Archief - guild wars ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

walid

Legacy Member
elo0O , kheb nu vernomen dat GW e goe game zal worden ,
heeft iemand goede link of zijn er al guilds??

NeoCC

Legacy Member
ik heb wel ewa anders gehoort zenne, er is geen wereld, je blijft in 1 dorp, en hij zal NIET zoals eerst gezegt was gratis zijn, je moet hem eerst kopen in de winkel en dan nog / maand betalen

MAXXUR

Legacy Member
Veel mensen zeggen ier da Guild Wars keislecht gaat worden, ma da zijn gewoon mensen die bang zijn voor vernieuwing. GW gaat een perfecte nieuwe competitive multiplayer online game worden, waarmee er vooral gefocudes wordt op het maken van parties, om "Guild wars" te voeren. Ge hebt heel belangrijke voordelen zoals het niet maandelijks betalen van abonnementsgeld, uw spel wordt elke dag geupdate met een aantal files, dus als er een bug is, die wordt onmiddelijk gefixed, en wordt automatisch geinstalled op uw versie. Op grafisch vlak is het ook prachtig, deze game heeft tenminste zo geen idiote chinese/koreaanse indruk, maar iets meer echt fantastygericht, met nice characters en zalig veel skills/char.

Ik heb nog geen enkel MMORPG gespeeld, ma ik ga er mee begin'n, gewoon door GW, omda da ni normaal gaat zijn, dus alle mensen die ier zegge, GW gaat zuigen, ge hebt het zelf nog ni gespeeld dus :naughty:

edit: @neoCC, ge gaat ni maandelijks moeten betalen...de makers (die btw bestaan uit ex-Blizzard topmensen) hebben dit speciaal gedaan om extra spelers te lokken, dus zijt er ma zeker van da ierop het dubbel van de mensen gaat zitten van op een andere MMORPG. Twil ni zegge da het in belgie ni zo bekend is, da niemand het speelt he. Hier hebt ge gewoon een algemene comunity, land maakt ni uit + je blijft helemaal niet in 1 dorp, het is gewoon in dorpen da het te doen is, je krijgt daar je quests, en dan trek je erop uit. Het verschil zit em erin da ge ni allemaal samen op een übermasterserver zit, maar iedereen loopt wel rond in 1 wereld...

grievie

Legacy Member
yup maxx heeft gelijk...
Alleen ... Ik heb GW gespeeld en vind het nog altij ni zo super.

Ma das gewoon da ik er liever wa episch gedoe rond heb, terwijl het in GW vooral om de instant actie draait.
Ma das dus puur een kwestie van smaak

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik denk dat het een enorm goede game gaat worden, binnenkort is er weer een world previeuw zoals op E3

https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/nieuwe-guild-wars-world-previeuw-event.252935

Zeker is testen dan...


Beste punten van GW (imo):

-geen maandelijkse betaling
-grafisch zelfs beter dan WoW
-sterk verhaal
-veel actie
-geen lag!
-zeer coole pvp

Wat de mmorpg'ers niet leuk vinden is dat je niet met 1000man mobs kunt killen om zo te lvl'en en dat je meestal maar met een 4tal man een missie kunt doen.
Guild wars is dan ook geen MMORPG :baard:


Staat tesamen met WoW op mijn verlanglijstje :woohoo: :applause:

Shalie

Legacy Member
Kdenk ook wel dat een chic spel gaat worden.
En tis natuurlijk de max dage der nie maandelijks voor moet betalen, ma tis ook een keerzijde daaraan ze.
In een interview met een van de makers op het E3 (van in PCGameplay) zei diene gast daze veel uitbreidingen (nieuwe chapters ofzo) gaan uitbrengen.
Dus ge gaat nog altijd mogen afdokken om altijd de nieuwe stukken te kunnen spelen.

grievie

Legacy Member
Shalie zei:
Kdenk ook wel dat een chic spel gaat worden.
En tis natuurlijk de max dage der nie maandelijks voor moet betalen, ma tis ook een keerzijde daaraan ze.
In een interview met een van de makers op het E3 (van in PCGameplay) zei diene gast daze veel uitbreidingen (nieuwe chapters ofzo) gaan uitbrengen.
Dus ge gaat nog altijd mogen afdokken om altijd de nieuwe stukken te kunnen spelen.

mja ma da minpunt lossen ze ook wel knap op (als k het goed had begrepen)

Als IEMAND die ge kent ingame, die expension heeft, dan kan u naar daar uitnodigen en kunt ge gewoon ook daar spelen dus...
Als ge da me 4 kameraden ofzo speelt , en elk koopt om beurt een uitbreiding is da goe te doen :)

VenQWish

Legacy Member
Maja, dan moet diene ket waarsch altij online zijn om te inviten he. Maar dan nog kunt ge dan meer spelen waar ge voor betaald hebt en da vindt ek zeker ni slecht ^^. Deze ga ik zeker kopen, het is tenminste ne keer nen originele aanpak. Pecies da gelle schrik hebt om ne keer iets anders te proberen...

Sir.Killalot

Legacy Member
Om mee missies te spelen van een van de chapters moest iemand van je GUILD je inviten geloof ik.


De nieuwe wapens,armor, characters en skills enzow zult ge dan wel ni kunnen gebruiken, ma ge kunt wel de missies meespelen :woohoo:

Is cool idee, hoop dat het werkt:)

Archangelus

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
-grafisch zelfs beter dan WoW

Heh, wel moeilijk om betere gfx dan WoW te hebben... :ironic: (En nu wachten op de standaar fanboi reply: 'Jama, WoW gfx hebben karakter!!')

Guild wars is dan ook geen MMORPG :baard:

Als meer mensen dat nu eens gingen beseffen, zou de wereld een betere plek zijn. ;)

MAXXUR

Legacy Member
btw, als ge eens naar gamespot gaat, en ge bekijkt die landschappen, :wtf:
da strand, die bergen, die bossen :bow:
en dan die wezens, waah

Sir.Killalot

Legacy Member
Archangelus zei:
Heh, wel moeilijk om betere gfx dan WoW te hebben... :ironic:

Mja dat is mijn mening....

Ik ben enorme fan van WoW, maar wat ik van demo's en screens van WoW heb gezien vind ik de gfx ni toppen aan Gw, maar het is dan natuurlijk ook een totaal andere stijl...

Sir.Killalot

Legacy Member
Is Guild Wars an MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game)?


Guild Wars has some similarities to existing MMORPGs, but it also has some key differences.
Like existing MMOs, Guild Wars is played entirely online in a secure hosted environment. Thousands of players inhabit the same virtual world. Players can meet new friends in gathering places like towns and outposts where they form parties and go questing with them. Unlike many MMOs, when players form a party and embark upon a quest in Guild Wars, they get their own private copy of the area where the quest takes place. This design eliminates some of the frustrating gameplay elements commonly associated with MMOs, such as spawn camping, kill stealing, and lines to complete a quest.

Guild Wars takes place in a large virtual world made up of many different zones, and players can walk from one end of the world to the other. But Guild Wars eliminates much of the tedium of traveling through the world. Players can instantly return to any safe area (town or outpost) that they've previously visited just by clicking on it in the world overview map.

Rather than labeling Guild Wars an MMORPG, we prefer to call it a CORPG (Competitive Online Role-Playing Game). Guild Wars was designed from the ground up to create the best possible competitive role-playing experience. Success in Guild Wars is always the result of player skill, not time spent playing or the size of one's guild. As characters progress, they acquire a diverse set of skills and items, enabling them to use new strategies in combat. Players can do battle in open arenas or compete in guild-on-guild warfare or the international tournament. But engaging in combat is always the player's choice; there is no player-killing in cooperative areas of the world.

Finally, unlike existing MMOs, all characters in Guild Wars inhabit the same virtual world -- they are not divided onto different servers or shards -- so players can always team up with or compete against any other player in the world.




Am I required to buy the expansion packs to continue to play Guild Wars?


No. Every purchase you make in the continuation of the Guild Wars saga will be your choice. If you purchase expansion packs you will gain access to new regions of the world, new skills and abilities, new items, new professions, and much more. However, if you choose to not purchase a chapter, you will still be able to play the chapters of Guild Wars that you own, and you will have common areas in which you will be able to play with and against your friends who have purchased the other chapter(s).
Will I remain competitive if I do not buy the expansion packs? Will I be able to compete with and against others if I have only some of the Guild Wars chapters?



Will I remain competitive if I do not buy the expansion packs? Will I be able to compete with and against others if I have only some of the Guild Wars chapters?


Yes. Purchasing the newer chapters of Guild Wars will not make you strictly more powerful. You will have access to many more strategic options, due to the expanding nature of the skills, abilities, items and professions that you enjoy with each chapter. It would be similar to building a deck in Magic: The Gathering™: The more cards you own, the more different playing decks that you can choose from to use in the game. When you buy the chapters of Guild Wars, you will acquire a larger collection of skills and abilities from which to build your skill set, but you will not gain more power. So if you purchase a chapter and your friend does not, you will still be able to play competitively against and with one another.




Will there be a monthly fee for Guild Wars?


No, there will not be a monthly subscription fee of any kind, anywhere in the world.



How much will Guild Wars cost? How much will additional chapters cost?


Guild Wars will be competitively priced, comparable to the cost of other titles of its quality. The subsequent chapters of Guild Wars will also be priced at a level comparable to other games.




Zo, khoop dat hiermee de meeste vragen zijn opgelost... :p

En anders check je maar is hier: http://www.guildwars.com/faq/default.html

MAXXUR

Legacy Member
Bij WoW btw, as ge een fanatieke speler zijt, die actief is, dan wordt ge keifel benadeeld heb ik gelezen. Uw skills en character gaan er dus veel sneller op vooruit as ge maar een 2 uur per week speelt, dan elke dag 2 uur ofzo.


Bij GW edde da ni :p

Archangelus

Legacy Member
Uw skills gaan niet sneller vooruit als ge minder speelt, maar na een lange tijd spelen krijgt ge exp penalties enzo om u wa te doen vertragen. Dan moet ge ergens in een Inn een tijdje gaan rusten.

MAXXUR

Legacy Member
en das toch dikke kak he :p
in WoW: mensen met characters die full rested zijn krijgen 200% xp punten bij elke kill, mensen die meer spelen krijgen telkens minder en minder, das toch kak :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan