Cheshire Cat
Legacy Member
Niet dat ik MMORPG's speel ofzo .. maar ik vind dat eerlijk gezegd een slimme manier om exp aan te pakken.
Zo worden mensen die niet zoveel KUNNEN spelen niet benadeeld. Wat vaak (lees: bijna altijd) gebeurd bij MMORPG's. Stel u voor dat ge samen met ne maat wilt spelen .. maar gij zijt diegene die nie zoveel uren per week kan spelen. Dan is uwe maat VEEL sterker dan u .. das volgens mij ook niet al te plezant.
Greets
Zo worden mensen die niet zoveel KUNNEN spelen niet benadeeld. Wat vaak (lees: bijna altijd) gebeurd bij MMORPG's. Stel u voor dat ge samen met ne maat wilt spelen .. maar gij zijt diegene die nie zoveel uren per week kan spelen. Dan is uwe maat VEEL sterker dan u .. das volgens mij ook niet al te plezant.
Greets
(kwestie van ni te hard van topic te gaan
)
eindelijk ne slimme