 keer , een verwonderde kamikaze en heel wat onplezierige woorden ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan