Archief - G_P][Insta movie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JuMPstYlE`

Legacy Member
keb al deel gezien op lanscape7 en daar zagget er wel lekker ut

L0wD0g

Legacy Member
Is wel nice filmke , wel vree donker vind ik , en 172 mb voor 5 min?

ps: das geen commentaar he , is nice gedaan en uw logo is vree wijs :p

FitZ

Legacy Member
wa nen dwazen mod speelde gij? :confused:

filmpje is te donker
liedje is afgezaagd
en ik ben ne wener

enkele schone move'kes en vooral te donker, ma zeker ni slecht :)

FLeXiE^

Legacy Member
goed gedaan maar idd heel donker, maar 3mintjes :confused: zeker met het aantal mb's had ik toch zeker 7min verwacht. btw da lieke is al heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel gebruikt geweest

<{YA}>G_P

Legacy Member
mja kwou kik ook eens iets proberen :D
Tis idd wel kort ma er zal wel ne deftige volgen (ooit)
:p

F1r3

Legacy Member
waarom gooien ze zich bij mij nie zo voor mij, deathwish allemaal percies?

-imo nie echt veel schoon shots in,
-veel te donker (stel eerst uw movieunreal ini af gelijk da ge u ut.ini afstelt, bv die coronas bij gauntlet mogen er wel af hé, en brightness beetje beter zetten?),
-muziek kon je idd ook wel beter kiezen enz,
-als ge uit 1stperson view gaat is het zo aan en af, geen idee wat er dan gebeurt en ik zien dan toch bekans nix :f

lijkt wel alsof ik veel te zeggen heb erover ma ik bedoel da nie slecht fzo ze, gwn kon beter ;)

R1|\|g[]

Legacy Member
ach gij zijt dus weedplantje ;@

nice movie maar wel veel mb voor zo kort en zo + wa te donker voor de rest ge hebt da goe gedaan ;)

/me wacht op volgende :)

Tyfius

Legacy Member
- compress met xvid, bitrate tussen de 2000 en 4000
- sound compressen met nandub
- als ge Adobe Premiere gebruikt, bij elke clip gamma toevoegen (van 10 naar 6 ofzo)
- ...

FLeXiE^

Legacy Member
Tyfius zei:
- compress met xvid, bitrate tussen de 2000 en 4000
- sound compressen met nandub
- als ge Adobe Premiere gebruikt, bij elke clip gamma toevoegen (van 10 naar 6 ofzo)
- ...

xvid heeft da bitrates da ge kunt instellen ? das toch divx
voor xvid moete iets met quality nemen ofzoiets en da op 85- 90 zette
en ge kunt in premier aant einde als ge u avi maakt over heel u movie u gamma tegoei zette zet da op iets tussen in zoals tyf zei

sub0

Legacy Member
FLeXiE^ zei:
xvid heeft da bitrates da ge kunt instellen ? das toch divx
voor xvid moete iets met quality nemen ofzoiets en da op 85- 90 zette
en ge kunt in premier aant einde als ge u avi maakt over heel u movie u gamma tegoei zette zet da op iets tussen in zoals tyf zei


in de vorige versies van xvid kon ge da. Hoeft zelfs niet zo hoog te zijn qua bitrate. waarom gn virtualdub? ik compress maar op het einde. Eerst volledig maken in premier dan avi (uncompressed) => virtualdub: sound & beeld compressen.

FLeXiE^

Legacy Member
sub0 zei:
in de vorige versies van xvid kon ge da. Hoeft zelfs niet zo hoog te zijn qua bitrate. waarom gn virtualdub? ik compress maar op het einde. Eerst volledig maken in premier dan avi (uncompressed) => virtualdub: sound & beeld compressen.

ik compres 2keer 1e keer in premier met xvid op 100% quality en dan in virtualdub met 85-90 quality +-100mb voor 8min beeld maar wel zeer goeie qualiteit ....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan