Archief - |GT5| Photo Mode

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

issith

Legacy Member
ik zou het niet weten want ik heb die auto niet, maar bij sommige echte race machines is het beter om alle hulpmiddelen af te zetten.

misschien doe je dit al en dan heb ik niks gezegd :x

seurinck

Legacy Member
de peugeot vind ik goed rijden.
kheb hem zelf je moet hem wat gewend komen.

Nighth4wkske

Legacy Member
Golf V gti:
2eeif6x.jpg

Focus ST:
21mhpq9.jpg

Lambo:
300yzhz.jpg

BMW M3 coupé:
eknqqb.jpg

Mclaren MP4:
vnp88y.jpg

seurinck

Legacy Member
zeer knap de foto van de golf gti.
vooral met de BBS velgkes er nog eens onder :p

Gizmo_1987

Legacy Member
Nog een paar:
Merc EVO1:
166146_10150119806373523_626703522_7581604_4587677_n.jpg


Tjoener prius:
162843_10150119806673523_626703522_7581612_6742838_n.jpg


Dodge Challenger:
163025_10150119806938523_626703522_7581623_2093165_n.jpg


2002 Turbo '73
164506_10150119807198523_626703522_7581632_1039037_n.jpg

MegaMentor

Legacy Member
Te lui om alles te resizen naar 1280px dus maar tussen spoiler tags gezet. Pics zijn 1920px breed.

mod-edit: 1024px zie ik ? Bij deze de spoilertags verwijderd. :p

Golfkes duel


EigerNordwandShortTrack.jpg


EigerNordwandShortTrack_2.jpg


EigerNordwandShortTrack_3.jpg


EigerNordwandShortTrack_4.jpg


EigerNordwandShortTrack_5.jpg


EigerNordwandShortTrack_6.jpg


EigerNordwandShortTrack_7.jpg

MegaMentor

Legacy Member
Excuseer de double post maar had teveel pics voor 1 post :)



Ferrari's


EigerNordwandShortTrack_8.jpg


EigerNordwandShortTrack_10.jpg


EigerNordwandShortTrack_11.jpg


EigerNordwandShortTrack_12-1.jpg


EigerNordwandShortTrack_13.jpg


EigerNordwandShortTrack_14.jpg


EigerNordwandShortTrack_15.jpg


EigerNordwandShortTrack_16.jpg


EigerNordwandShortTrack_17.jpg


EigerNordwandShortTrack_18.jpg


EigerNordwandShortTrack_19.jpg

schredy

Legacy Member
Trivia:

Welke stad noemt zich de "racing capital of the world"?

Racing%20capital%20of%20the%20world_klein.jpg
Racing%20capital%20of%20the%20world%20real%20life.jpg


Racing%20capital%20of%20the%20world%20full_klein.jpg

schredy

Legacy Member
Ik dacht toch dat de afbeelding in spoiler duidelijk genoeg was :unsure:.

Indianapolis inderdaad :). Als je op het rechte stuk zonder start/finish achter je kijkt, zie je die bol op poten staan...

seurinck

Legacy Member
nee was niet moeilijk.

maarja racing capital of the world.
ik moet daar mee lachen.

SimonABC

Legacy Member
schredy zei:
Ik dacht toch dat de afbeelding in spoiler duidelijk genoeg was :unsure:.

Indianapolis inderdaad :). Als je op het rechte stuk zonder start/finish achter je kijkt, zie je die bol op poten staan...

Bwa, op't eerste zicht is dat toch niet zo'n herkenbaar circuit? :)

ik heb zelf wel GT5 niet, ik kijk hier gewoon af en toe naar de screenshots.

wat is volgens jullie de racing capital of the world dan mss? :)

Grtz

SimonABC

Legacy Member
das nie eens een stad :)
Francorchamps is de 'stad', Spa-Francorchamps is het circuit...

Maar 't is nie omda er een supercool circuit is, dat het ineens de racinghoofdstad van de wereld is hé?

Mij vraag is eigl, welke stad draait er helemaal om racen? En is de naam 'racing hoofdstad' dan wel waard?

issith

Legacy Member
SimonABC zei:
das nie eens een stad :)
Francorchamps is de 'stad', Spa-Francorchamps is het circuit...

Maar 't is nie omda er een supercool circuit is, dat het ineens de racinghoofdstad van de wereld is hé?

Mij vraag is eigl, welke stad draait er helemaal om racen? En is de naam 'racing hoofdstad' dan wel waard?

Nürburg, zelf die hun gemeente website staat vol van ritjes op de 'ring en motorsport :)

165 inwoners XD

NRBURG.DE - Willkommen in Nrburg am Nrburgring
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan