Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandalize_ zei:majongens toch !
dienen eerste foto van die golf 5![]()


seurinck zei:nee was niet moeilijk.
maarja racing capital of the world.
ik moet daar mee lachen.
schredy zei:Ik dacht toch dat de afbeelding in spoiler duidelijk genoeg was.
Indianapolis inderdaad. Als je op het rechte stuk zonder start/finish achter je kijkt, zie je die bol op poten staan...


SimonABC zei:das nie eens een stad![]()
Francorchamps is de 'stad', Spa-Francorchamps is het circuit...
Maar 't is nie omda er een supercool circuit is, dat het ineens de racinghoofdstad van de wereld is hé?
Mij vraag is eigl, welke stad draait er helemaal om racen? En is de naam 'racing hoofdstad' dan wel waard?
