Archief - GTR2 Modding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schumi2003

Legacy Member
werkt hier niet :(

in GRT zitten er veel spaties tussen en hier niet? ? ? ?


Edit juist gezien dat ik niet gesaved had lol

ComputerVISTA

Legacy Member
integra zei:
Computervista, uw engine file lijkt mij niet realistisch aangezien ge max koppel hebt aan max toerental. (en dat is niet realistisch)
'k zal hier m'n engine file voor de Porsche GT2 biturbo 's posten, die zou goed moeten zijn. (en niet zo overdreven als deze)

Doet er niet toe, het werkt fenomenaal goed :D FENOMENAAL :D

Alleen remmen vanaf 400+ km/h is al wat minder :D

BTW: kan ik in diezelfde file die bmw 4 wiel aangedreven maken? en hoe doe ik dat?

integra

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Doet er niet toe, het werkt fenomenaal goed :D FENOMENAAL :D

Alleen remmen vanaf 400+ km/h is al wat minder :D

BTW: kan ik in diezelfde file die bmw 4 wiel aangedreven maken? en hoe doe ik dat?
M3 GTR.hdc openen, dan naar onder scrollen tot driveline and daar staat het ergens tussen.

Btw, probeer mijn Porsche Biturbo engine file 's, die is wel behoorlijk realistisch.

ComputerVISTA

Legacy Member
integra zei:
M3 GTR.hdc openen, dan naar onder scrollen tot driveline and daar staat het ergens tussen.

Btw, probeer mijn Porsche Biturbo engine file 's, die is wel behoorlijk realistisch.

Zal ik doen, kunt gij mijn bmw eng file misschien tot iets realistischer maken met behoud van die immense kracht? Eventueel nog hogere toeren...

Anoniem04

Legacy Member
Hoe kan ik een apart team maken ? Ik wil een M3 GTR test team maar deze komt gewoon bij het M3 GTR team in het spel als skin.

scipicore

Legacy Member
nieuwe map maken, die bestande kopieren en in uw .car bestand vanonder aanpassen lek dak hier al es heb gezegd (of in de hotlaps thread)

ComputerVISTA

Legacy Member
@integra, den uwen is idd een pak realistischer en gaat goed vooruit, ik zou hem wel four wheel drive geven want in 1ste is hij zeer tricky, de mijne met four wheel drive is ook al een pak handelbaarder.

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb het in een aparte team gekregen, maar alle textures van de auto trekkken op niets meer, zo low res :s

scipicore

Legacy Member
hebt ge 'number' in da .car bestand ook aangepast? en zeker da ge alle gekopieerd hebt?

integra

Legacy Member
@ Vista, ik vind het juist fun om zonder TC in 1ste te rijden. :p
'k zou eigenlijk wel de gear ration was moeten aanpassen voor deze auto, mja. Te lui voor. :p
Zal in de week M3 GTR engine file ook 's wat aanpassen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan